Girlscene Musthaves

Auteur Topic: ik weet het niet meer..  (gelezen 787 keer)

xyz

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 juli 2017, 20:28:29 »
het is misschien wat een verwarrend verhaal dus alvast sorry daarvoor. Ik wil graag weten wat jullie er van vinden.

bijna 2 jaar geleden (2015, was toen 14) heb ik met T. een relatie gekregen. Ik heb het toen na 5 maand uitgemaakt omdat ik hem niet echt leuk vond op die manier en ik meer wilde genieten van het single zijn. (was/ trouwens een hele lieve aardige jongen) t ging dus uit in december 2015. In de maanden daarna hebben we toen nog steeds veel contact gehad en wilde hij ook weer eens afspreken, volgensmij wou hij me terug. In maart ongeveer werd het contact al minder en wou hij me ook niet echt meer terug. We hadden tot ongeveer oktober 2016 (veel) contact, wel via whatsapp. we konden t nog steeds gewoon heel goed vinden. Maar toen werd het contact steeds minder en begon hij ook wat bot te doen. Sowieso veranderde hij ook  qua karakter, minder "lief" zegmaar. Dat hebben ook meerderen gezegd. Nu is 't contact eigenlijk helemaal weg. Ik zie 'm nog wel op school en tijdens 't uitgaan maar dan wordt er eigenlijk alleen "hoi" gezegd. ik heb hem laatst nog eens geappt , 4 maanden geleden, was wel leuk maar hij heeft mij tot nu toe nooit uitzichzelf geappt. En zoals ik al zei, doet hij niet heel aardig meer, heel soms praat ik wel eens met 'm op school in een groepje en dan doet ie bot. Ik heb hem tijdens onze relatie niet altijd even "goed" behandeld, ik nodigde hem nooit bij mij thuis uit, gaf hem bijna nooit een cadeautje terwijl hij mij wel heel veel gaf. Dus ik zit nu te denken; doet hij bot omdat hij gewoon geen contact meer wil, of omdat hij (nu pas) bozig is omdat ik wel echt z'n hart heb gebroken , of omdat ik hem niet "goed behandeld heb"?

Maar 't gekke is, is dat ik hem mis. Ik app verder nooit met andere jongens , heb dus ook geen jongens vrienden. En ik mis het hebben van een relatie soms best wel. Maar ik weet niet goed of ik hem als GEWONE vriend mis, hem als MIJN vriend mis, of gewoon het hebben van EEN vriend...

Encore

• With a taste of your lips, I'm on a ride.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2017, 21:22:32 »
Je hebt hem gedumpt... Dus ik denk dat hij gewoon verder is gegaan met zijn leven en misschien verder geen contact mer wil?
''Cause I been there before, and you' ve been there before, but together we can be all right.''

XBlairWaldorf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2017, 21:30:42 »
Hi,

Ik denk dat je wel bevriend kunt zijn met je ex als je of allebei niet echt gekwetst bent en jullie gewoon goed uit elkaar zijn gegaan maar ik denk dat het bij hem misschien van alle drie de redenen een beetje is en misschien is er nog een ander meisje of wil hij gewoon inderdaad geen contact meer met je, en ik weet dat dat hard klinkt maar misschien kan hij niet over je heen komen als hij steeds contact met je heeft en hij wil gewoon verder met zijn leven. Als je het zeker wilt weten kun je het hem altijd gewoon vragen aangezien jullie elkaar gewoon goed kennen en zo.

Ik denk dat je het idee van hem als vriendje mist en dat je hem echt mist als een gewone vriend maar voor het hebben van een vriendje zou ik niet naar hem teruggaan en als hij je gewone vriend niet meer wil zijn dan heb je pech maar ja daarom moet je hem naar zijn redenen vragen.

ik hoop dat je iets hieraan hebt gehad maar ik vind het toch wel een moeilijke situatie dus veel succes!

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2017, 22:37:10 »
Je hebt hem gedumpt... Dus ik denk dat hij gewoon verder is gegaan met zijn leven en misschien verder geen contact mer wil?
tumblr♥ | Valar Morghulis | Don't try and define me.|

Magnificence

• nothing safe is worth the drive
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 juli 2017, 22:40:28 »
Je mist het praten met iemand en misschien zelfs hem. 'Af en toe' een relatie willen met 'iemand' is géén goed argument om te kiezen voor een relatie met een jongen wiens hart je hebt gebroken. Hierdoor ga je hem en jezelf ook alleen maar meer pijn doen.

Don't let bitterness become you.

Marianne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 juli 2017, 12:39:19 »
Lastige situatie! Liefde en boosheid liggen dicht bij elkaar.  Je zal hem nog steeds iets doen, maar doordat hij niet bij je kan zijn zal hij wellicht ook niet meer vriendelijk willen doen... Wat betreft jouw gevoelens lijkt het mij meer dat je gewoon het gevoel om een vriend te hebben mist. Om bij iemand te zijn en dingen mee te kunnen delen...

NeverStopDreaming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 juli 2017, 20:39:36 »
Laat hem gewoon met rust ? Lijkt me dat je gewoon de aandacht mist die je toen kreeg en vriendschappen moeten van beide kanten komen, dus dat gaat hem ook niet worden.
100% sarcasm