Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Hoe lang duurde het tot jij verkering kreeg?  (gelezen 292 keer)

MiaRB

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 juni 2017, 20:55:32 »
Hoelang duurde het tot jij verkering kreeg?

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2017, 20:59:38 »
Vanaf het moment dat we begonnen te praten ongeveer 2 maanden.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Primadonna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2017, 21:14:01 »
Bij mij was er niet echt een moment, het was gewoon zo eigenlijk. Maar ik denk dat mijn relatie na zo'n 3/4 maanden echt serieus was, toen begonnen we toekomst plannen samen te maken enzo. Wel had ik al vrij snel zijn familie ontmoet en was ik al 'de vriendin van'.

vagueh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2017, 22:09:39 »
Eh, we kenden elkaar zo'n 3 jaar, maar zijn een half jaar voordat 't officieel een relatie was gaan afspreken (maar voor mij was dat heel lang gewoon vriendschappelijk), vanaf 't moment dat ik realiseerde dat ik 'm leuker vond dan "gewoon" een vriend duurde 't nog zo'n 2 /3 maanden.

Encore

• With a taste of your lips, I'm on a ride.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2017, 22:18:10 »
Half jaar nadat ik mijn ex ontmoet had.
''Cause I been there before, and you' ve been there before, but together we can be all right.''

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2017, 22:28:42 »
Ik ben eerst 3 jaar beste vrienden geweest en toen bloeide er iets meer, na ongeveer 4 maanden gevoelens kregen we iets  :blush:
tumblr♥ | Valar Morghulis | Don't try and define me.|

Kharrea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: Vandaag om 13:22:05 »
We kenden elkaar al bijna een jaar als gewoon vrienden. Opeens waren er langs 2 kanten gevoelens. Is allemaal heel vlot in elkaar over gelopen.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: Vandaag om 14:18:49 »
Kende hem al een halfjaar, vanaf het moment dat we gingen daten duurde het toen ook maar een maandje voor het officieel was omdat we elkaar al goed kenden. Normaal gesproken leer je elkaar kennen tijdens het daten maar dat konden wij dus grotendeels overslaan. Het voelde dus ook helemaal niet snel ofzo. Inmiddels bijna een jaar verder :)
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.