Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Ik weet niet goed wat hij wilt  (gelezen 581 keer)

Loveisallyouneed

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 augustus 2017, 20:45:54 »
Heii,

Vorige week was er een feestje en was ik met 2 jongens en nog een meisje uitgegaan. We hadden best wel wat gedronken en waren heel erg aangeschoten/dronken. 1 van die jongens vind ik leuk en ik heb ook een paar keer met hem gezoend. Bij die jongen heb ik ook geslapen en hij heeft me gevingerd en gebeft. Hij wou verder, maar ik wilde dat niet, dus dat hebben we ook niet gedaan. Toen we door de stad liepen (hand in hand zodat de politie en beveiligers niet door zouden hebben dat we wat op hadden, want we zijn allebei nog 16) had hij gezegd dat hij me wel leuk vind en dat we bijna vriendje en vriendinnetje waren. Toen heb ik hem ook verteld dat ik hem ook leuk vind, maar we waren super dronken en we zijn heel veel vergeten van die avond, maar ik weet niet of hij meende dat hij me leuk vind, of dat het gewoon het moment was of welke andere reden je ervoor kan hebben. We hebben het er ook niet over gehad toen we wakker waren en weer nuchter waren. We hebben nog wel even geknuffeld en lepeltje lepeltje gelegen toen we wakker waren, maar we hebben ook niet nog meer gezoend ofzo.

Ik weet dat ik het hem moet vragen, maar hij is nu op vakantie zonder internet en als hij terugkomt ga ik 2 weken op vakantie en daar heb ik hele slechte wifi.

Als ik het zo vertel lijkt het alsof hij mij leuk vind, maar hij is voordat hij met mij zoende ook met een vriendin van mij geweest. Nu is dat niet heel raar, want met vrienden onderling zoenen we ook wel eens gewoon voor de lol. Een paar maanden geleden had hij ook met een ander meisje gezoend en gevingerd, maar daar voelde hij niks meer dan vriendschap voor (dat meisje trouwens ook niet). Tegen al die meisjes heeft hij trouwens niet verteld wat hij tegen mij heeft verteld.

Denken jullie dat hij me leuk vind? Ik merk dat ik nergens meer aan kan denken als ik aan het werk ben en ik voel me er ook een beetje onzeker bij.

Alvast bedankt

-xx-

Encore

• With a taste of your lips, I'm on a ride.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2017, 23:02:55 »
Mmm. Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar denk het niet. Hij was dronken. Jij was dronken. En hij is er nuchter niet meer op teruggekomen.
''Cause I been there before, and you' ve been there before, but together we can be all right.''

random

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2017, 23:26:13 »
Zou kunnen. Meestal als je veel hebt gedronken zeg je eerder dingen die je normaal gesproken niet zo snel zou zeggen. Appen jullie veel o.i.d.? Kan je hem anders niet een keer mee uit vragen?

Loveisallyouneed

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2017, 17:59:32 »
Mmm. Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar denk het niet. Hij was dronken. Jij was dronken. En hij is er nuchter niet meer op teruggekomen.

We zijn er inderdaad niet meer op teruggekomen, maar we hebben 's ochtends nog wel geknuffeld enzo. Bedankt voor je reactie trouwens.

Loveisallyouneed

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2017, 18:00:52 »
Zou kunnen. Meestal als je veel hebt gedronken zeg je eerder dingen die je normaal gesproken niet zo snel zou zeggen. Appen jullie veel o.i.d.? Kan je hem anders niet een keer mee uit vragen?

We appen nu niet, want hij is op vakantie met internet, maar daarvoor stuurden we elkaar wel veel snapchats enzo.

Loveisallyouneed

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 augustus 2017, 20:02:26 »
up

Veerle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 augustus 2017, 22:26:48 »
Ik zou inderdaad met hem proberen af te spreken wanneer jullie beide kunnen.
En misschien kun je hem een sms sturen als die geen internet heeft?