Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Algemeen: Wie kan er een header voor mijn website maken #3  (gelezen 127481 keer)

nadioozz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 16 september 2012, 15:47:01 »
oh de laatste 2 plaatjes doen het niet. Misschien nu wel :

file:///C:/Users/Anja/Downloads/snowyhair-550x550_thumb%20(1).jpg

_nevergiveup

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 16 september 2012, 15:58:43 »
Mijn blog heet "Plasters, Soap and Tissues" en het lijkt me awesome als iemand hier, voor mij een header zou willen maken haha.

Ehm nja, ik heb wel een idee van HOE ik het wil, maar kan het zelf helemaaaal niet maken en het is vrij moeilijk om het te verwoorden. Nou ja ehm, het liefste heb ik dus dat "Plasters, Soap and Tissues" in het zwart komt te staan (lettertype I don't care) en daaronder  iets met driehoekjes in 2/3 verschillende kleuren haha.

Maaaar ehm, je mag ook zelf wat uit proberen of course, ik vind waarschijnlijk zo ongeveer alles wel goed haha.
« Laatst bewerkt op: 16 september 2012, 16:05:02 door _nevergiveup »

EstherAdriana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 16 september 2012, 20:51:55 »
Hoi meiden,

Ik vroeg me af of iemand misschien een mooie header kan maken voor mijn blog. Hij heet earthlyesther en ik zal er voornamelijk dingen over lifestyle, reizen en DIY's  opzetten en ook wat dingen over beauty.

Dingen die ik graag terug zou zien in de header:
- iets met een wereldbol en/of koffer (vanwege het reizen en de naam)
- iets met de aarde
- een beetje sierlijke/'geschreven' letters
- het liefst de iets met de kleur pastel groen en blauw

Maar je mag er natuurlijk ook je eigen creatieve uitspattingen op los laten!

Ik heb mijn blog pas gisteren aangemaakt en er staat verder dus nog niets op, maar wil dus wel een mooie header. Qua kleuren op de site zelf wil ik graag pastel groen en blauw gebruiken, vandaar dat het me leuk lijkt die kleuren ook in de header terug te zien.
« Laatst bewerkt op: 16 september 2012, 21:07:52 door xXxEstherxXx »

Betsey

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 16 september 2012, 21:21:31 »
Mijn blog heet "Plasters, Soap and Tissues" en het lijkt me awesome als iemand hier, voor mij een header zou willen maken haha.

Ehm nja, ik heb wel een idee van HOE ik het wil, maar kan het zelf helemaaaal niet maken en het is vrij moeilijk om het te verwoorden. Nou ja ehm, het liefste heb ik dus dat "Plasters, Soap and Tissues" in het zwart komt te staan (lettertype I don't care) en daaronder  iets met driehoekjes in 2/3 verschillende kleuren haha.

Maaaar ehm, je mag ook zelf wat uit proberen of course, ik vind waarschijnlijk zo ongeveer alles wel goed haha.

Ik heb een poging gewaagd, hij is heel simpel +het is wat je had gevraagd. Denk ik?
Je wilde het lettertype in zwart maar dat vond ik wat te hard dus heb ik hem iets vervaagd.

EstherAdriana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 16 september 2012, 22:17:14 »
up

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 16 september 2012, 22:20:03 »
Leuk gedaan met die driehoekjes Betsey!

Betsey

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 16 september 2012, 22:23:05 »
Leuk gedaan met die driehoekjes Betsey!

dankjewel c:

EstherAdriana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 17 september 2012, 15:00:39 »
Hoi meiden,

Ik vroeg me af of iemand misschien een mooie header kan maken voor mijn blog. Hij heet earthlyesther en ik zal er voornamelijk dingen over lifestyle, reizen en DIY's  opzetten en ook wat dingen over beauty.

Dingen die ik graag terug zou zien in de header:
- iets met een wereldbol en/of koffer (vanwege het reizen en de naam)
- iets met de aarde
- een beetje sierlijke/'geschreven' letters
- het liefst de iets met de kleur pastel groen en blauw

Maar je mag er natuurlijk ook je eigen creatieve uitspattingen op los laten!

Ik heb mijn blog pas gisteren aangemaakt en er staat verder dus nog niets op, maar wil dus wel een mooie header. Qua kleuren op de site zelf wil ik graag pastel groen en blauw gebruiken, vandaar dat het me leuk lijkt die kleuren ook in de header terug te zien.

Iemand...?

