Auteur Topic: Veiligheidsschoenen  (gelezen 1258 keer)

BoterKaasEieren

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 maart 2012, 16:52:58 »
Hallo meiden!

Voor mijn opleiding moet ik vaak veiligheidsschoenen dragen, jeweetwel van die onflatterende zware schoenen.
De mijne lijken een beetje op deze: http://www.herbe.nl/herbe...e/33341%20%20Schwerin.jpg
Maar weten jullie hoe je deze schoenen op een of andere manier toch wat eleganter kan maken? Ik mag kiezen wat ik erboven draag, dus als jullie een goede combi weten, laat maar komen ;)

Groetjes! XxX

Moonstone

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 maart 2012, 16:58:14 »
Ik zou ze o ppimpen, andere veters, misschien wel all over beglitteren(dus heel de schoen in de lijm, glitters er over strooien)? :-)

BLONND

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 maart 2012, 16:58:50 »
Ik moet ook veiligheidsschoenen aan voor mn werk, maar die dingen zijn gewoon niet elegant te maken... dus ik zou gewoon een niet al te skinny spijkerbroek erboven dragen, en je niet al te druk maken of het er charmant uitziet, want dat is toch niet :P

Ichdrasil

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 maart 2012, 17:34:23 »
Flared jeans aantrekken, dan vallen ze grotendeels over je schoenen heen en zie je ze niet zo.
Ik moet op de boerderij ook altijd kisten aan en die bedek ik dan ook zo, omdat ik ze lelijk vindt (kan me niet omkleden op de boerderij, dus ik moet met die schoenen ook het dorp doorlopen ;))

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 maart 2012, 17:39:31 »
Gewoon normale kleren. Ik vind het juist pijnlijk als iemand dat dan probeert 'op te pimpen' of te verbergen, want dat lukt toch niet, accepteer gewoon dat die schoenen bij je opleiding horen en trek andere aan als je openbaar ergens heen gaat?
Seeing someone read a book you love is seeing a book recommend a person

derpina

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 maart 2012, 17:41:16 »

Gewoon normale kleren. Ik vind het juist pijnlijk als iemand dat dan probeert 'op te pimpen' of te verbergen, want dat lukt toch niet, accepteer gewoon dat die schoenen bij je opleiding horen en trek andere aan als je openbaar ergens heen gaat?

Faloesy

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 maart 2012, 17:43:53 »

Memories are the architecture of our identity ♥

urgh

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 04 maart 2012, 17:53:31 »
plak er leuke dierenstickers op

Laura

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 04 maart 2012, 18:55:52 »
Hmmm, ja kijk, je kan ze wel gaan verven/spuiten, maar het is vooral het model wat ze lelijk maakt. En dan vallen ze juist meer op dus..
Without music, life would be a mistake.

Audreytautou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 04 maart 2012, 20:09:21 »
Weet niet echt of het zin heeft om ze op te pimpen: Dan vallen ze alleen maar meer op. Misschien een broek met wat wijdere pijpen, zodat je broek je schoenen een beetje bedekt. Daarboven dan een strak truitje of een blazer, zodat het wat eleganter wordt.
Binnen een maand 50 euro verdiend! http://www.cash4ladies.nl/aanmelden.php?ref=22909

Charlotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 04 maart 2012, 20:18:34 »
Misschien de veters vervangen door een lichte kleur strik? Zo`n lang lintje weet je wel?
After al this time...? Always...

ldaaax

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 05 maart 2012, 16:33:39 »
Op mijn stage moeten we ook allemaal veiligheids schoenen dragen. Maar de damens hebben een soort allstars model. Dus ziet er nog wel leuk uit. Maarja wat BLONND zegt die dingen zijn niet echt elegant te maken denk ik.. Haha. Succes.
De leukste handgemaakte sieraden voor de laagste prijs! Neem een kijkje op: www.facebook.com/lindas.sieraden.9

Kimu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 05 maart 2012, 17:08:05 »
Gewoon boot-cut jeans er overheen.
Veiligheidsschoenen zijn niet mooi te maken, het zijn schoenen met een functie. En dingen met een praktische functie zijn 9/10x niet elegant.
Don\\\'t you ever stop being dandy. Show me you\\\'re handsome!

Valelie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 05 maart 2012, 18:45:50 »
Ik heb die schoenen van dat plaatje ook, ik droeg er altijd flared jeans en een t-shirt zonder opdruk op.

BoterKaasEieren

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 maart 2012, 18:06:12 »
Allemaal heel hard bedankt voor de ideetjes!
Ik snap ook wel dat het moeilijk is en uiteindelijk moet iedereen het dragen, maar door jullie weet ik toch al wat ik vooral niet moet doen ;)
Andere veters heb ik overwogen, maar ik denk dat dat juist meer de aandacht trekt... In ieder geval, ik ga mij zo gewoon mogelijk kleden en skinny's en jurkjes vermijden :)
Bedankt!

Krullevaar

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 07 maart 2012, 18:12:44 »
Ik zou er gewoon een wat langere/rechte broek onder dragen, zodat die er een beetje overheen valt.

Verder gewoon dragen zoals ze zijn. ze zijn lelijk ja, maar als je dat gaan 'camoufleren' valt het wss alleen maar meer op.
What you don't know, is the signs are right for the turning tide!