Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Lesbisch / Biseksueel topic (niet bedoeld als datingbureau gekkies)  (gelezen 43559584 keer)

Delirium

• Bekijk profiel
« Gepost op: 06 oktober 2009, 18:04:37 »
Hoi!
Aangezien het oude topic nogal vreemd deed (je kon de laatste pagina's niet meer bekijken) en er daardoor geen gesprekken meer gevoerd konden worden daar leek het me wel handig om een nieuw topic te maken.
Dus voor alle lebische, biseksuele, bicurious etc. meisjes: hier kun je alles kwijt over je geaardheid en alles wat daarmee te maken heeft maar natuurlijk ook over andere dingen :]

Dit is niet bedoeld als datingsite! Hier kun je over je gevoelens praten en vragen stellen als je het nog niet zeker weet, maar niet om meiden te scoren!
« Laatst bewerkt op: 25 mei 2015, 20:33:17 door Falathiel »
Let\'s keep the moon awake and do electric boogiloo.     //     tumblr.

MonkeyMan

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:30:53 »
vond het al zo raar, ik kon telkens die pagina's niet terugkijken
beter is er nu een nieuwe (:
I'd rather hurt than feel nothin\' at all.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 oktober 2009, 18:31:54 »
Yay! Ik kon inderdaad al een tijdje niet meer in het oude topic, dus heb geen idee wat daar allemaal loos was :D

Nieuw topic! *maakt fles champagne open*

Ik ben een Lesbisch/Biseksueel topic middlebie (geen newbie en geen oldbie), kwam er denk ik ergens rond pagina 30 in het oude topic in?
Anyway, aangezien we in dit topic aan namen deden kunnen jullie me Lotte noemen.

En ontopic heb ik verder niet veel te zeggen, behalve dat Kate laatst weer foto's postte en ik dacht van "ze is toch wel heel erg mooi..."
Al heb ik geen crush meer op haar, ze blijft gewoon leuk :D
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 oktober 2009, 19:32:46 »
Jeeeuj, nieuw topic
ben ik eigenlijk een newbie of een middlebie, net als lotte?
op welke pagina ben ik eigenlijk erbij gekomen, keine ahnung...
Lotte, wat had je trouwens opgeschreven op de laatste pagina toen ie bij mij begon te flippen? Heb nooit de kans gehad om dat te lezen namelijk xD

anyhow, ik heb verder eigenlijk ook geen idee wat ik op dit moment verder moet posten (A)

ps. groetjes van Jill :D (Dodger)
I've had a good day doing things the wrong way

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 oktober 2009, 19:40:04 »
He ja, dat wil ik eigenlijk ook wel weten, haha. Wat er nou op die laatste pagina's gepost had.
Eigenlijk ben ik best wel een newbie, denk ik? Ik zal het eens opzoeken, haha. En doe de groetjes terug :] (en ik ben niet op msn omdat ik alleen maar een liedje aan het luisteren ben voor koor en dan weer wegga)

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 oktober 2009, 19:48:57 »
Charlie, volgens mij ben jij wel een middlebie... ik bedoel, er zijn geen vaste regels voor ofzo, maar ergens sinds zeker het midden van vorig topic herinner ik me jou wel als een van de vaste posters :)

Ik had toen gepost dat ik alleen nog maar op de eerste paar pagina's kon komen en jullie reacties niet meer kon lezen, en ik wilde even kijken of ik door te posten wel weer in het topic kon komen, maar dat lukte niet.

Heb Monique er wel een berichtje over gestuurd maar zij wist ook niet wat er aan de hand was, ze zei: 'dan is het topic gesloten', maar dat was het niet :')
Maar wel goed om te horen dat meerderen er last van hebben, lag het niet aan Tosh *aait Tosh*.
and if you think that you can spell, make a list of the cunts you'd send to hell and send them

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 07 oktober 2009, 16:41:04 »
Tosh = toshiba laptop/computer :D? ik heb een toshiba, vandaar, gehehe

Hum, raar. Maar dat oude topic kan nu wel gesloten worden, lijkt me.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 07 oktober 2009, 16:49:02 »
Haha, nee, een apple mac.

