Auteur Topic: Algemeen: Wie kan er een header voor mijn website maken #3  (gelezen 139686 keer)

Lucky

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1425 Gepost op: 21 mei 2016, 09:31:31 »
Toch maar eens hier proberen, ik ga mijn blog omgooien en daar hoord ook een nieuwe header bij!

Mijn idee is de naam van mijn blog in sierlijke letters, en daar aan vast een pan, hierin zitten dan allemaal dingen die betrekking hebben op koken en lifestyle.
Het liefst zwart wit, en getekend.

Naam blog:

Life and Cook (www.lifeandcook.blogspot.nl word www.lifeandcook.nl)

Thema:

Lifestyle en koken

Hopelijk kan iemand hier wat mee! Wil je meer info oid, note me even!

Frozenn

• Bekijk profiel
« Reactie #1426 Gepost op: 01 september 2016, 15:13:10 »
ik ga het hier proberen.
Ik zoek iemand met verstand van html die voor mij een heel wordpress thema kan maken. Ik wil mijn blog anders maar kan niet het thema vinden wat ik wil voor op wordpress.
Ik heb op google al gezocht maar denk dat dit nog niet zo bekend is...
Wat ik wil zal ik duidelijk aangeven in verdere gesprekken.
Enjoy, you never know when live ends.   Lifeblog

Bycjs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1427 Gepost op: 25 oktober 2016, 20:49:06 »
Ik heb de vorige keer ook via Girlscene een super talentvol iemand gevonden die een logo voor mij heeft gemaakt, en al heb ik die nog steeds in gebruik, ben ik op zoek naar nog een klein logo voor erbij. De bedoeling is een beetje zoiets:

https://www.etsy.com/nl/listing/471592893/fitness-logo-persoonlijke-trainer-logo?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=fitness%20logo&ref=sr_gallery_10

Maar dan met met een baby/kinderhoofdje erbij. Dat klinkt een beetje raar, maar mijn blog gaat dus over kinderen/gezond leven/sporten dus ik zou graag een dumbell met een babyhoofdje willen, ik stuur bovenstaand voorbeeld mee, omdat de twee dumbells elkaar een beetje overlappen en dat is wat ik graag wil. Voor een duidelijkere omschrijving mag je me altijd een berichtje sturen. Mijn budget is helaas niet zo groot (<20 euro), dus hou hier rekening mee. :)
♥♥♥

Shanna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1428 Gepost op: 15 september 2017, 18:21:30 »
Wie kan een header voor een fb pagina maken? 820 x 312 px uit m'n hoofd.

Tekst: Meubel & Interieur RESTYLE (mag ook allemaal in hoofdletters)
en www.meubelrestyle.nl (geen reclame!!)

foto's:

thanks!