Auteur Topic: Shein en Romwe.com  (gelezen 778 keer)

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 april 2017, 00:07:43 »
Hoihoi.

Ik zie enorm leuke dingen staan op bovengenoemde sites en ook redelijk goedkoop. Ik vroeg me af of een van jullie hier al eens besteld hebben en hoe dit toen was? Ik weet dat youtubers hier regelmatig kleren van krijgen maar wil het even van jullie weten!

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2017, 16:29:00 »
Hey!

Shein heb ik vaak besteld, en is altijd goede kwaliteit. Let wel op de sizing, deze is soms anders dan europese maten. Romwe gebruikt vaak dezelfde foto's maar deze artikelen zijn vaak slechte kwaliteit. mijn advies is dan ook om iets via shein te kopen ipv romwe.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
Bow ties are cool.

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2017, 18:04:35 »
Hey!

Shein heb ik vaak besteld, en is altijd goede kwaliteit. Let wel op de sizing, deze is soms anders dan europese maten. Romwe gebruikt vaak dezelfde foto's maar deze artikelen zijn vaak slechte kwaliteit. mijn advies is dan ook om iets via shein te kopen ipv romwe.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

Ahh dankjewel voor je reactie! Wat is de bezorgtijd die jij ervaren hebt?

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 april 2017, 21:16:11 »
Shein is prima, ik heb er wel eens wat van gekocht toen het nog sheinside heette. Vind het een beetje primark/H&m achtig kwa kwaliteit. Wel op de maten letten.

Romwe is na wat ik gehoord heb (niet-gesponsorde meningen :')) echt hit or miss, zou ik niet van bestellen.

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2017, 21:48:10 »
Romwe heb ik wel eens besteld, mijn favoriete vesten komen er vandaan en die draag ik al jaren vrijwel dagelijks. Ik heb er ook jurkjes besteld en die zijn net wat kortig voor mij, maar ik ben dan ook bijna 1,80. Verzending duurt wel echt lang, maar het was wel precies wat ik had verwacht, ook qua maten en dergelijke. Ik was vrij tevreden. Oh ja ik heb ook zo'n trui met zo'n heftige print besteld, maar daarvan is de pasvorm niet helemaal mijn ding - of ik ben gewoon niet zo van de truien, dat kan ook. :'D De print is wel heel leuk.
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 22 april 2017, 23:09:18 »
Ahh bedankt voor jullie reacties! Ik zie op youtube idd allemaal gesponsorde video's en heb het idee dat dat niet helemaal waar is.
Ik dacht dat Shein en Romwe echt gewoon dezelfde kleding verkochten dus zelfde kwaliteit, maar zo te horen kan ik beter op Shein bestellen!