Maar ze is vernoemd naar Toshiko Sato uit Torchwood, want mijn laptop is net als zij: sexy, superslim en een technisch genie ;)

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 07 oktober 2009, 16:52:42 »
Hahahahaha :')
Apple Mac, die zijn mooi!
En dacht ik eindelijk jouw cryptische woordjes te snappen maar nee, helaas. Mijn toshiba is langzaam en zit vol virussen. Maar hij is van mij dus ik ben er blij mee, haha.

Anonymous

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 07 oktober 2009, 18:14:04 »
Hoi,

Wie is er allemaal lesbisch hier dan?
Jullie? Omdat jullie hier reageren?
Ik niet btw.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 oktober 2009, 18:23:30 »
Nou ja, het is een oud bakbeest. Een PowerBook G4, en hij is gigantisch, dus echt als laptop om mee te nemen niet geschikt :')
Maar ja, ik heb de neiging om mijn computers namen te geven. Mijn oude giga bakbeest die niet eens op het internet kon heette Sakura :') (omdat ik er een Cardcaptor Sakura sticker op had geplakt).

Maar ik ken het gevoel. Ik mag op mijn computer schelden, maar anderen niet, want ze is wel van mij <3

@naamloosheid:
Onderscheiden is erg makkelijk. Voor 99% van de gevallen gaat het op dat iemand die niet andersseksueel is haar post begint met: "Ik ben niet lesbisch of bi, maar..."
__

ETA:
En misschien niet helemaal ontopic aangezien het een topic over meisjes en hun andersseksualiteit is: Chris Colfer (Kurt Hummel in Glee) is eindelijk uit de kast :) nou was het ook wel vrij duidelijk, ook omdat zijn karakter op hem gebaseerd is, maar toch vind ik het altijd leuk om te horen dat celebrities uit de kast komen.
Zeker als het leuke celebs zijn, en niet van die raren die andersseksuelen meteen weer een slechte public image geven.
« Laatst bewerkt op: 07 oktober 2009, 18:26:13 door Lunaste »

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 oktober 2009, 18:32:09 »
ghehe indd,
m'n laptop was hem een tijdje geleden ook helemaal geflipt. hij kon niets meer enzo. dus toen heb ik hem echt helemaal de huid (plastic?) volgescholden. Maar niemand mocht verder ook maar een kwaad woordje over haar spreken. Want ze is wel van mij :)
Mijn oude computer gebruik ik nu alleen maar voor downloaden, zodat deze niet slomer wordt door al die programma's zoals Vuze enzo. Mijn oude computer heette 'kreng' omdat het een kreng was dat nooit wilde luisteren en supersloom was. Dus ja, zo kom ik aan m'n namen ghehe
M'n laptop heeft nog geen naam, die komt zelf wel spontaan een keer :')

Een vriendin van mij geeft ook alles een naam, haar gitaar bijv. heet 'Bones' echt een geweldige naam!

Jammer trouwens lotte, ik dacht net dat je wat interessants had gepost xD maar je had dus eigenlijk precies hetzelfde gepost als ik haha

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 08 oktober 2009, 21:58:06 »
Hmm.

Ik heb net een vriendin van een vriendin van al mijn profielsites gewist omdat ze het woord 'fag' gebruikte. Nou vond ik haar sowieso al niet zo aardig, en het enige wat ze deed was haar eigen webshop promoten, maar ja.

