Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Leeftijd beginnen joggen  (gelezen 246 keer)

XxChocolateIsBaexX

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 april 2017, 21:20:00 »
Hey,
ik wil heel graag meer conditie krijgen dus wil ik beginnen joggen, maar weet niet vanaf welke leeftijd dit goed is voor je lichaam. Ik ben 12 en zou het 1-2 keer in de week 30 minuutjes (met stappauzes) willen doen. Zou dit kunnen?

Alvast bedankt  :wink2:

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2017, 21:39:05 »
Kinderen van jouw leeftijd zitten toch ook op atletiek etc? Natuurlijk kun je gaan hardlopen als je het wil. Of je motivatie erachter gezond is voor jouw leeftijd is een tweede.
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

XxChocolateIsBaexX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2017, 17:56:36 »
Kinderen van jouw leeftijd zitten toch ook op atletiek etc? Natuurlijk kun je gaan hardlopen als je het wil. Of je motivatie erachter gezond is voor jouw leeftijd is een tweede.
Wat bedoel je precies?

Lavender

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2017, 18:32:32 »

Ze zegt dat ze haar conditie wil verbeteren, dat is toch een hele normale motivatie?

ot: Ik denk dat het zeker niet kwaad kan! Als je het leuk vind om te joggen gewoon doen! Begin rustig en bouw het langzaam op. Er zijn op internet ook wel schema's te vinden om te beginnen met hardlopen / joggen. Daar staat dan in dat je bijvoorbeeld 1 minuut gaat rennen en daarna 1 minuut lopen en dat afwisselen en na een paar keer een wat langere pauze etc. Die schema's zijn vaak goed omdat je dan niet in een keer te hard van stapel loopt :) En er is ook een hardloop topic, ik denk dat je daar ook wel vragen in kwijt kan als je die hebt :)