Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Het officiële vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177860751 keer)

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Gepost op: 24 april 2009, 20:45:53 »
Omdat ik vond dat er nogal veel aparte topics aangemaakt worden met wanhopige meiden die niet weten of hun crush ook op hun is, heb ik dit topic aangemaakt. :)
Dus gooi het eruit!
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2015, 16:29:55 door Falathiel »
one day life will flash before your eyes, make sure it is worth watching

Hooooooooooi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 april 2009, 21:00:36 »
Nou, ik ken 'm maar een beetje. Soms praten we op msn en op school zeggen we altijd hoi of lachen we naar elkaar. Ookal zeggen we voor de rest nooit wat :P. En op feestjes gaan we altijd met dezelfde groep om en ook dansen met elkaar, maar 't eerste feest waar ik heen ga en waar hij ook is, is pas in juni ofzo.

diodiodiodio

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2009, 21:01:47 »
Hij vind me leuk.

Dodger

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 april 2009, 21:03:14 »

Hij vind me leuk.

YEEEEEEEEEEY
Zullen we het vieren?
To be a rock and not to roll.

kus_Laura

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 april 2009, 21:07:22 »
hij vind mij ook leuk, want we hebben al een jaar:D

diodiodiodio

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 april 2009, 21:15:10 »

[...]

YEEEEEEEEEEY
Zullen we het vieren?

hmm, donderdag al gedaan ;d

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 april 2009, 21:56:19 »
ik zal even op word zo mijn samenvatting maken en dan plaats ik hem hier wel haha. :)

upje.

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 24 april 2009, 22:04:52 »
okeeeee, ik plaats het wel even :angel: ik hoop ook op meer verhaaltjes van jullie hihi.
maar dit is de mijne:
Ik zat in het begin van het jaar bij een jongen in de klas, maar dat heeft niet lang geduurd, want sinds januari is ‘ie naar een andere groep.. ontzettend jammer vind ik nu, maar toen vond ik hem nog niet leuk. Toen we een paar weken na dat hij naar een andere klas was gegaan op skikamp gingen, hoorde ik van een vriend dat hij me al het hele jaar aantrekkelijk vond. Eerst dacht ik dat het een grap was, maar toen begon hij ineens heel vaak ‘hoi –en dan me naam-’ dus toen dacht ik al van, oh misschien is het dus wel echt zo? En toen ging iedereen een beetje vragen van vind jij hem ook leuk? En ik ontkende niet, maar wist niet wat ik ervan moest vinden. Toen had een vriendin van mij gezegt dat ik het niet toe wou geven. Maar een week erna zei hij blijkbaar tegen een vriendin op de fiets dat hij het zielig voor mij vond als ik dacht dat hij echt op mij was, omdat dat meer komt door die vriend die dat altijd roept. Maar nu smst ‘ie me, en als ik in een lokaal zit er tegenover zwaait hij elke keer enzo, en vorige keer, ging ‘ie helemaal schuin zitten om me te zien, maar ik deed net alsof ik het niet zag en toen belde die me in de les.. en zwaait hij weer heel enthousiast. En gisteren ook, we hadden gym en ik stond even bij een vriendin komt ie met de bal schopt ie tegen me kont aan, lacht ie super schattig en zegt ‘ie sorry, vervolgens hoor ik zijn vriend weer zeggen; ‘hij vind jou echt leuk, hij heeft het áltijd over jou.’ En toen zei ik dat tegen die vriendin waar hij tegen zei dat hij het zielig vond voor mij dat ik dacht dat hij mij leuk vond, en toen zei ze ja hij heeft het héél vaak over jou.

dus wat moet ik hier nou mee? En wat zouden jullie doen?

kimmetjuh3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 24 april 2009, 23:13:11 »

