Auteur Topic: Het algemene trouwtopic  (gelezen 39810 keer)

Incognito

• Gast
« Gepost op: 19 januari 2014, 22:21:15 »
Dit is een topic voor alle meiden die gaan trouwen of getrouwd zijn!
Hier kun je ook eventueel tips vragen als jij naar een trouwerij gaat.
Daarnaast kun je hier fantaseren over je toekomstige trouwdag e.d.

Brand los  :wub:
« Laatst bewerkt op: 17 november 2017, 20:28:23 door kopjechino »

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2014, 11:05:51 »
Jaaa leuk! Ik ga nog lang niet trouwen (als in: ik moet mijn vriend nog overhalen) maar ik heb er nu al zin in laughing7. Lijkt me geweldig, groot feest, mooie jurk, lekkere taart en gewoon het hele idee :)
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Jette Schroder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2014, 14:13:02 »
Mijn vriend en ik gaan aan het eind van de zomer trouwen. Dan kennen we elkaar bijna zes jaar. Ik heb er heel veel zin in! Jurken kijken, uitnodigingen bestellen, gastenlijst maken... En natuurlijk hopen op prachtig weer!

Een leuke vraag voor iedereen die gaat trouwen:
Hoe ben je ten huwelijk gevraagd? (Of - als je niet echt 'gevraagd' bent - hoe hebben jullie dan besloten om te gaan trouwen?)

* gaat duimendraaiend zitten wachten op romantische verhalen! * :bounce:

Ik kreeg in Barcelona een piepklein kistje met daarin een opgerold briefje met een lint eromheen. Er stond een mooi Oosters citaat op over de liefde, en daaronder de vraag: Wil je met me trouwen?
Daar hoefde ik niet lang over na te denken!
Heb jij - net als ik - de droom om een succesvol schrijfster te worden? Droom dan met mij mee op http://jetteschroder.nl!

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2014, 14:14:16 »
Ik word altijd helemaal enthousiast van alle trouw-dingen :")
Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

LaVey

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2014, 14:35:51 »

Falathiel

• Global Moderator
  • Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2014, 17:12:37 »
Ah ja leuk!  Ik ga trouwen maar zal het verhaal over hoe ik gevraagd ben later posten. Zit  op mn mobiel
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Hollandroad

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2014, 17:24:34 »
Ik ga totaal nog niet trouwen maar ik kijk er al zoo naar uit. Onlangs een verlovingsfeestje meegemaakt en mijn vriend en ik helemaal aan het fantaseren over ons huwelijk... Als ik vier jaar ouder zou zijn, ik deed het meteen.
People are fragile things, you should know by now. Be careful what you put them trough.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 januari 2014, 17:37:06 »

+984848554514568665566562626
ASDFGHJKL.

Feather

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2014, 17:40:49 »
Ik zou ook echt graag trouwen! M'n vriend is nog niet helemaal om, maar dat komt nog wel, haha. We zijn in september naar de bruiloft van goeie vrienden geweest van ongeveer onze leeftijd. Dat was echt een super mooie dag, zo leuk om allemaal te zien! We hadden een groot deel van de voorbereidingen ook meegekregen, dus het is leuk om te zien hoe alles uiteindelijk is. :)
If you can dream it, you can do it.
- Walt Disney

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 21 januari 2014, 11:37:41 »
@Jette: Ik werd ten huwelijk gevraagd in de Efteling :) Een jaar later zijn we nog eens een weekendje naar de Efteling gegaan rond diezelfde datum, om het te vieren :)

Maar ik ga dus niet meer trouwen, in juni zijn we 2 jaar getrouwd.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 21 januari 2014, 11:41:33 »
Ik ga volgend jaar trouwen. Waar ik dat ga doen is nog een groot dilemma. Misschien gaan we wel met alleen ons twee en allebei een getuige naar het buitenland en houden het heel intiem.

Nontimebomala

• Adults are only kids grown up, anyway.
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 21 januari 2014, 11:50:40 »
Wat een leuk topic!
Mijn zus trouwt over 10 dagen, ik ben getuige.

De zus van mijn vriend gaat in februari geregistreerd partnerschap aan, net als de vader van mijn vriend met zijn vriendin. Dit word niet groots gevierd.

Ik fantaseer ook regelmatig hoe mijn bruiloft eruit zou zien :D
Hij weet ook al de datum dat hij mij ten huwelijk gaat vragen. Maar dat kan ook nog heel lang duren :P We zijn nu 5,5 jaar samen.
~Non de tweede als president de eerste!
~For the flaw lies in your head, not in your heart. Now we're heading up high, now it's a long way down.

