Auteur Topic: oefening bovenbenen?  (gelezen 1865 keer)

Shnazl

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 december 2009, 18:28:18 »
Ik vind dat mijn bovenbenen veel te dik worden en ik eet ook al minder maar daardoor gaat het niet weg. Weet iemand een oefening of iets anders waardoor ik het vet daar kan wegwerken :p?
Beetje rare vraag misschien maar ik wil het echt weg.

SugaSugaLove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 december 2009, 23:10:31 »
Ik was onlangs bij de sportschool geweest, en daar hadden ze zon apparaat om je bovenbenen & heupen enzo te trainen.. je kunt misschien een proefles nemen??

xxx Suc6!
I know im not perfect & i dont claim to be, so before you point your finger make sure your own hands are clean!

Denies

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 december 2009, 19:44:58 »
echt de perfecte vraag, want ik heb hier dus ook last van. :| echt vreselijk.
Blogspot  x.

ditisnietoke

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 december 2009, 19:48:45 »
Fietsen..
Daar krijg je heel gespierde benen van, moet je wel veel fietsen volgens mij..
Gewoon een leuke jongen of een fulltime eikel, dan weet je tenminste wat je eraan hebt.

annemirthe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 december 2009, 19:54:39 »
Ik moet oefeningen doen van de fysio om mn bovenbenen te versterken hier komen ze:
1. squats: door je knieen buigen met je kont naar achteren (benen iets uit elkaar) knieen mogen niet voorbij tenen komen
2. neem een krukje, en ga er met een been opstaan (andere staat nog op de grond) probeer dan omhoog te komen zonder af te zetten met je andere voet totdat je knie gestrekt is. dan ga je terug en dit herhaal je steeds
ik heb er nog wel een paar, maar ik heb geen zin om ze op te schrijven

dit zijn spieren om je spieren te versterken, ik weet niet of ze dan dus ook "dunner" worden maar over het algemeen is het zo dat als je vet kwijt wil je totale lichaamsvet moet afnemen dus dat betekend fietsen, rennen, whatever

hoop dat je er wat aan hebt

Tubbietoast

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 december 2009, 14:57:58 »
volgens mij kunnen je bovenbenen niet dunner worden
tenzij het alleen 100% bestaat uit vet.. maar heelvaak zijn dat ook gewoon spieren en spieren krijg je niet weg. en als je oefeningen gaat doen ervoor verbrand je het vet weg maar je krijgt er dan wel spieren voor in de plaats..
tenzij je helemaal stopt met eten dan zal je wel dunne benen krijgen maar doe dat maa rniet

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 08 december 2009, 15:10:40 »

volgens mij kunnen je bovenbenen niet dunner worden
tenzij het alleen 100% bestaat uit vet.. maar heelvaak zijn dat ook gewoon spieren en spieren krijg je niet weg. en als je oefeningen gaat doen ervoor verbrand je het vet weg maar je krijgt er dan wel spieren voor in de plaats..

Mijn tante wilde ook al het vet er af, die groeide alleen maar in de breedte. Doei 3 maanden vol moeite om te trainen, hallo grote kleren..

xD serieus. Oefeningen helpen idd alleen maar als je gewoon ''vette'' benen hebt. Span je bovenbeen eens aan en dan voelen hoeveel vet er zit.. als het weinig is, hou je eigenlijk de rest van je leven deze benen. Als er veel vet zit kun je bij sportschool vragen om geschikte oefeningen.
Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

San_nuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 08 december 2009, 23:10:56 »
Je kunt niet alleen vet op je bovenbenen verbranden. Dan moet je hardlopen, fietsen, lopen etc voor vetverbranding.
Hiervan krijg je wel meer spieren, waardoor je benen ook groeien.
Oefeningen voor je benen krijg je alleen maar spieren van en verbrand je geen tot weinig vet.
If you can't do great things, try to do small things in a great way

MardiGras

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 08 december 2009, 23:11:36 »

Fietsen..

ja, maar gespierde bovenbenen zijn ook niet echt alles ;\

bathy

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 08 december 2009, 23:17:04 »

Fietsen..

Daar krijg je juist dikke bovenbenen van

Ik heb echt gespierde boven en onderbenen
van het fietsen
dus als je dunne benen wil moet je niet aan hockey of aan fietsen of aan voetbal doen xD
By the genius StiffUpperLip: Be helpless and super hot and someday, your prince will come. You can even be in a coma or a mute half-fish, as long as you're hot

bathy

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 08 december 2009, 23:18:38 »
Btw, spieren kunnen wel weg toch?

Als je arm een paar weken in het gips is geweest is ie altijd tweehondervijfendertigmiljoen keer dunner dan de ander!
By the genius StiffUpperLip: Be helpless and super hot and someday, your prince will come. You can even be in a coma or a mute half-fish, as long as you're hot

R.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 09 december 2009, 08:57:01 »
als je tegen de muur gaat zitten, jeweetwel in stoelhouding, is wel zwaar, 1 minuutje. of gewoon door je knieen benen iets verder dan schouderbreedte,
maar je krijgt er inderdaad spieren van, het kan  dan wel dat het wat dunner word hoor maar ik denk vooral steviger,;)
Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus..

LUNIQUE

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 11 december 2009, 19:35:09 »

Als je arm een paar weken in het gips is geweest is ie altijd tweehondervijfendertigmiljoen keer dunner dan de ander!

haha ja, ik heb dat nu xD
BELIEVE.

Anonymous

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 11 december 2009, 19:36:00 »
zoekfunctie