okeeeee, ik plaats het wel even :angel: ik hoop ook op meer verhaaltjes van jullie hihi.
maar dit is de mijne:
Ik zat in het begin van het jaar bij een jongen in de klas, maar dat heeft niet lang geduurd, want sinds januari is ‘ie naar een andere groep.. ontzettend jammer vind ik nu, maar toen vond ik hem nog niet leuk. Toen we een paar weken na dat hij naar een andere klas was gegaan op skikamp gingen, hoorde ik van een vriend dat hij me al het hele jaar aantrekkelijk vond. Eerst dacht ik dat het een grap was, maar toen begon hij ineens heel vaak ‘hoi –en dan me naam-’ dus toen dacht ik al van, oh misschien is het dus wel echt zo? En toen ging iedereen een beetje vragen van vind jij hem ook leuk? En ik ontkende niet, maar wist niet wat ik ervan moest vinden. Toen had een vriendin van mij gezegt dat ik het niet toe wou geven. Maar een week erna zei hij blijkbaar tegen een vriendin op de fiets dat hij het zielig voor mij vond als ik dacht dat hij echt op mij was, omdat dat meer komt door die vriend die dat altijd roept. Maar nu smst ‘ie me, en als ik in een lokaal zit er tegenover zwaait hij elke keer enzo, en vorige keer, ging ‘ie helemaal schuin zitten om me te zien, maar ik deed net alsof ik het niet zag en toen belde die me in de les.. en zwaait hij weer heel enthousiast. En gisteren ook, we hadden gym en ik stond even bij een vriendin komt ie met de bal schopt ie tegen me kont aan, lacht ie super schattig en zegt ‘ie sorry, vervolgens hoor ik zijn vriend weer zeggen; ‘hij vind jou echt leuk, hij heeft het áltijd over jou.’ En toen zei ik dat tegen die vriendin waar hij tegen zei dat hij het zielig vond voor mij dat ik dacht dat hij mij leuk vond, en toen zei ze ja hij heeft het héél vaak over jou.

dus wat moet ik hier nou mee? En wat zouden jullie doen?

pfffff.
wat een gedoe zeg.
het handigst, maar niet altijd het makkelijkst is gewoon naar die jongen toe te gaan, en aan hem te vragen of ie je leuk vind.
Zo heb je meteen duidelijkheid.
al lijkt het er wel een beetje op dat hij je leuk vind.

xx

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 25 april 2009, 13:33:18 »
idd een heel gedoe, misschien dat ik dat wel beter kan doen ja, dan heb ik iig duidelijkheid en weet ik ook wat ik er mee aan moet. :) bedankt voor je reactie!

xBLABLABLAx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 25 april 2009, 13:49:02 »
haha coole samenvatting! je moet het idd gewoon proberen!

de jongen die ik leuk vind, vind mij ook heel leuk, zegt ie. maar hij heeft wel nog steeds een relatie met een ander... ik word er helemaal gek van, want hij is zo leuk, maar hij houd me gewoon aan het lijntje.. moet ik hem proberen te vergeten?

_CupxCake_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 25 april 2009, 13:53:14 »

de jongen die ik leuk vind, vind mij ook heel leuk, zegt ie. maar hij heeft wel nog steeds een relatie met een ander... ik word er helemaal gek van, want hij is zo leuk, maar hij houd me gewoon aan het lijntje.. moet ik hem proberen te vergeten?

Yup wel als hij beweerd je heel leuk te vinden maar hij zijn vriendin niet wil verlaten voor jou want dan ben jij vast niet belangrijk genoeg voor hem I guess

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 25 april 2009, 13:58:08 »

oei, lastig..
ik denk dat als hij jou écht heel leuk vind hij jou wel zou kiezen voor zijn vriendin, of hij moet haar nóg leuker vinden.. maar je zegt dat hij zegt dat hij jou heel leuk vind? misschien kun je dan als hij dat nog een keer zegt eens vragen, om wat leuks te gaan doen? en dan in het begin allemaal gezellig praten enzo, en dan misschien vragen hoe het tussen hem en zijn vriendin zit?

of hij wil niks leuks doen omdat hij nog een vriendin heeft, kan ook nog..

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 25 april 2009, 14:44:10 »
up

Descanso

• Global Moderator
  • Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 25 april 2009, 15:53:05 »
Aangezien er zoveel topics over worden gemaakt krijgt dit topic een sticky. dan staat hij altijd boven aan en makkelijk vindbaar dus.
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Muki

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 25 april 2009, 15:54:21 »
Ja. Hij vindt me leuk, want heb al een jaar met hem.

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 25 april 2009, 16:51:55 »
hebben we nog meer leuke verhaaltjes ? :D

Danielle__

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 25 april 2009, 17:06:17 »
Aaaaah, het is al weken super gezellig op msn, hij noemt me elke keer schatje en zegt dat ie kriebels heeft enzo als ie aan me denkt. Gisteren hadden we voor het eerst afgesproken, ik vond het super gezelllig, hand in hand gelopen enzo, geknuffeld en aan het eind een kusje. Toen smste ik hem dat ik het super leuk vond, maar hij smste niet terug. Meer dan 12 uur later heb ik nog n keer gesmst, zo van; als jij het niet leuk vond moet je het gewoon zeggen hoor. Toen kreeg ik terug; ik vind het heel moeilijk. je bent een hele leuke meid enzo, maar ik voel niet echt een klik. Hij zegt dat het aan hem ligt, maar ik snap er niks van. Ik vind hem zoooo leuk en hij mij ook altijd zei die, maar dan doet ie ineens zo. Maarja, hij gaat nu op vakantie en dan zien we na de vakantie wel weer. Ik hoop dat het nog veranderd.
Ik spaar Labello's. Nieuwsgierig welke ik al heb? Zie www.missdaantjerietje.nl

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 25 april 2009, 17:24:13 »

Hij vind me leuk.