Kleinmeisje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 17 september 2012, 15:13:17 »
Woow wat ben ik toch actief in dit topic zeg :$ Ik wil jullie gewoon bezig houden :P Is er iemand die voor mij een header kan maken voor mijn blog.
Mijn blog naam is Je Suis Robiin
Het gaat over lifestyle en fashion.
dus misschien kan het daar iets mee te maken hebben.
Ik vind heel veel mooi en ik vind wel leuk om te kijken wat voor ideeen mensen hebben, en wat er het best op mijn blog past.

Rosalinde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 17 september 2012, 15:56:53 »
Wauw, wat een creatievelingen zijn hier te vinden zeg! Ik ben echt onder de indruk van alle mooie headers die ik voorbij heb zien komen. Ook erg aardig dat er meiden zijn die hier hun tijd in willen steken. Ik heb sinds november 2011 een blog. Geen blog over beauty of fashion, maar een 'schrijfblog'. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. :P Het zijn zeg maar echt schrijfsels en dan vooral dingen die je aan het denken zetten of inspireren en persoonlijke dingen. Nu heb ik zelf wel heel amateuristisch met Paint een header in elkaar geknutseld, maar het is toch wel simpel knip en plakwerk. Dat zie je volgens mij ook vrij duidelijk.

Mijn blognaam is: By Rosalinde. Niet heel origineel, maar ik vond het aardig lastig om een blognaam te verzinnen voor een blog die puur bestaat uit schrijfsels. Al jarenlang zet ik onder schrijfsels 'By Rosalinde' en daarom heb ik dat uiteindelijk als blognaam gebruikt.

De enige tekst die ik graag in m'n header zou willen hebben is 'By Rosalinde' en dan daaronder 'Fill your paper with the breathings of your heart'. Dat is een quote die mijn blog eigenlijk het beste omschrijft, vandaar dat ik 'm in de header zou willen hebben. Die quote mag wel een aardig stuk kleiner zijn dan de naam (zoals in m'n huidige header). Het lettertype wat ik gebruikt heb is 'Abscissa' en dat lettertype zou ik graag houden, omdat het duidelijk leesbaar is. Het lettertype dat Girlscener Surui gebruikt heeft is ook mooi! Ook de kleuren zwart blauw zou ik graag in de header terug willen blijven zien.

Ik zou graag een witte achtergrond houden (zodat het een geheel vormt met de rest van m'n blog) maar ik zou het wel erg leuk vinden als er een soort (getekend) plaatje bij kan van een notitieboekje en pen of een meisje met donkerblond haar dat schrijft, iets in die richting. Iets wat dus eigenlijk duidelijk maakt dat het een blog is die draait om het schrijven. Dat komt nu namelijk niet zo goed naar voren uit de header, waardoor veel bezoekers denken 'Waar gaat dit over?' en doorklikken naar een andere blog.

Mijn huidige header is dit:

Ik hoop dat er hier meiden zijn die een leuk idee hebben en een header voor me zouden willen maken. Alvast ontzettend bedankt! Een header is toch wel het visitekaartje van je blog en daarom vind ik het belangrijk dat ie er mooi uitziet. :)
« Laatst bewerkt op: 20 september 2012, 13:16:27 door iCupcake »
Een blog over hoe je als jonge schrijver voor je passie gaat. Nieuwsgierig? www.passievoorschrijven.nl

nadioozz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 17 september 2012, 16:58:46 »
Wie kan een header voor mijn ontwerpen ?
Dit is mijn blog :  http://lekkerbekkiekokenenzo.blogspot.nl/
Het is misschien een beetje een rare titel maar ik ben een lekkerbekkie ! haha :P
Mijn blog gaat over :
Fashion ,Ik plaats er veel DIY's op , lifestyle, fotograferen  en een klein beetje over beauty. Maar ik ben nog maar 10 duss !
Ik wil graag een header met drie plaatjes naast elkaar of zoiets. Die vaag in elkaar overlopen.
duidelijk ??
formaat : geen idee ! zou groot als mijn header nu
tekst : Lekkerbekkie

Niemand ????
Please ???
DE PLAATJES MOGEN IN RONDJES MAAR DAT MAG DE ONTWERPER ZELF WETEN
zulke plaatjes :

Dat is mijn eigen foto

zulke plaatjes dus
Kan iemand mij helpen ???
file:///C:/Users/Anja/Downloads/snowyhair-550x550_thumb%20(1).jpg

_nevergiveup

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 17 september 2012, 17:17:14 »
Wow, echt superbedankt Betsey!  Echt helemaal zoiets als ik in gedachten had, thanks!

