Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Het duurt zo lang...vind hij me wel leuk?  (gelezen 530 keer)

MiaRB

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 juni 2017, 20:19:08 »
Ik zat voor school in de mediatheek op school met een vriendin, en een jongen kwam naast ons zitten. Mijn vriendin kende hem en ik had hem wel eens gezien, mijn vriendin had hem als grap een x gevraagd om verkering en hij zei meteen ja.  Hij praatte ff met ons en ik had meteen interesse in hem en vertelde haar dat nadat hij weg was gegaan. Mijn vriendin zei toen achter mijn rug om tegen hem dat ik hem wel  leuk vond(wat waar was) ik vond het eigenlijk niet erg, ik durf namelijk nooit iets te beginnen. Hij appte me en zei dat hij het niet geloofde maar later zei dat hij het wel wou, en toen ging hij weer twijfelen en zei ''misschien''. We begonnen te appen en ik heb nog nooit zo veel geappt met iemand in mijn hele leven  :aanbid:
We stelde elkaar constant vragen en ik leerde hem beter kennen, langzaam gingen onze gesprekken meer over naar school en het werd wat minder leuk, maar mijn gevoelens werden sterker. Nu appen we elkaar weer vaak en is school eerder een noodgeval onderwerp. Ik vind hem nu echt immens leuk maar hij antwoordde op de vraag: wanneer word ze nou je vriendin erg recent en zei: ''Ik weet het niet'' Ik heb soms het gevoel dat hij mij leuk vind maar het niet durft ofz, dat er een ander meisje in het beeld is of hij mij liever als gewone vriendin wil. Ik wacht al 3 maanden en zei vanaf het begin al dat ik het wou wagen. Maar tegen mij vriendin zei hij meteen ja?! :goodman:

Ik vind hem leuk en vind het niet super erg om te wachten, maar die vraag maakt me gek en ik hem advies nodig. Wat denken jullie?(sorry voor mijn iets te gedetailleerde verhaal)

Liefs, MaiRBoon

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2017, 20:23:28 »
Jij kunt het toch ook gewoon vragen? Als hij nee zegt, weet jij ook waar je aan toe bent. En wie weet zegt hij wel ja  :)
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

lovelifeandmore

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2017, 21:53:37 »
Ik zou aan hem een keer vragen over zijn gevoelens over jou. Doe het misschien save via whatsapp. Het kan best zijn dat hij bindingsangst heeft en daarom rustig aan wil doen. De relatie met jou vrienden, was dat echt iets serieus of vroeg ze het meer als geintje aan hem? Het kan namelijk ook zijn dat ie een relatie mer jou ongemakkelijk vind omdat hij al iers met je vriendin heeft gehad.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2017, 22:17:33 »
Jij kunt het toch ook gewoon vragen? Als hij nee zegt, weet jij ook waar je aan toe bent. En wie weet zegt hij wel ja  :)

Gewoon of hij wil afspreken. Niet over gevoelens, niet over praten.

HeartAttack

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2017, 22:55:12 »
Heeft hij nou iets met jouw vriendin?
What's wrong with being confident?

MiaRB

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2017, 07:32:49 »
De relatie met jou vrienden, was dat echt iets serieus of vroeg ze het meer als geintje aan hem?

Het was een geintje.

MiaRB

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 juni 2017, 07:35:27 »
Heeft hij nou iets met jouw vriendin?
[/quote

Nee.

HeartAttack

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 juni 2017, 08:59:32 »
Het was een geintje.

Jullie lijken mij allemaal heel erg jong en het feit dat je voor de grap verkering gaat vragen lijkt mij alsof jullie echt pas net in de brugklas zitten ofzo.
Heel serieus is het dan allemaal niet.
Als hij voor de grap 'ja' zegt meent hij het ook niet serieus en vraag ik mij af in hoeverrre hier iets 'serieus' uit moet komen
What's wrong with being confident?