Girlscene Musthaves

Auteur Topic: liefdesbrief en afscheidsbrief  (gelezen 414 keer)

laila

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 april 2017, 19:58:33 »
Heey
Ik heb een vriendje en hou heel veel van hem
Nu is het probleem dat hij veel meer van mij houdt dan ik van hem
Dat gevoel heb ik iniedergeval. Want hij denkt al aan onze toekomst samen en aan hoe we kinderem zullen hebben.
Ik denk daar nog helemaal niet overna, maar hij is dan superlief en klef. En dat vind ik niet erg en ik reageer dan heel lief
Maar ik weet niet zo goed hoe, het verder moet, want ik word er een beetje zenuwachtig van ofzo.
En hij vind het fijn als ik sommige dibgen voor hem opschrijf als er echt iets is, dat leest hij liever dan het te horen
Nu silde ik dat dus voor hem opschrijven.
Maar ik wil wel dat hij weet dat ik super veel van hem houdt

Ik wil dus vertellen dat ik heel veel van hem houdt
Maar ook een beetje over hem en mij wil nadenken
Maar hoe schrijf je dat op,zonder dat hij denkt dat je niet meer verliefd bent, of dat je niet meer van hem houdt? Want ik wil juist dat hij weet hoeveel ik van hem houd. Alleen wil ik ook schrijven dat ik het niet zo goed weet.
Hoe doe je dat zonder dat je iemand ze maarkwetst?
Want ik wil hem echt niet kwetsen, alleen eventjes een beetje kunnen nadenken.

Encore

• With a taste of your lips, I'm on a ride.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2017, 20:00:27 »
Ik lees alleen maar verwarring in je post. Wat wil jij nu? Wil je gewoon een relatie met hem blijven hebben, en gewoon dat je wil dat hij wat minder over later nadenkt? Of wil je uitspreken dat je twijfelt over de relatie?
''Cause I been there before, and you' ve been there before, but together we can be all right.''

laila

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2017, 20:04:31 »
Heey
Ja ik wil  gewoon een relatie met hem houden
Maar ik twijfel inderdaad een beetje over onze relatie

(En dat komt een beetje doordat hij zoveel over later nadenkt, en steeds zegt hoeveel hij van me houdt, en steeds zegt dat ik hem beslist niet mag laten gaan. En dat laat mij een beetje ongemakkelijk voelen.)

Maar hoe zeg ik dat?
Want ik wil wel dat hij weet dat ik echt heel veel van hem houdt, ik wil hem niet kwetsen.
Alleen heb ik misschien een beetje afstand nodig.

Encore

• With a taste of your lips, I'm on a ride.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2017, 20:17:09 »
Vertel hem dat alles wat hij zegt over later etc. je benauwd, omdat je nog niet zoveel over later nadenkt, en even wat afstand wil. Maar dat je zeker nog wel gevoelens voor hem hebt. Zoiets?
''Cause I been there before, and you' ve been there before, but together we can be all right.''

Beautifly

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2017, 16:12:37 »
De kans dat de 1 meer van de ander houdt in een relatie is er altijd. Want je bent beiden anders en je verwerkt alles op een andere manier. Jij zult ook erg veel van hem houden, maar jij leeft meer in het "nu" terwijl hij al meer in de toekomst kijkt. Het hoeft zelfs niet zo te zijn dat hij meer van je houdt dan jij van hem, maar jullie denken/leven gewoon op een andere manier.

Maar dit is iets dat je niet op papier kunt uitleggen, want op papier zal het overkomen alsof jij nog amper van hem houdt, dus hij moet maar leren om dingen te kunnen verwerken die je tegen hem zegt. Als je het zegt dan ziet hij dat je om hem geeft en als hij dan denkt dat jij niet van hem houdt, kun je gelijk zeggen "nee, zo bedoel ik het niet, ik hou wel erg veel van je maar doordat jij al aan onze toekomst denkt en ik in enkel in het heden leef, lijkt het zo" of iets wat erop lijkt.