Girlscene Musthaves

Auteur Topic: hij begint gesprek maar negeert vervolgens?  (gelezen 898 keer)

lovecupcakes

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 juli 2017, 20:23:58 »
Hoi meiden,

Laat ik even beginnen bij het begin zodat jullie de context snappen.

Er spookt al een heeeele tijd (zeg maar een jaar) een jongen door mijn hoofd. Ik ben zelf 20, hij 25. Nou ik leerde hem dus kennen via mijn bijbaantje, hij was mijn leidinggevende. We hebben eigenlijk nooit gepraat en hij nam zelf geen initiatief om met me te praten. Ik probeerde oogcontact te maken maar dat lukte dus nooit. Om hem uit mijn hoofd te zetten ging ik dus zelf ook geen gesprek aan want hij toonde toch geen interesse.

Na een half jaar ben ik gestopt met werken daar en na twee maanden stuurde hij me naar zijn zeggen perongeluk een berichtje op facebook. Normaal kan ik snel iemand uit mijn hoofd zetten maar bij hem lukt het gewoon niet. Ik heb het berichtje toen niet serieus genomen (foutjes maken gebeurt toch). Na een tijdje stuurde hij weer ''hoi'' en toen dacht ik dat hij me eigenlijk wel wilde leren kennen. Ik vond hem nog steeds heel leuk en hij vroeg naar mijn nummer! Die had ik dus gegeven en hij vroeg of ik wilde afspreken. Dus wij fijn een datum en plek gezocht. Hij zei wel dat hij die dag om 4 uur iets voor werk moest doen dus we zouden in de ochtend/middag afspreken. Maar hij zou nog appen hoe laat. De hele avond voor de afspraak had hij niks gezegd en toen heb ik hem die ochtend van de afspraak nog geappt hoe laat hij zou vertrekken. Toen zei hij pas dat de afspraak niet door ging omdat hij al om 11 iets moest doen voor werk, in plaats van 4 uur. Ik vond het niet zo erg, ik dacht misschien kreeg hij het net pas te horen van zijn baas. Maar vervolgens stuurde hij me 2 maanden niks. Ik stuurde wel af en toe iets en dan deed hij heel kortaf. Ik dacht hij vind me niet zo leuk, dus daarna heb ik niks meer gestuurd en hij natuurlijk ook niet.

Het ging wat beter met het vergeten van deze jongen totdat hij me vandaag opeens een gesprek begon. Hij zei ''hey ik zag je laatst fietsen''. Dus ik stuurde iets terug maar dat heeft hij weer op blauwe vinkjes gezet en nu negeert hij gewoon. Alsof hij even een update wilde zeggen over mij leven en vervolgens weer verdwijnt. Toen stuurde ik nog de vraag of hij nog hetzelfde baantje heeft als eerst en dat heeft hij ook genegeerd.

We hebben elkaar niet eens leren kennen dus ik vroeg me af of er uberhaupt iets kan zijn waar hij op is afgeknapt, of dat het aan hem ligt? Waarom zou een jongen een gesprek beginnen om vervolgens alles weer te negeren? Hij is eigenlijk gewoon al een volwassen man dus ik snap niet waarom hij zo vaag doet.

Ik ben gewoon weer zo verliefd als eerst en dat vind ik niet leuk aangezien hij een tijd lang geen interesse toonde en nu opeens een gesprek begint maar mij gelijk weer negeert, en mij weer zeker maanden laat rondhangen met hem in mijn hoofd.

Heeft iemand er ervaring mee of tips voor mij? alles is welkom :)

xx lovecupcakes

Leno

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2017, 21:04:13 »
Misschien kan je direct zijn en vragen waarom hij eerst een berichtje stuurt en vervolgens niet meer reageert? Hij zou eerlijk op kunnen antwoorden in plaats van dat jij dingen in je hoofd haalt. Misschien is hij helemaal niet zo bezig met app? Het feit dat hij met het gesprek begint, laat zien dat hij interesse heeft maar misschien weet hij niet hoe verder
~  

lovecupcakes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2017, 21:21:03 »
Klopt. Ik dacht zelf ook dat hij misschien niet wist hoe die het gesprek verder moest aanhouden dus ik stuurde hem een simpele vraag die iedereen kan beantwoorden. Ik vroeg "werk je nog bij (plek waar we hebben gewerkt)?" Ik weet dat hij in de weekenden niet werkt en vrij is. En hij had ook een ja of nee kunnen zeggen in plaats van blauwe vinkjes. Ik kan wel een gesprek op gang houden, maar niet als iemand alleen blauwe vinkjes geeft. Maar het is denk ik wel het beste om direct te vragen waarom hij negeert. Thanks voor de tip!

Megan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2017, 00:00:38 »
Soms komen ee blauwe vinkjes terwijl iemand het niet heeft gelezen.

lovecupcakes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 juli 2017, 01:18:48 »
Maar hij is wel daarna nog heel vaak online gekomen dus ik denk dat Hij het wel gelezen heeft😂

NeverStopDreaming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 juli 2017, 16:26:13 »
Volgens mij heeft hij niet zoveel interesse. Laat hem links liggen, je verdient iemand die voor de volle 100% voor je gaat.
100% sarcasm

XBlairWaldorf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 juli 2017, 21:35:55 »
Volgens mij heeft hij niet zoveel interesse. Laat hem links liggen, je verdient iemand die voor de volle 100% voor je gaat.

dit. Maar er ik heb een vriendin die wel mijn bericht leest maar dan vergeet te reageren en ik zelf heb dat ook wel eens dus je kunt hem er ook direct naar vragen.

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 17 juli 2017, 22:09:09 »

dit en ga geen smoesjes voor jezelf bedenken zoals 'hij is vast druk' of whatever het kan wel zo zijn natuurlijk maar nee let him go please
handtekening

Girlxe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 augustus 2017, 11:34:02 »
Omg! Ik heb precies het zelfde probleem!
Alleen ken ik die jongen echt al jaren.. hij zocht anderhalf jaar nadat we elkaar 4 jaar niet meer gezien hebben opeens contact maar onze gesprekken vallen steeds dood. Nu heeft hij al 1jaar een vriendin maar zoekt soms nog steeds contact..

Ik zit nu dus ook met een hoop vragen zoals wat wil hij nu echt van me? Ook heb ik laatst gehoord dat hij bijna was vreemd gegaan bij haar dus echte liefde zal het dan wel niet zijn tussen hun.

Maarja je blijft dan wel met vragen achter en ik zit daar nu ook heel erg mee! Ik zal je zeggen dat ik zelfs zo verliefd ben geworden dat ik er nu een depressie aan over heb gehouden.. dit komt waarschijnlijk vanwege mijn verleden waar ik nooit liefde van een vader (mannelijk iemand) heb gehad.. daar heb ik nu therapie voor!

Ik wil je dus zeggen dat je hem zo snel mogelijk uit je hoofd moet zetten en het contact overal het beste kunt verbreken zodat hij geen contact met je kan zoeken, voordat het misschien bij jou ook zo ver kan gaan dat je te verliefd gaat worden waardoor het een verslaving gaat worden zoals bij mij...