Auteur Topic: Hoe houdt je je kleding leuk?!  (gelezen 453 keer)

Tessa

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 juli 2017, 12:27:05 »
Hoi!

Ik ben de laatste tijd erg aan het opruimen geweest, omdat ik geinteresseerd ben geraakt in de manier van denken die minimalisten er op na houden.

Nu is het zo dat ik 2/3 van mijn kledingkast weg heb gedaan, omdat ik óf de kleding al lang niet meer heb gedragen óf gewoon niet nodig had.

Nu sta ik dus steeds voor mijn kast, maar kan ik geen leuke kledingsets bedenken.

Hoe houden jullie jullie kleding leuk? Hebben jullie ook dat je het na een tijdje niet meer leuk vind, terwijl de kleding nog goed is? Ik zoek gewoon tips, die ervoor zorgen dat ik mijn kleding leuk blijf vinden :)

Liefsss
don't dream your life, live your dream

Nastydeer

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2017, 14:02:04 »
Je moet gewoon een goede basis hebben. Een paar goede broeken, shirts en schoenen, liefst wit, zwart of denim. Vanuit die basis kun je je outfit verder opbouwen
Ik was Blueoreo♥

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2017, 19:11:38 »
Accessoires kunnen ook veel doen om een oude/saaie outfit op te fleuren. Een spijkerbroek met een wit t-shirt krijgt een hele andere uitstraling met een grote statement ketting bijvoorbeeld :)

Alicia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2017, 21:44:02 »
Misschien kunnen je eens googlen op "capsule wardrobe". Ik kan je ook de blog Unfancy heel erg aanraden! Ze schrijft over haar project om er met weinig kleding toch heel gevarieerd bij te lopen, en is erg leuk om te lezen. Maar wat de rest inderdaad zegt: zorg voor een goede basis waar je een boel mee kan. Met een goede spijkerbroek kun je bijna elke top combineren (zelfs spijkerstof zelf). Je kunt ook een heleboel doen met sieraden, sjaals, hoeden en dergelijke, dat maakt een simpele outfit die je al vaker hebt gedragen weer helemaal anders en "nieuw" :)

Leuk dat je je verdiept in minimalisme! Ik ben er zelf ook al een tijd mee bezig en heb begin juli ook een capsule samengesteld om eens te kijken wat ik nou echt graag draag en wat ik nog mis in mijn garderobe (en ik heb nu al heel veel ontdekt over mezelf haha).