Rosalyn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 17 september 2012, 18:29:36 »
-
« Laatst bewerkt op: 20 september 2012, 21:39:42 door xloveSUMMERx »

Kaat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 17 september 2012, 18:32:13 »
Wie kan er een blog voor mij ontwerpen?
Mijn blog is www.theekop.blogspot.com
Het is een blog met diy's, een postproject, en nog meer...
Ik zou graag een header die (liefst) iets te maken heeft met thee, een teaparty of zoiets in die stijl. Liefst niet té druk, rozige kleuren.
Of een roze achtergrond met dan een theekop en dan gewoon de titel van de blog erbij of zoiets in de trend. Verras me, dikke kus.

Betsey

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 17 september 2012, 19:03:01 »
Wow, echt superbedankt Betsey!  Echt helemaal zoiets als ik in gedachten had, thanks!

Ik ben blij dat je er blij mee bent, haha! Mag ik vragen wat de link van je blog is?

_nevergiveup

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 17 september 2012, 20:30:57 »
Ik ben blij dat je er blij mee bent, haha! Mag ik vragen wat de link van je blog is?

www.plasterssoapandtissues.blogspot.nl
Heb je naam ook maar even vermeld in het eerste bericht, maaar wist niet je echte naam/blognaam

Betsey

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 17 september 2012, 22:29:44 »
www.plasterssoapandtissues.blogspot.nl
Heb je naam ook maar even vermeld in het eerste bericht, maaar wist niet je echte naam/blognaam

oke, dankjewel whihi

EstherAdriana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 17 september 2012, 23:57:31 »
Ik had gisteren ook al een oproepje geplaatst, maar nu heb ik iets meer tijd, dus zal ik iets uitgebreider vertellen wat ik voor ogen heb.

Mijn blog gaat dus EarthlyEsther heten en ik zal het er voornamelijk over lifestyle, DIY's, en reizen hebben en af en toe wat beauty. Qua kleuren wil ik graag iets met pastel groen en blauw, omdat dat ook in mijn blog terug gaat komen. Ik ben pas net begonnen en tot nu toe staat er dus verder nog eigenlijk niets op mijn blog. Ik wil graag eerst de layout helemaal af hebben voordat ik begin.

Wat dingen die ik graag terug zou willen zien in de header:
- sierlijk geschreven letters
- de tekst EarthlyEsther
- iets met een koffer, wereldbol of reizen
- pastel groen en blauw[/size][/font][/color]

Wat plaatjes (heb ik niet zelf gemaakt):

Hopelijk kan iemand er iets moois van maken, aangezien ik helemaal niet technisch ben, en ik wel een mooie header wil. Dat is toch een beetje het visite kaartje van je blog.
« Laatst bewerkt op: 18 september 2012, 00:02:53 door xXxEstherxXx »

Rosalyn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 18 september 2012, 16:13:05 »
-
« Laatst bewerkt op: 20 september 2012, 21:39:59 door xloveSUMMERx »

Kaat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 18 september 2012, 17:08:14 »
Wie kan er een blog voor mij ontwerpen?
Mijn blog is www.theekop.blogspot.com
Het is een blog met diy's, een postproject, en nog meer...
Ik zou graag een header die (liefst) iets te maken heeft met thee, een teaparty of zoiets in die stijl. Liefst niet té druk, rozige kleuren.
Of een roze achtergrond met dan een theekop en dan gewoon de titel van de blog erbij of zoiets in de trend. Verras me, dikke kus.

DELETE THIS ACCOUNT

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 18 september 2012, 20:29:34 »
Wauw, wat een creatievelingen zijn hier te vinden zeg! Ik ben echt onder de indruk van alle mooie headers die ik voorbij heb zien komen. Ook erg aardig dat er meiden zijn die hier hun tijd in willen steken. Ik heb sinds november 2011 een blog. Geen blog over beauty of fashion, maar een 'schrijfblog'. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. :P Het zijn zeg maar echt schrijfsels en dan vooral dingen die je aan het denken zetten of inspireren en persoonlijke dingen. Nu heb ik zelf wel heel amateuristisch met Paint een header in elkaar geknutseld, maar het is toch wel simpel knip en plakwerk. Dat zie je volgens mij ook vrij duidelijk.

Mijn blognaam is: By Rosalinde. Niet heel origineel, maar ik vond het aardig lastig om een blognaam te verzinnen voor een blog die puur bestaat uit schrijfsels. Al jarenlang zet ik onder schrijfsels 'By Rosalinde' en daarom heb ik dat uiteindelijk als blognaam gebruikt.

