Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Beginners fotografie|| post je gemaakte foto's  (gelezen 92185 keer)

Squirtle

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 02 juni 2013, 11:27:37 »
Heel mooi! Ik vind vooral die laatste wel wat hebben. Lekker duister!

[/size]

Squirtle

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 02 juni 2013, 11:28:27 »
Mij lijkt het zo gek om zomaar een vriendin te vragen en daar foto's te van gaan maken. Doen jullie dat ook gewoon?

Lisanadhie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 02 juni 2013, 12:59:01 »
Heel mooi! Ik vind vooral die laatste wel wat hebben. Lekker duister!

[/size]

Ik vind beide foto's van een goede kwaliteit alleen ze zijn niet heel bijzonder.
Mij lijkt het zo gek om zomaar een vriendin te vragen en daar foto's te van gaan maken. Doen jullie dat ook gewoon?

Ja, gewoon vragen! Tip, vraag wel iemand die het leuk vind om op foto's te staan. Dit kun je al een beetje zien aan hoe actief ze op fb, Twitter of insta is met eigen foto's.

Aline

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 02 juni 2013, 13:36:32 »

Daar zijn het vriendinnen voor toch? :) Waarschijnlijk vinden ze het nog superleuk ook!

Lisanadhie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 04 juni 2013, 17:28:54 »
Vanavond heb ik weer tijd om mijn nieuwe er op te zetten :)

Ieniemienie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 04 juni 2013, 17:42:29 »

heyy ik heb deze gemaakt met mijn telefoon (3.2 mp) en ik twijfel erover om een goede camera (nikon) te kopen. wat vinden jullie ervan? mag ook slecht zijn :P

PS: het is het 1000 m bruggetje op de bosbaan

Lisanadhie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 04 juni 2013, 23:48:35 »

heyy ik heb deze gemaakt met mijn telefoon (3.2 mp) en ik twijfel erover om een goede camera (nikon) te kopen. wat vinden jullie ervan? mag ook slecht zijn :P

PS: het is het 1000 m bruggetje op de bosbaan

Ik vind hem wel wat hebben, voor een betere scherpte en zoom heb je wel een betere camera nodig dan die van je telefoon. Maar dat snap je zelf denk ik ook wel

Jaleesa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 05 juni 2013, 00:30:04 »
Ik maak vooral zelfportretten en foto's van mijn zusje.
Sommige foto's zijn wat aparter, ik vind het namelijk ook leuk
om wat te 'kloten' in Photoshop.

Devira

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 05 juni 2013, 16:21:14 »
Ziet er zéér nice uit Jaleesa! <3
Zijn de foto's op je site ook door jou gemaakt of is dat jouw portfolio als model?
|| I'm not an artist, I'm a fucking work of art || Website || Blog || Facebook || Flickr ||

Jaleesa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 05 juni 2013, 17:06:49 »
Ziet er zéér nice uit Jaleesa! <3
Zijn de foto's op je site ook door jou gemaakt of is dat jouw portfolio als model?

Een paar op mijn site zijn zelfportretten, maar inderdaad gewoon als model dus ;)
Bedankt voor je compliment!

Sempiternal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 06 juni 2013, 17:05:26 »
Ik kijk altijd met plezier naar de foto's in het fotografie "board". Zelf ben nog lang niet zo goed om een topic te starten met mijn foto's. Dus het leek we wel leuk om hier wat foto's te plaatsen. Kritiek en tips van harte welkom (:

« Laatst bewerkt op: 06 juni 2013, 17:15:14 door Fly away like a bird »
Don't let the world bring you down. There's always hope for the willing. Don't let the world bring you down. It's not over, you're not alone anymore ♥

Ambie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 06 juni 2013, 18:45:40 »
Ik kijk altijd met plezier naar de foto's in het fotografie "board". Zelf ben nog lang niet zo goed om een topic te starten met mijn foto's. Dus het leek we wel leuk om hier wat foto's te plaatsen. Kritiek en tips van harte welkom (:

de kleuren zijn nog wat flets heb ik het idee en opzich zou je van de eerste drie foto's een serietje kunnen maken bedenk een verhaaltje en beeld dat uit :)
Photography is a lifestyle

kiwi_hiwi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 06 juni 2013, 18:49:15 »
Ik maak vooral zelfportretten en foto's van mijn zusje.
Sommige foto's zijn wat aparter, ik vind het namelijk ook leuk
om wat te 'kloten' in Photoshop.