Het ging zo, op Twitter:
Ik: I WANT TO MARRY KURT #Glee
Zij: Omg xD I like the other guy better. The football player. Man I forgot his name..
Ik: puck? He's fug, but everyone seems to have a girlboner for him. I prefer rosy-cheeked Kurt <3333
Zij: But. Kurt is fag.:P
Ik: um excuse you don't use that word
Zij: You said Fug:P So my immediate reaction was fag. It was more a wordplay;)
Ik: one is a contraction of 'fucking ugly' and is used in a humorous way. The other is a culturally loaded and offensive one.
Ik: the same way I would never call someone a 'nigger'
Zij: Not for me. Man take it easy:P
Zij: Oh it could mean cigarette btw xD He is such a cigarette :O :P
Ik: to speak with Simon Amstell: "...and anyone who think that's offensive should jew off and stop being so black about it." Bye.
Zij: He? Jeetje wat ben jij lichtgeraakt zeg. Ik bedoelde het helemaal niet zo!

Nee, maar ik vind het wel heel naar dat je weigert te OVERWEGEN dat het kwetsend is en nog steeds een cultureel heel geladen woord is.

Ik vind dat je dat woord alleen kan gebruiken als je zelf deel van die minderheid bent: net als dat meisjes hier zichzelf potten noemen, maar ik het heel naar vind als andere mensen het over potten hebben.

Ik vind dit hetzelfde als het woord neger: mijn neefje is half-Indo, en hij noemt zichzelf en iedereen om zich heen gerust neger. Ik zou dat niet zo snel zeggen, omdat ik toch het gevoel heb dat ik dan over de grenzen zou gaan wat wel acceptabel is als je niet binnen die minderheid hoort.

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 09 oktober 2009, 20:09:21 »
Mmm, ik snap wel wat je bedoelt.
M'n vriendinnen zeggen ook heel vaak gewoon automatisch dingen als; "youtube doet gay." Zodra hij eventjes niet snel genoeg laadt ofzo. En dan zeg ik ook altijd; "en dat is dus slecht?" Met zo'n denk-even-na-over-wat-je-zegt-hoofd. Ik vind het niet leuk dat het woord gay dus zo langzamerhand ook die betekenis heeft gekregen. Omdat het gewoon negatief bedoeld wordt in die context. Quite offendig.
Maar daar bieden ze dan ook wel direct weer hun excuses voor aan zodra ze het merken, maar ik weet dat ze vaak ook wel zoiets hebben van; wat maakt het uit? je weet toch dat wij je niet haten?
maar puur omdat zij dus ook niet in de minderheid zitten. Maar obviously in de meerderheid. Ik noem mezelf ook altijd gewoop pot, omdat ik het best wel een geniaal woord vind soms. Maar lang niet iedereen mag mij zo noemen. Slechts een paar vriendinnen mogen dat van mij. Dan is het; "tot morgen potje van me :D" en dan zeg ik dus: "tot morgen niet-potje van me :D"  op die manier. Maar verder heb ik het liever niet dat mensen me zo noemen, wanneer je duidelijk merkt aan de toon dat ze het negatief bedoelen.

Delirium

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 11 oktober 2009, 12:18:24 »
Het ligt toch heel erg aan de manier waarop iemand het zegt?
Soms kan pot ontzettend beledigend klinken, of neger, maar dat ligt echt aan de context + wie het zegt + de toon waarop het wordt gezegd.
Zelf voel ik me nooit zo heel snel aangesproken eigenlijk :') Behalve als ik hoor: homo's zijn zoooooooo vies (en van die mensen die dan ook zo'n 'iel-hoofd' erbij trekken). Want dan merk je dat het door sommige mensen nog echt als anders wordt gezien terwijl ik zelf vind dat het er helemaal niet toe doet.

Najetje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 11 oktober 2009, 12:34:56 »
denken jullie niet dat het een fase kan zijn?

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 11 oktober 2009, 12:44:53 »

Nee.
hoezo zou het ineens een 'fase' zijn?

Najetje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 11 oktober 2009, 12:48:17 »

[...]

Nee.
hoezo zou het ineens een 'fase' zijn?

