Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3229031 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Gepost op: 19 juli 2012, 17:35:02 »
ik en likaboss kregen steeds foutmeldingen. dus hier een nieuwe voor een frisse start? zoniet, dan mag er een slotje op!
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2015, 16:29:13 door Falathiel »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 juli 2012, 17:37:18 »
even een upje! en deze moet op de plek komen van #4 haha (:
wil een van de moderators daarvoor zorgen?

Tsarendochter

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 juli 2012, 17:39:58 »
Frisse start. Kan het gebruiken.
\"Gij zult noch een tiran, noch een slaaf wezen en ik, dit moet ik u bekennen, ik zou nooit de slavin kunnen zijn van een man\"- Francis Mordaunt, uit het boek van A.G.L Bosboom-Toussaint/ ElleDiorella

holy cow

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 juli 2012, 17:40:04 »
Oh mooi, ik kreeg ook steeds foutmeldingen! UPPERDEPUP

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 juli 2012, 17:40:36 »
joehoeee! tijd voor een nieuwe haha :D

lalalove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 juli 2012, 17:43:13 »
op vervolg van #4 ;

@feelthelove
haha. dankjee! het stelde echt niks voor en ik weet nu sws dat hij mij niet leuk vind -.-

Inspireme

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 juli 2012, 17:44:01 »
Ik had nooit foutmeldingen..
Maybe home is nothing but two arms holding you tight when you are at your worst.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 juli 2012, 17:44:03 »
lalalovex123.
oh waarom niet?

kimmtoyout

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 juli 2012, 17:44:50 »
vast word deze ook weer gesloten xd =S

lalalove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 juli 2012, 17:45:08 »
feelthelove.

gewoon niet, hij doet altijd zó stom via whatsapp. in het echt is die wel gewoon heel aardig enzo. maar gewoon het voelt niet van ik vind je leuk.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 juli 2012, 17:46:01 »
ik hoop het niet kimmtoyout.
lalalovex123, hmm vraag het hem? zeg gewoon onopvallend dat je hem wel ziet zitten.

kimmtoyout

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 19 juli 2012, 17:51:16 »
feelthelove
de oude is gesloten ^^

tartaarsaus

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 19 juli 2012, 17:51:34 »
Hij is niet gesloten (: . (dit topic bedoel ik haha)
Partyhard.

OT: Ik mis heeeeeem :(
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2012, 17:52:16 door tartaarsaus »

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 19 juli 2012, 17:52:15 »
Ik las net jullie reacties in het vorig topic, ik moest wel even huilen haha. Maargoed, het lukt me best wel zonder hem, natuurlijk mis ik hem wel, en kijk ik elke minuut op mijn gsm maar buiten dat gaat alles wel (: morgen vertrek ik op vakantie met vrienden en daarvan krijg ik veel steun, dus ik hoop dat ik wat over hem ga raken.
I think the older I get, the more I realize that the ultimate luxury  is time. - Michael Kors

Inspireme

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 19 juli 2012, 17:55:56 »
@ withyourlove, veel plezier op vakantie en ik hoop dat je je gedachten meer kan veranderen op vakantie!
Maybe home is nothing but two arms holding you tight when you are at your worst.

SHAKExITxUP

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 19 juli 2012, 17:56:41 »
@Inspireme Ah wat lief! (: Ik hoop nergens meer op maar wie weet! Doet jouw vriend nu al een beetje liever? Ik vind toch dat hij wat meer rekening met jou mag houden hoor.

@ElleDiorella Ja ik vind het ook moeilijk maar ja, ik kan nu op hem wachten en dan wordt het misschien weer niets. Dus ik hou gewoon alle opties open haha, ik zie wel wie er op mijn pad komt.
Goed dat je met hem gaat praten! Ik denk dat dat je zeker gaat helpen om het te verwerken zeg maar. En wie weet komt het nog goed maar je mag er niet op hopen want dan komt de klap nog veel harder aan. Raar dat hij typt maar uiteindelijk nog stuurt! Waarom ben je er zo zeker van dat hij enkel met jou contact heeft via WA? (: Je praat er helemaal niet te veel over hoor, het kan maar opluchten!

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 juli 2012, 17:56:46 »
Bedankt! Ik hoop het ook ja :'D Hoe is het met jou en je vriend nu ?
I think the older I get, the more I realize that the ultimate luxury  is time. - Michael Kors

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 19 juli 2012, 18:00:11 »

@ withyourlove, veel plezier op vakantie en ik hoop dat je je gedachten meer kan veranderen op vakantie!