De enige tekst die ik graag in m'n header zou willen hebben is 'By Rosalinde' en dan daaronder 'Fill your paper with the breathings of your heart'. Dat is een quote die mijn blog eigenlijk het beste omschrijft, vandaar dat ik 'm in de header zou willen hebben. Die quote mag wel een aardig stuk kleiner zijn dan de naam (zoals in m'n huidige header). Het lettertype wat ik gebruikt heb is 'Abscissa' en dat lettertype zou ik graag houden, omdat het duidelijk leesbaar is. Ook de kleuren zwart blauw zou ik graag in de header terug willen blijven zien.

Ik zou graag een witte achtergrond houden (zodat het een geheel vormt met de rest van m'n blog) maar ik zou het wel erg leuk vinden als er een soort (getekend) plaatje bij kan van een notitieboekje en pen of een meisje met donkerblond haar dat schrijft, iets in die richting. Iets wat dus eigenlijk duidelijk maakt dat het een blog is die draait om het schrijven. Dat komt nu namelijk niet zo goed naar voren uit de header, waardoor veel bezoekers denken 'Waar gaat dit over?' en doorklikken naar een andere blog.

Mijn huidige header is dit:

Ik hoop dat er hier meiden zijn die een leuk idee hebben en een header voor me zouden willen maken. Alvast ontzettend bedankt! Een header is toch wel het visitekaartje van je blog en daarom vind ik het belangrijk dat ie er mooi uitziet. :)

Hee, Ik heb iets in elkaar gezet, weet niet of je het iets vind maargoed? Ik ben trouwens Mi-lou van de blog bebeautyfull. Kleine wereld haahha.... ;)

mi-louhendriks.tumblr.com

Rosalinde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 18 september 2012, 20:59:05 »
Hee, Ik heb iets in elkaar gezet, weet niet of je het iets vind maargoed? Ik ben trouwens Mi-lou van de blog bebeautyfull. Kleine wereld haahha.... ;)

Hee Mi-lou! Haha wat leuk om jou hier tegen te komen. Ik kom de laatste tijd echt veel bloggers tegen hier, super leuk. :) Lief dat je aan de slag bent gegaan voor me! Ik vind het lettertype echt amazing, hoe heet het? Ook het plaatje van het notitieboekje vind ik leuk, alleen het totaalplaatje mist iets.. Waar heb je van die getekende plaatjes gevonden? Ik heb me rot gezocht zonder iets te vinden. :P
Een blog over hoe je als jonge schrijver voor je passie gaat. Nieuwsgierig? www.passievoorschrijven.nl

DELETE THIS ACCOUNT

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 18 september 2012, 21:01:51 »

Hij is nog niet echt mooi volgens mij, maar mail me maar als je een echte wilt. mi-louhendriks@hotmail.com

DELETE THIS ACCOUNT

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 18 september 2012, 21:03:31 »
Hee Mi-lou! Haha wat leuk om jou hier tegen te komen. Ik kom de laatste tijd echt veel bloggers tegen hier, super leuk. :) Lief dat je aan de slag bent gegaan voor me! Ik vind het lettertype echt amazing, hoe heet het? Ook het plaatje van het notitieboekje vind ik leuk, alleen het totaalplaatje mist iets.. Waar heb je van die getekende plaatjes gevonden? Ik heb me rot gezocht zonder iets te vinden. :P

eerlijk? ik heb geen idee. Mijn vader kan al die dingen krijgen enz. en we hebben ook een bewerkingsprogramma zodat je gewone plaatjes kunt laten zien dat ze getekend lijken, ik zou nog wel een andere kunnen maken, maar kijk maar wat je wilt. x

EstherAdriana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 18 september 2012, 22:34:26 »
Ik had gisteren ook al een oproepje geplaatst, maar nu heb ik iets meer tijd, dus zal ik iets uitgebreider vertellen wat ik voor ogen heb.

Mijn blog gaat dus EarthlyEsther heten en ik zal het er voornamelijk over lifestyle, DIY's, en reizen hebben en af en toe wat beauty. Qua kleuren wil ik graag iets met pastel groen en blauw, omdat dat ook in mijn blog terug gaat komen. Ik ben pas net begonnen en tot nu toe staat er dus verder nog eigenlijk niets op mijn blog. Ik wil graag eerst de layout helemaal af hebben voordat ik begin.

Wat dingen die ik graag terug zou willen zien in de header:
- sierlijk geschreven letters
- de tekst EarthlyEsther
- iets met een koffer, wereldbol of reizen
- pastel groen en blauw[/size][/font][/color]

Wat plaatjes (heb ik niet zelf gemaakt):

Hopelijk kan iemand er iets moois van maken, aangezien ik helemaal niet technisch ben, en ik wel een mooie header wil. Dat is toch een beetje het visite kaartje van je blog.

Je mag natuurlijk ook je eigen creativiteit erop los laten, hopelijk kan iemand er iets mee :)