Niet ineens, dat denk ik al sinds ik weet dat het bestaat. vroeg me gewoon af hoe andere mensen er over denken.

MonkeyMan

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 11 oktober 2009, 12:48:42 »

dat zou dan wel een lange fase zijn niet?
en nee ik denk niet dat het een fase is. straight zijn is toch ook geen fase?

Najetje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 11 oktober 2009, 12:52:22 »

[...]

dat zou dan wel een lange fase zijn niet?
en nee ik denk niet dat het een fase is. straight zijn is toch ook geen fase?

er zijn zat vrouwen die daarna toch weer voor een man kiezen en dat lesbische gedeelte dan als hun verleden zien.

MonkeyMan

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 11 oktober 2009, 12:58:44 »

[...]

er zijn zat vrouwen die daarna toch weer voor een man kiezen en dat lesbische gedeelte dan als hun verleden zien.

biseksueel?
ik val ook vaker op jongens dan op meisjes hoor, maar vaak heb ik dan al na een paar maanden niet meer het gevoel als dat ik de eerste keer had ofzo.
trouwens wat je net zei geld ook voor mannen, zo ken ik er ook een paar.
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2009, 13:00:21 door MonkeyMan »

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 11 oktober 2009, 13:07:40 »

[...]

nou, ik zie mijn straight'gedeelte' als m'n verleden.  En als ik ook maar de keuze had tussen straight or gay, dan was ik sowieso voor straight gegaan. Dus nee, geen fase. Al helemaal als je nagaat dat ik mezelf gehaat heb en van mezelf gewalgd heb toen ik merkte dat ik verliefd was geworden op een vriendin van mij.

lunaste

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 11 oktober 2009, 13:25:00 »
En waarom wordt tegen een meisje dat als ze twaalf is zeker weet dat ze op jongens valt niet gezegd 'nou, meid, het is maar een fase'?

Ik weet al dat ik bi ben sinds ik negen ben. Ik ben nu negentien. Dat zou wel een HELE lange fase zijn.

Er zijn inderdaad biseksuelen die uiteindelijk met één geslacht settelen. Dat betekent niet dat ze ineens straight geworden zijn (of lesbisch, andersom geldt het natuurlijk ook).
Stel dat jij twee hobby's hebt: schrijven en fotografie. Dat jij later fotografe wordt betekent niet dat je schrijven helemaal hebt opgegeven/er niet meer van houdt.

Ik geloof dat seksualiteit 'fluid' is. Dat het mogelijk is dat er verandering in zit. Maar ik geloof niet dat iemand van 100% gay naar 100% straight kan gaan of andersom.

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 11 oktober 2009, 13:47:34 »
precies. zo'n switch is niet te maken.
ik weet zelf ook nog dat ik vroeger toen ik in groep 7 zat ofzo eens een keertje riep; "ik ben lesbisch! ik val op meisjes! hahahaha" Maar natuurlijk nam niemand me serieus, want ik had toen een week daarvoor ofzo geleerd wat lesbisch nou precies was. Ik nam mezelf niet eens echt serieus.
zulke dingen zijn wel heel typisch eigenlijk x')

xDahlia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 11 oktober 2009, 17:26:48 »

precies. zo'n switch is niet te maken.
ik weet zelf ook nog dat ik vroeger toen ik in groep 7 zat ofzo eens een keertje riep; "ik ben lesbisch! ik val op meisjes! hahahaha" Maar natuurlijk nam niemand me serieus, want ik had toen een week daarvoor ofzo geleerd wat lesbisch nou precies was. Ik nam mezelf niet eens echt serieus.
zulke dingen zijn wel heel typisch eigenlijk x')

Omg, hier precies hetzelfde verhaal! O.o
xD
Maar ik ben hier op het moment waarschijnlijk de enige die niet weet wat ze nou precies is. =S
Het is voor mij iig wel duidelijk dan ik niet alleen maar op jongens val en dat ik steeds minder jongens leuk vind...