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 19 juli 2012, 18:00:51 »

Hij is niet gesloten (: . (dit topic bedoel ik haha)
Partyhard.

OT: Ik mis heeeeeem :(

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 19 juli 2012, 18:02:16 »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 19 juli 2012, 18:03:06 »

[...]

ook bedankt hihi :)

yourwelcome. niet teveel nadenken jij en juist genieten! lekker genieten met je vrienden!

Tsarendochter

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 19 juli 2012, 18:03:31 »

@Inspireme Ah wat lief! (: Ik hoop nergens meer op maar wie weet! Doet jouw vriend nu al een beetje liever? Ik vind toch dat hij wat meer rekening met jou mag houden hoor.

@ElleDiorella Ja ik vind het ook moeilijk maar ja, ik kan nu op hem wachten en dan wordt het misschien weer niets. Dus ik hou gewoon alle opties open haha, ik zie wel wie er op mijn pad komt.
Goed dat je met hem gaat praten! Ik denk dat dat je zeker gaat helpen om het te verwerken zeg maar. En wie weet komt het nog goed maar je mag er niet op hopen want dan komt de klap nog veel harder aan. Raar dat hij typt maar uiteindelijk nog stuurt! Waarom ben je er zo zeker van dat hij enkel met jou contact heeft via WA? (: Je praat er helemaal niet te veel over hoor, het kan maar opluchten!

Hij heeft maar weinig WA contacten. Degene die hij heeft zijn vooral zijn vrienden, maar die hebben daar geen internet en zijn telkens bij hem in de buurt. Hij heeft eens gezegd dat hij verder toch met niemand contact zal hebben. En ja, als hij online is zie ik hem af en toe typen en dat kan enkel als hij het gesprek met mij bekijkt. Maar al sinds gisterenavond niets meer, dus het kan best zijn dat hij zijn internet heeft uitgezet. Want het gesprek was best 'afsluitend'. Hij laat zaterdag iets weten en dan wachten tot vrijdag.. het gesprek.
\"Gij zult noch een tiran, noch een slaaf wezen en ik, dit moet ik u bekennen, ik zou nooit de slavin kunnen zijn van een man\"- Francis Mordaunt, uit het boek van A.G.L Bosboom-Toussaint/ ElleDiorella

SHAKExITxUP

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 juli 2012, 18:08:37 »

[...]

Hij heeft maar weinig WA contacten. Degene die hij heeft zijn vooral zijn vrienden, maar die hebben daar geen internet en zijn telkens bij hem in de buurt. Hij heeft eens gezegd dat hij verder toch met niemand contact zal hebben. En ja, als hij online is zie ik hem af en toe typen en dat kan enkel als hij het gesprek met mij bekijkt. Maar al sinds gisterenavond niets meer, dus het kan best zijn dat hij zijn internet heeft uitgezet. Want het gesprek was best 'afsluitend'. Hij laat zaterdag iets weten en dan wachten tot vrijdag.. het gesprek.

Oh ja, op die manier, ik vroeg het me gewoon af! Hmm ja het is moeilijk maar wacht af tot vrijdag, een gesprek zal veel duidelijk maken denk ik (:

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 juli 2012, 18:12:46 »

[...]

yourwelcome. niet teveel nadenken jij en juist genieten! lekker genieten met je vrienden!

Pff ja zal wel moeten zeker :(

Ordinary

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 juli 2012, 18:14:51 »
Mijn ex is echt een klootzak! Hij vertelt achter mijn rug om allemaal leugens over wat er is gezegd. Hij vroeg bijvoorbeeld aan een vriendin van mij: 'Heb je gehoord waar ik haar voor uitschold?' zij zo: 'nee' hij: 'voor gehandicapte kankerhoer' vond ie dus helemaal stoer! Maar ik ben dus echt heel boos dat hij dat over mij heeft gezegd. Ik wil hem er heel graag op aanspreken via facebook ofzo maar mijn vrienden en ouders zeggen dat ik niks moet zeggen en er boven moet staan omdat negatieve aandacht voor hem ook aandacht is. Hij heeft mij overal verwijderd/geblokkeerd, heb z'n ego nogal gekrenkt :) Maar ik wilde hem sowieso zeggen dat wanneer hij iets van mij vindt hij het tegen MIJ moet zeggen en niet tegen anderen en al helemaal geen leugens.
Help?
liever geleefd en bedorven dan niet geleefd en toch gestorven!