Auteur Topic: ik doe gemeen tegen de jongen die ik leuk vind  (gelezen 708 keer)

mymyl

• Bekijk profiel
« Gepost op: 17 oktober 2017, 23:31:55 »
zoals de titel zegt.. ik doe gemeen tegen een jongen die ik wel zie zitten. Ik vind het zo stom van mezelf, maar kan het op de een of andere manier niet laten en achteraf voel ik mij daar zo kut over (zoals nu). Er is dus iemand die ik wel leuk vind en kan ook echt wel met hem lachen enzo. Ik maak vaak bepaalde grapjes die een beetje pesterig zijn, als jullie snappen wat ik bedoel, kan het niet echt uitleggen (een beetje bitchie). Moet wel zeggen dat dat ook een beetje mijn humor is hoor, maar bij hem is het dan elke keer weer een schepje er boven op. Ik vind het nu ook niet meer leuk, want hij gaat zich ook zo gedragen merk ik. Zo zegt hij ook dat hij mij een bitch vind en gaat doet veel stoerder dan dat hij eerst deed.

Herkent iemand dit? Ik hoop niet dat ik de enige ben haha. Hij zal mij wel een rare vogel vinden ofzo idk, vind het iig super irritant van mezelf  :hamer:
Disappointments are just god's way of saying I've got something better in store

Eden

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2017, 01:22:18 »
Waarom doe je zo, denk je? Doe je lullig omdat je je geen houding weet te geven?
was Taurus.

mymyl

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2017, 10:01:01 »
Waarom doe je zo, denk je? Doe je lullig omdat je je geen houding weet te geven?

Ja dat denk ik wel..

Megan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2017, 20:06:07 »
Dat heb ik ook soms idk why!  :blush:

« Reactie #4 Gepost op: 19 oktober 2017, 19:25:25 »
Leg het hem uit. Dat je hem niet wil kwetsen en dat het gewoon je vorm van humor is en dat je er niets mee bedoelt

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 oktober 2017, 20:09:25 »
Klinkt alsof je het doet om bepaalde dingen te maskeren/je zekerder voor te doen dan je bent (onzekerheid, angst om afgewezen te worden). Het is goed dat je het in ieder geval van jezelf herkent. Elke keer als je weer geneigd bent om zo'n opmerking te maken, denk dan even goed na wat je precies voor reactie wilt uitlokken. Als je wilt dat hij je niet bitchy vindt, dan moet je hem ook geen aanleidingen meer geven om dat te vinden.

mymyl

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 oktober 2017, 14:11:02 »
Klinkt alsof je het doet om bepaalde dingen te maskeren/je zekerder voor te doen dan je bent (onzekerheid, angst om afgewezen te worden). Het is goed dat je het in ieder geval van jezelf herkent. Elke keer als je weer geneigd bent om zo'n opmerking te maken, denk dan even goed na wat je precies voor reactie wilt uitlokken. Als je wilt dat hij je niet bitchy vindt, dan moet je hem ook geen aanleidingen meer geven om dat te vinden.

ja ik denk dat het inderdaad een bepaalde onzekerheid is, bang om afgewezen te worden denk ik ja..

Moet er nog wel bij zeggen dat hij ook zulke momenten heeft en het dan te makkelijk is om zo'n 'bitchy' reactie te geven.  <_< Loopt hij bijvoorbeeld de ruimte binnen waar ik al ben en begint met zijn ogen de rollen en dan zie je dat hij zn lach daarna niet in kan houden.

mymyl

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2017, 14:11:39 »
Leg het hem uit. Dat je hem niet wil kwetsen en dat het gewoon je vorm van humor is en dat je er niets mee bedoelt

ik denk dat hij me dan echt vierkant uitlacht haha (en mij niet serieus neemt)

Faartjuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 25 oktober 2017, 20:13:36 »
Herkenbaar.