Woow echt mooi net professionele shoots o:
jord krigare~ You are perfect , you are free, you're as happy as you want to be  ~ earth warrior ♥

kiwi_hiwi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 06 juni 2013, 19:00:10 »

Bij de laatste is er wel photoshop overheen gegaan maar ik vind het een mooie foto :) sorry dat het zo veel is trouwens.
jord krigare~ You are perfect , you are free, you're as happy as you want to be  ~ earth warrior ♥

kiwi_hiwi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 06 juni 2013, 19:03:37 »

whoop whoop ik spam het vol hier  :fieuw:

dreamerinparis

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 06 juni 2013, 19:03:45 »

Ik hoor het graag als jullie tips hebben :)

Octopus's Garden

• vergeet de " 's " niet
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 06 juni 2013, 19:08:18 »
oooo wat fijn zo'n topic! ik heb sinds paar weken een spiegelreflex maar kan er nog totaal niks mee :'D zo'n topic is wel handig dus
tips/feedback is welkom

« Laatst bewerkt op: 06 juni 2013, 19:14:11 door Octopus's Garden »

Stardust

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 06 juni 2013, 19:13:03 »

de kleuren zijn nog wat flets heb ik het idee en opzich zou je van de eerste drie foto's een serietje kunnen maken bedenk een verhaaltje en beeld dat uit :)
Ik ben het eens met de opmerking over de kleuren. De eerste foto zou echt geweldig zijn mits je wat prutst in photoshop/lightroom met de kleuren. Zelf ben ik niet zo'n fan van zoveel felgroen gras op een foto, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. :)

@kiwi_hiwi, de handen, het spinnenweb en de bloem zijn echt leuk! De rups is qua compositie enz ook wel leuk en schattig, maar jammer dat het hoofd zelf niet scherp is :(

Jaleesa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 06 juni 2013, 19:28:25 »
Woow echt mooi net professionele shoots o:

Wauw! Bedankt!! :)

DJPlover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 06 juni 2013, 19:55:25 »
@ octopus garden: Probeer van alles uit, weet je al wat iso, diafragma en sluitertijd zijn en hoe je ze kunt gebruiken? Zo nee, kijk er wat youtubevideo's over, het helpt! En nogmaals; oefenen!

Ambie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 06 juni 2013, 20:24:33 »
Ik ben het eens met de opmerking over de kleuren. De eerste foto zou echt geweldig zijn mits je wat prutst in photoshop/lightroom met de kleuren. Zelf ben ik niet zo'n fan van zoveel felgroen gras op een foto, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. :)

nee het gras felgroen was ook niet mijn optie hoor :P ben ik ook geen fan van gaat het weer onnatuurlijk lijken terwijl er best een goede sfeer inzit. maar het is meer een contrastdingetje dus je zou dat iets kunnen ophogen maar niet te veel dan oogt het ook net iets minder flets ;)
trouwens vooral dan niet aan de verzadiging van je foto's zitten want dan krijg je wel felgroen gras alleen aan je contrast schuifje maar zal daar niet boven de 40 gaan dan ziet het er ook weer raar uit ;)
Photography is a lifestyle

kiwi_hiwi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 06 juni 2013, 20:39:25 »
@kiwi_hiwi, de handen, het spinnenweb en de bloem zijn echt leuk! De rups is qua compositie enz ook wel leuk en schattig, maar jammer dat het hoofd zelf niet scherp is :(
dank je :D ik vind het echt jammer dat ik hem niet goed op de foto kreeg ik heb echt 30 foto's gemaakt maar ik kreeg hem niet scherp genoeg of hij bewoog :( Het werdt voor de rest allemaal zo:

Sempiternal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 06 juni 2013, 21:19:31 »
Ambie en Stardust, bedankt voor jullie kritiek! Het gras is inderdaad wel heel erg groen.
Don't let the world bring you down. There's always hope for the willing. Don't let the world bring you down. It's not over, you're not alone anymore ♥

Lisanadhie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 10 juni 2013, 00:34:45 »

Reacties, commentaar, tips?

Ieniemienie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 11 juni 2013, 19:45:01 »
@lisanadhie

vooral de onderste vind ik heel mooi, die viel meteen op. (ik heb er niet veel verstand van maarja)