Auteur Topic: show hier je PRIMARK aankopen  (gelezen 183538110 keer)

Irissssss

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 december 2008, 10:23:05 »
primark zit er nu sinds kort in rotterdam (alexandrium). Ik ga er morgen naartoe! maar voor de mensen die er al geweest zijn; show hier je aankopen! zo krijgen de anderen ook gelijk een indruk van de dingen die ze daar verkopen ;)

SecretHeart

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2008, 10:24:49 »
aaahhhw, die is winkel is echt superrrr,

Kan geen foto's maken...
maar heb daar mn donke bruine nepuggs vandaan,
lange bruine voor 6 euro,
en korte zwarte voor 4euro.
en nog wat ondergoed, en oorbellen..

TheNialler

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 december 2008, 10:29:03 »
ik ga er vandaag naar toe..
zal wel foto's van mn aankopen maken xD

Anonymous

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 22 december 2008, 10:31:05 »
Ik ga daar ook zo heen =)

x_rockNroll

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 december 2008, 10:31:38 »
Ik hoorde juist dat ze er niets leuks hadden

Irissssss

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 22 december 2008, 10:33:28 »

Ik hoorde juist dat ze er niets leuks hadden

ieder heeft een andere smaak toch ;). maar er schijnen wel wat plastic-fantastic en neppe dingetjes tussen te zitten à la coolcat, maar als je goed zoekt enzo schijnen er leuke dingen bij te zitten.

Lotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 22 december 2008, 10:43:47 »
Ik wil daar heen =P
Maar het is zo verweg =(
You are special to me, don't aks me why!

BombayBicycle

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 22 december 2008, 11:00:55 »
Ben er gisteren in Londen langs gereden met een sightseeing tour. Maar later kon ik de winkel niet weervinden x']
:)

Jamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 22 december 2008, 11:12:50 »
geweldige winkel =D
k maak strax wel ff foto's van me aankopen
.

Sunkissages

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 22 december 2008, 11:14:21 »
dat is zooo goedkoop.
ik ben er geweest in engeland. <3
twee shirtjes voor 4 euro!
hoi (:

Irissssss

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 24 december 2008, 13:30:22 »
Ik ben er gisteren dus geweest en het was DRUK! Niet normaal. We gingen expres rond 'lunchtijd', in de hoop dat dan wat rustiger zou zijn maar dat was dus niet zo! Enfin, toen we eenmaal zo'n onhandige tas hadden gepakt, kon het shoppen beginnen! M'n vriendin werd helemaal gek van al die prijzen, haha. Helaas waren er meer van dat soort mensen die graaiden etc., alsof het de enige dag was dat alles zo goedkoop was. Daardoor werd ik zelf ook helemaal opgefokt!

Verder vond ik de kleding over het algemeen een beetje tegenvallen. De meeste dingen zagen er een beetje cheap uit en de kleuren vond ik ook niet echt geweldig. Maar gelukkig waren er wel uitzonderingen! M'n vriendin zag 2 leuke vesten en een zwart jasje en ik een leuk paars hempje met strik en een wit patroontje voor. Ook zag ik een geweeeldig gala jurkje, met een grote strik voor in 2 kleuren (grijs met zilvere strik en zwart met witte strik). Echt een aanrader want hij was maar 17 euro!! Het was dat ik geen gala jurkje nodig had, haha ;).
De accessoires en de 'secret' afdeling (nachtmode) was integendeel wel heel erg leuk! Leuke tasjes, haarbandjes, pyjama's en badjassen. Bij de pyjama's was het trouwens wel graaien hoor, want door die drukte lag alles doorelkaar enzo!
Toen op naar boven! Daar bevond zich de home afdeling die vooral bestond uit leuke kussens enzo. Ook zat daar een klantenservice en de mannen + kindermode.
Daarna gingen we passen, we moesten wel even in de rij staan, maar het ging opzich vrij snel. Je moest je "shoppingbag" daar achterlaten mèt alle dingen die je niet kan/hoeft te passen (accessoires etc.). De paskamers waren lekker ruim, is altijd een groot pluspunt vind ik! Nouja, ik was snel klaar met passen (had uiteindelijk alleen dat hempje qua kleding dan) maar m'n vriendin had vanalles in dr shoppingbag gepropt van pyjama's tot broeken tot vesten haha! (De broeken zijn trouwens niet echt aan te raden... ;), maar dat kun je ergens ook wel verwachten voor een tientje.) Nadat zij klaar was met passen, gingen we naar de kassa. Er stond een hele rij, maar er waren 12 kassa's (was ook echt wel nodig!) dus het ging uiteindelijk nog vrij snel.

Mijn primark bezoekje is dus wel geslaagd. Minpunt was wel dat het newyorker tasje van m'n vriendin (met heel leuk jurkje erin!) meegenomen is! Op een gegeven moment was ze hem gewoon kwijt... dus wij naar de klantenservice en overal zoeken maar nee. Dus dat was wel minder, maarja. Uiteindelijk heb ik een hempje gekocht (7 euro), een tas (9 euro) en 4 haarbandjes (samen voor 1,50).

FOTO'S KOMEN NOG!

Anonymous

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 24 december 2008, 13:38:43 »
oehh, ben benieuwd

ANRO

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 24 december 2008, 13:40:41 »

Ik ben er gisteren dus geweest en het was DRUK! Niet normaal. We gingen expres rond 'lunchtijd', in de hoop dat dan wat rustiger zou zijn maar dat was dus niet zo! Enfin, toen we eenmaal zo'n onhandige tas hadden gepakt, kon het shoppen beginnen! M'n vriendin werd helemaal gek van al die prijzen, haha. Helaas waren er meer van dat soort mensen die graaiden etc., alsof het de enige dag was dat alles zo goedkoop was. Daardoor werd ik zelf ook helemaal opgefokt!

