Auteur Topic: Project sixpack/strakke buik!  (gelezen 489017 keer)

Sunflowers

• Bekijk profiel
« Reactie #2050 Gepost op: 10 maart 2013, 17:04:33 »
Zo, vandaag ging de workout van 30 day shred gelukkig wel wat beter dan gisteren (: Ik heb trouwens even een vraagje (of probleem, wat je het ook wilt noemen). Want sinds ik begonnen ben met gezonder eten, begin ik ook af te vallen. Ik at namelijk eerst heel erg ongezond, dus heel vreemd is het ook weer niet. Maar het gebeurd op plaatsen waarvan ik het eigenlijk liever niet wil, hebben jullie tips om dat tegen te gaan of is er gewoon niets aan te doen?
What would you do, if you weren't afraid?

GRACIOUS

• Bekijk profiel
« Reactie #2051 Gepost op: 10 maart 2013, 17:04:34 »
Haha jazeker, ik voel me gewoon stoer als ik in de sportschool keihard aan het rennen ben op de loopband en het zweet van me afstroomt en mensen me aankijken hahah :D
Hahaha, ja ik ook!

h.r.c.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2052 Gepost op: 10 maart 2013, 17:07:16 »
hee blogers!
ik heb totaal niet dik, maar heb wel een klein laagje vet, en daar wil ik vanaf!

heeft iemand goeie tips voor me?

xoxo

Kaatje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2053 Gepost op: 10 maart 2013, 17:07:52 »
Oeps, ik vroeg net aan mijn vriendje of hij wat zag aan mn buik... Begint hij me uit te lachen dat meisjes geen six pack kunnen krijgen GRRRR  :hamer:

~ This girl is on fire ~

dinono

• Bekijk profiel
« Reactie #2054 Gepost op: 10 maart 2013, 17:09:22 »
Zo, vandaag ging de workout van 30 day shred gelukkig wel wat beter dan gisteren (: Ik heb trouwens even een vraagje (of probleem, wat je het ook wilt noemen). Want sinds ik begonnen ben met gezonder eten, begin ik ook af te vallen. Ik at namelijk eerst heel erg ongezond, dus heel vreemd is het ook weer niet. Maar het gebeurd op plaatsen waarvan ik het eigenlijk liever niet wil, hebben jullie tips om dat tegen te gaan of is er gewoon niets aan te doen?
neem calorierijkere gezonde dingen en eet elke 2 uur iets: bananen, avocado, noten (enorme aanrader!), pindakaas, gebruik volle melkproducten,... of zo doe ik het toch, want ik wil ook niet afvallen ^^ ook kan je geleidelijk je porties groter maken, ik heb dit ook moeten doen omdat ik eigenlijk niet veel in 1 keer kon eten, maar ik ontbijt nu bijvoorbeeld veel meer als vroeger, gewoon door rustig steeds meer te eten :)

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #2055 Gepost op: 10 maart 2013, 17:10:29 »

Iemand die deze al een keer gedaan heeft? :)

Kaatje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2056 Gepost op: 10 maart 2013, 17:11:16 »
@Guldfisk als je daar zulke billen van krijgt dan pas ik! Net een walvis haha
~ This girl is on fire ~

Sunflowers

• Bekijk profiel
« Reactie #2057 Gepost op: 10 maart 2013, 17:14:33 »
neem calorierijkere gezonde dingen en eet elke 2 uur iets: bananen, avocado, noten (enorme aanrader!), pindakaas, gebruik volle melkproducten,... of zo doe ik het toch, want ik wil ook niet afvallen ^^ ook kan je geleidelijk je porties groter maken, ik heb dit ook moeten doen omdat ik eigenlijk niet veel in 1 keer kon eten, maar ik ontbijt nu bijvoorbeeld veel meer als vroeger, gewoon door rustig steeds meer te eten :)
Ah oke dankjewel voor de tips! Bananen en noten eet ik al veel, gewoon omdat dat lekker en gezond is haha. En dat van die grotere porties is wel een slim idee, ik kan namelijk ook niet zoveel in één keer eten, maar als ik dat wat opbouw misschien wel. Helaas lust ik geen volle melkproducten, maar ik kan sowieso misschien wel wat meer calorierijke dingen gaan eten, want afvallen was niet mijn doel!

xgoodlifekim

• Bekijk profiel
« Reactie #2058 Gepost op: 10 maart 2013, 17:15:37 »

elvedina

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2059 Gepost op: 10 maart 2013, 17:15:41 »
Iemand die deze al een keer gedaan heeft? :)

Deze ga ik proberen, want level 1 van 30 days shred lukt me gewoon niet en ik kan niet opdrukken :s
Peace is more than two fingers !

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #2060 Gepost op: 10 maart 2013, 17:15:54 »

Haha, naaaah zulke billen zul je er toch niet van krijgen lijkt me? :') Dat lijkt me echt vreselijk.

Sunflowers

• Bekijk profiel
« Reactie #2061 Gepost op: 10 maart 2013, 17:16:44 »
Hmm, ik kom er nu achter dat als je de hele week gewoon gezond eet (en dus geen chocola en chips en al die ellende meer), het veel lekkerder smaakt als je het wel mag! Ik eet nu een bakje chips en ik geniet er gewoon echt van haha. Dat is ook wel een pluspunt, ik word me veel bewuster van wat ik binnenkrijg en als ik dan iets lekkers mag van mezelf, smaakt het me veel beter dan dat ik het gewoon achteloos naar binnen prop!