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 21 januari 2014, 14:18:46 »
Leuk dat je getuige bent! (Tenminste, dat denk ik haha)

Jette Schroder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 21 januari 2014, 14:34:10 »
@Jette: Ik werd ten huwelijk gevraagd in de Efteling :) Een jaar later zijn we nog eens een weekendje naar de Efteling gegaan rond diezelfde datum, om het te vieren :)

Maar ik ga dus niet meer trouwen, in juni zijn we 2 jaar getrouwd.
Oeh, leuk!!! Had je het aanzoek aan zien komen? Of was het echt een verrassing?

Ik zag het al aankomen :D Hij was de hele dag een beetje zenuwachtig, dus ik zat er een beetje op te wachten...
Heb jij - net als ik - de droom om een succesvol schrijfster te worden? Droom dan met mij mee op http://jetteschroder.nl!

Jette Schroder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 21 januari 2014, 14:35:41 »
Ik ga volgend jaar trouwen. Waar ik dat ga doen is nog een groot dilemma. Misschien gaan we wel met alleen ons twee en allebei een getuige naar het buitenland en houden het heel intiem.
Dat lijkt me ook heel bijzonder!

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 21 januari 2014, 14:51:27 »
Ik had het ook al aan zien komen :) We wilden graag trouwen maar ik zei dat hij dan wel een aanzoek moest doen. Dus toen hij een dagje weg plande.. tja :P

lovegirl<3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 21 januari 2014, 14:55:42 »
Ik wil heel graag trouwen met mijn droomprins, maarjaa dan moet ik er eerst 1 vinden :blush:

Falathiel

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 21 januari 2014, 14:57:17 »
Oke ik had gezegd dat ik het zo plaatsen dus hier komt ie:

Het was 19 december 2011 en ik had met mijn vriend afgesproken. Hij had al gezegd dat hij een verrassing had, maar ik had geeeeeen idee wat. Ik wist ook al dat hij een tijdje daarvoor met een vriend van ons een heel eind met de trein heeft gereisd om mijn cadeau op te halen. Geen idee wat het kon zijn. Nou was er al gedoe omdat het nogal winter was en de bussen reden niet door de gladheid. Ik kijken of de treinen wel reden; ja die wel, dus ben ik helemaal naar het station gelopen.

Toen ik eenmaal bij zijn kamertje aankwam deed hij de deur open; helemaal netjes gekleed, luchtje op en zijn haren netjes gedaan. Hij zag er superzenuwachtig uit (en dan lacht hij altijd zoooo schattig), ik moest eerst mee naar zijn slaapkamertje (hij had een slaapkamertje en een eigen woonkamertje in dat studentenhuisje) daar eventjes gepraat en toen mocht ik mee naar het woonkamertje. Nou ik stond al te janken toen de deur open ging: ons liedje op de achtergrond, enorm veel hartje uitgeknipt en op de grond verspreid, kaarsjes aan, en allemaal lieve woordje zoals hij mij noemt op de muur gehangen. Toen had hij ook nog een verhaaltje/gedicht gemaakt waarin hij vertelde wat ik met hem doe en wat hij allemaal voor mij voelt (nog meer tranen) en daarna ging hij op zijn knieën met de ringen. Ik was enorm gelukkig en heb meteen ja gezegd :D

disfordangerous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 21 januari 2014, 15:18:03 »
^ dát is echt het meest schattige wat ik ooit heb gehoord, aaaw

LaVey

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 21 januari 2014, 15:19:13 »
WAT LIEF

Jette Schroder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 21 januari 2014, 15:23:01 »
^

O waaauw!!! Net als in de film :D

Falathiel

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 21 januari 2014, 15:24:38 »
Ja het was echt perfect :wub:

Judith

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 21 januari 2014, 15:29:03 »
Falathiel, wat lieeeeef!
Echt, zo leuk, daar kan je nog je hele leven aan blijven denken en van genieten lijkt mij! :D

Fuaime

• Our dreams will break the boundaries of our fear
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 21 januari 2014, 15:29:58 »
Ik krijg altijd tranen in mijn ogen als ik lees of filmpjes zie dat mensen elkaar ten huwelijk vragen. Ook weer bij de posts van Falathiel en Jette, zooo lief!
Ik heb morgen pas een jaar verkering maar we zijn zo zeker van elkaar dat het bijna niet anders kan dan dat dit voor altijd is. Hij weet al helemaal dat hij het aanzoek echt groots wil aanpakken, wat ik echt geweldig vind haha.

We willen wel allebei nog tijdens onze studententijd trouwen. Ik vind het leuker om jong te trouwen dan te wachten tot we allebei werken. Waarom zouden we wachten?

SHAKExITxUP

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 21 januari 2014, 15:42:53 »
Ik had het ook al aan zien komen :) We wilden graag trouwen maar ik zei dat hij dan wel een aanzoek moest doen. Dus toen hij een dagje weg plande.. tja :P
Ah wat ben ik blij dat ik jij terug bent (:
Ik had weinig contact met jou maar ik keek graag naar de lieve foto's met je man en las graag de verhalen over hem!