Verder vond ik de kleding over het algemeen een beetje tegenvallen. De meeste dingen zagen er een beetje cheap uit en de kleuren vond ik ook niet echt geweldig. Maar gelukkig waren er wel uitzonderingen! M'n vriendin zag 2 leuke vesten en een zwart jasje en ik een leuk paars hempje met strik en een wit patroontje voor. Ook zag ik een geweeeldig gala jurkje, met een grote strik voor in 2 kleuren (grijs met zilvere strik en zwart met witte strik). Echt een aanrader want hij was maar 17 euro!! Het was dat ik geen gala jurkje nodig had, haha ;).
De accessoires en de 'secret' afdeling (nachtmode) was integendeel wel heel erg leuk! Leuke tasjes, haarbandjes, pyjama's en badjassen. Bij de pyjama's was het trouwens wel graaien hoor, want door die drukte lag alles doorelkaar enzo!
Toen op naar boven! Daar bevond zich de home afdeling die vooral bestond uit leuke kussens enzo. Ook zat daar een klantenservice en de mannen + kindermode.
Daarna gingen we passen, we moesten wel even in de rij staan, maar het ging opzich vrij snel. Je moest je "shoppingbag" daar achterlaten mèt alle dingen die je niet kan/hoeft te passen (accessoires etc.). De paskamers waren lekker ruim, is altijd een groot pluspunt vind ik! Nouja, ik was snel klaar met passen (had uiteindelijk alleen dat hempje qua kleding dan) maar m'n vriendin had vanalles in dr shoppingbag gepropt van pyjama's tot broeken tot vesten haha! (De broeken zijn trouwens niet echt aan te raden... ;), maar dat kun je ergens ook wel verwachten voor een tientje.) Nadat zij klaar was met passen, gingen we naar de kassa. Er stond een hele rij, maar er waren 12 kassa's (was ook echt wel nodig!) dus het ging uiteindelijk nog vrij snel.

Mijn primark bezoekje is dus wel geslaagd. Minpunt was wel dat het newyorker tasje van m'n vriendin (met heel leuk jurkje erin!) meegenomen is! Op een gegeven moment was ze hem gewoon kwijt... dus wij naar de klantenservice en overal zoeken maar nee. Dus dat was wel minder, maarja. Uiteindelijk heb ik een hempje gekocht (7 euro), een tas (9 euro) en 4 haarbandjes (samen voor 1,50).

FOTO'S KOMEN NOG!

Haha, wat een uitgebreid verslag!
Ben benieuwd naar je foto's. (:

Typfoudt

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 24 december 2008, 16:23:59 »
Ja haha dik verslag hier :p Ik ben ook benieuwd naar de foto's!

LOVEYDOVEY

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 24 december 2008, 19:10:30 »
ik ben vandaag geweest
& het was serieus zooo druk :o
Later toen ik wou betalen stonden er echt heel veel mensen voor de kassa's echt zo'n lange sliert x'D dus ik dacht oh dan kan ik heel even snel nog kijken of ze dat vestje niet in een kleinere maat hadden. Nou ik was niet eens 2 min weg of mn zusje (ja was met mn zusje) stond al bijna helemaal vooraan. Je bent daar echt heel snel aan de beurt!
Cause I see, sparks fly whenever you smile.

Jennifer

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 24 december 2008, 19:27:19 »
oehh dit topic hadden ze ook op het elle forum, leuk :D
ben benieuwt wat jullie geshopt hebben!

x_rockNroll

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 25 december 2008, 17:15:09 »
ik wil foto's!

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 25 december 2008, 17:39:54 »

x_rockNroll

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 25 december 2008, 17:44:23 »
EN WEL NU

slushpup

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 25 december 2008, 17:51:26 »
jaa~  ik wil ook foto's. :frusty:

Saraliciouss

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 26 december 2008, 16:16:11 »
Als mensen foto's willen zien moeten jullie eens op het Elle Girl forum kijken. Daar staat er echt heel veel. ;)

Ik wil ook nog even langss. Maarja het is aan de andere kant van NL.

violingirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 28 december 2008, 19:11:00 »
ik heb in m'n shoplog een aantal foto's gezet van m'n primark aankopen

AssiePoester

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 29 december 2008, 00:39:28 »
Hey, ben er al aantal keren geweest. Kon natuurlijk niet wegblijven omdat ik al Primark verslaafde ben sinds aantal jren dat ik naar Manchester ga :P

Wat heb k gekocht:

- zwarte coltrui met strik 5 euro
- grijze vest voor 11 euro
- 2 paar oorbellen 1,50
- 1 paar grote oorbellen 1 euro
- elastiek..stuk of 35 voor maar 1,50
- haarspelden inclusief haarband voor 1,50
- portomonne voor 3 euro
- witte sjaal, helaas pluist die erorm!! voor 4 euro
- bh en slipje in zalme kleur..was eerst 6 euro en toen opeens 2 euro maar hehe
- aantal hele leuke tassen voor maar 1 euro!! ik was toevallig bij de tassenafdeling toen de werkers het net ging afprijzen. tassen waren voorheen 5 euro! Heb stuk of  6 gekocht voor friends, bruine en zwarte kleur.
- mokken, 4 voor 2 euro. Waren voorheen 4 voor 4 euro.
- handdoeken setje, was voorheen 5 toen opeens 2 euro!
- sokken 6 paar voor 4 euro

en nog meer dingen d8 k..weet niet meer 8-)

Anne

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 29 december 2008, 00:42:15 »
foto's !!
Now I know you're not a fairytale, and dreams are meant for sleeping, and wishes on a star just don't come true..

huh1363

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 29 december 2008, 02:37:54 »
aah ik wil ook naar een Primark store :P