Spoenk

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2062 Gepost op: 10 maart 2013, 17:17:53 »
Oeh, wat een mooie buiken allemaal, jaloers!
Ik zelf ga over 6 weken, als ik de 5 km training en de 30 day shred af heb, dan ga ik me richten op buikspieren. Jeej! Ik heb zoveel zin in de zomer!

Zelf eet 20 minuten voordat ik ga sporten een rijstwafel met pindakaas! Gezond en boordevol energie.

Telephonic

• Bekijk profiel
« Reactie #2063 Gepost op: 10 maart 2013, 17:19:58 »
Ik zit eraan te denken om misschien vanavond even hard te lopen. Maar aan de andere kant denk ik dat 30 day shred net zo goed is, haha. Dus misschien dat ik dat gewoon weer ga doen.

Vanaf donderdag ben ik eigenlijk een beetje slecht geweest. Twee keer chips gehad, nutella op brood omdat ik niks anders lustte wat we hadden, twee keer patat als avondeten... Het komt omdat ik niet zo lekker ben (verkouden, buikpijn, hoofdpijn...) en mijn ouders ook. Daarom hebben ze niet veel tijd/zin/energie om moeilijke gerechten te maken, én ik heb minder motivatie. Ik weet niet hoe het komt :( Iemand zin om me even te motiveren? Haha.
blog | weheartit | instagram | polyvore ||| Stay Strong

Telephonic

• Bekijk profiel
« Reactie #2064 Gepost op: 10 maart 2013, 17:21:00 »
Kaatje: WAUW! Ik wil zo graag een platte buik, ik heb nu echt een opgezette, dikke buik :(

infinityandbeyond

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2065 Gepost op: 10 maart 2013, 17:23:35 »
Abs All Night- workout & 8 minutes abs workout niveau 1 en 2 gedaan, en vanavond nog een keertje! =) Ik moet gewoon dat kleine onderbuikje kwijtraken! :hamer:
No expectations, no disappointments.

GRACIOUS

• Bekijk profiel
« Reactie #2066 Gepost op: 10 maart 2013, 17:25:03 »
Is 'gewone' vla erg? Ik heb net bijna niets op bij het avondeten en ik heb nog steeds honger. Ik wil sowieso vanavond nog wat fruit maar daar heb ik nu nog geen trek in, vandaar die vraag.
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2013, 17:34:15 door Countdown »

Telephonic

• Bekijk profiel
« Reactie #2067 Gepost op: 10 maart 2013, 17:30:16 »
Goedzo infinityandbeyond!
Countdown: Hmmm, ik weet het niet. Je kunt op internet zoeken hoeveel calorieën overal in zitten.

GRACIOUS

• Bekijk profiel
« Reactie #2068 Gepost op: 10 maart 2013, 17:34:57 »
Vanille vla bedoel ik dus haha, ik kwam net niet op het woord.

Hmm hier staat dat het per 100 gram 100 kcal bevat. Ik heb werkelijk geen idee wat 100 gram is maar ik neem maar een klein kopje dus dat zal dan wel meevallen.

infinityandbeyond

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2069 Gepost op: 10 maart 2013, 17:36:45 »
Goedzo infinityandbeyond!
Countdown: Hmmm, ik weet het niet. Je kunt op internet zoeken hoeveel calorieën overal in zitten.

Dankjewel haha! Dit topic motiveert me echt om door te gaan, 'i may not be there yet but i'm closer than i was yesterday!'
;D
No expectations, no disappointments.

dinono

• Bekijk profiel
« Reactie #2070 Gepost op: 10 maart 2013, 17:58:05 »
@Countdown: er is niets mis met vanille vla :) ik eet elke dag een bakje soja vanille vla :D

Sunflowers

• Bekijk profiel
« Reactie #2071 Gepost op: 10 maart 2013, 17:58:15 »
Oeh ik heb net een lekkere zomervakantie naar Corfu geboekt met mijn beste vriendinnetje en ik ga ook nog na de examens naar Lloret de Mar. Dus twee strandvakanties, dat wordt mijn motivatie om er mooi uit te zien voor de zomer!

Kaatje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2072 Gepost op: 10 maart 2013, 18:01:37 »
@Telephonic dankje!!! :)

Vanavond mag ik koken, jeeej!!! Ik ga denk ik groente en uitjes roerbakken met rijst  8)
~ This girl is on fire ~

GRACIOUS

• Bekijk profiel
« Reactie #2073 Gepost op: 10 maart 2013, 18:05:29 »
@Countdown: er is niets mis met vanille vla :) ik eet elke dag een bakje soja vanille vla :D
Ah oké, dankje :) Ik vind vanille vla echt lekker, ik eet het alleen niet vaak omdat ik altijd dacht dat vla heel ongezond was etc.

GRACIOUS

• Bekijk profiel
« Reactie #2074 Gepost op: 10 maart 2013, 18:06:11 »
Oeh ik heb net een lekkere zomervakantie naar Corfu geboekt met mijn beste vriendinnetje en ik ga ook nog na de examens naar Lloret de Mar. Dus twee strandvakanties, dat wordt mijn motivatie om er mooi uit te zien voor de zomer!
Leuk! :D

Ik ga na mijn diplomauitreiking naar Zuid-Frankrijk voor 2 weken (28 juni) dus dat is mijn motivatie om er mooi uit te zien! Heb gelukkig nog wel even de tijd maar mijn buik ziet er al beter uit!