Maar ik weet niet of ik hem leuk vind
Ik doe echt weer moeilijk >,<

loislane

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 25 april 2009, 17:31:57 »
Citaat
Maar ik weet niet of ik hem leuk vind
Ik doe echt weer moeilijk >,<

jammer genoeg weet ik precies wat jij bedoelt,

_MELLE

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 25 april 2009, 17:41:54 »
Ik ga even mijn vreemde verhaal vertellen. Want ik ging dus pas op kamp samen met mijn klas en een andere klas. En ik kende daar twee meisjes uit dus niet veel. Maar daar zat dus ook zo'n jongen in waarvan ik wel wist wie hij was omdat hij op zn hyves zon dom spelletje had wat ik en mn vriendin de hele tijd gingen spelen xD Alleen wist ik toen nog niet wie hij was, en later kwam ik er dan achter dat hij eht was. Naja ik vond hem niet bijzonder. Maar nu op kamp zei hij wel eens wat tegen me en dan lacht hij zo lief en toen besefte ik dat hij best wel leuk was, maar ik kende hem dus niet echt. & hij ging een eker water halen en toen had hij er nog een en dat gaf hij aan mij, alleen weet ik niet of het was om op iemand te gooien ofzo xD Maar ik vind hem dus echt leuk maar ik heb verder helemaal geen contact met hem en ik weet niet wat ik zal gaan doen xD En ik denk ook dat hij steeds naar me zit te kijken enzo maar volgens mij beeld ik me dat in. En eht was zo stom, ik zat de hele tijd voorin de bus en hij achterin. En ik ging zo ook achterin zitten, en ik keek van waar is hij, zat hij op de plek voor de stoel waar ik de hele tijd zat, zoo stom. heb ik hem ontlopen.

Nou dit was dus mijn verhaal. very interesting :p
Don't it always seem to go, that you don't know what you've got till it's gone

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 25 april 2009, 18:25:46 »

Ik ga even mijn vreemde verhaal vertellen. Want ik ging dus pas op kamp samen met mijn klas en een andere klas. En ik kende daar twee meisjes uit dus niet veel. Maar daar zat dus ook zo'n jongen in waarvan ik wel wist wie hij was omdat hij op zn hyves zon dom spelletje had wat ik en mn vriendin de hele tijd gingen spelen xD Alleen wist ik toen nog niet wie hij was, en later kwam ik er dan achter dat hij eht was. Naja ik vond hem niet bijzonder. Maar nu op kamp zei hij wel eens wat tegen me en dan lacht hij zo lief en toen besefte ik dat hij best wel leuk was, maar ik kende hem dus niet echt. & hij ging een eker water halen en toen had hij er nog een en dat gaf hij aan mij, alleen weet ik niet of het was om op iemand te gooien ofzo xD Maar ik vind hem dus echt leuk maar ik heb verder helemaal geen contact met hem en ik weet niet wat ik zal gaan doen xD En ik denk ook dat hij steeds naar me zit te kijken enzo maar volgens mij beeld ik me dat in. En eht was zo stom, ik zat de hele tijd voorin de bus en hij achterin. En ik ging zo ook achterin zitten, en ik keek van waar is hij, zat hij op de plek voor de stoel waar ik de hele tijd zat, zoo stom. heb ik hem ontlopen.

Nou dit was dus mijn verhaal. very interesting :p

dus, je vind hem echt leuk? of begrijp ik dat verkeerd :angel:
« Laatst bewerkt op: 25 april 2009, 18:26:08 door Elleboutique »

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 25 april 2009, 18:27:39 »

[...]

pfffff.
wat een gedoe zeg.
het handigst, maar niet altijd het makkelijkst is gewoon naar die jongen toe te gaan, en aan hem te vragen of ie je leuk vind.
Zo heb je meteen duidelijkheid.
al lijkt het er wel een beetje op dat hij je leuk vind.

xx

oooooh wat stom, ik durf het hem niet te vragen!? en ik weet wel, niet denken maar doen, maar toch. hoe moet ik dat dan vragen?

Daddy'slittleprincess.

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 25 april 2009, 18:38:03 »
.
« Laatst bewerkt op: 25 april 2009, 18:38:30 door xSabotage »
Amor Vincit Omnia.

Anouchka

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 25 april 2009, 19:52:01 »
-