Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Notitieboekje?  (gelezen 1540 keer)

Desire

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 november 2016, 20:43:33 »
Hoii,

Ik heb dus een lege notitieboekje. En ik weet niet wat ik daarmee kan doen. Ik dacht aan een soort dagboekje.
Hebben jullie misschien ideeen?

Thanx

RAINBOWunicorn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 november 2016, 21:04:56 »

Oeh, ik zat eigenlijk precies met hetzelfde probleem, maar ik heb gegoogled!
- Een dagboek
- Een To-Do boekje
- Een journal
- Een lijstjes boekje
- Tekeningen
- Een quotes boekje
Hoop dat andere ook nog tips hebben!

Nox

• I'm feeling hungry today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 november 2016, 21:27:44 »
Misschien een soort bucket-list boekje? Ik heb van een leeg notitieboek zoiets gemaakt, wanneer ik een item op m'n lijst heb gedaan dan plak ik er foto's of herinneringen van bij.

Of je zou er een soort inspiratieboekje van kunnen maken door er leuke dingen, quotes in op te schrijven of te plakken.
That's the real trouble with the world, too many people grow up.

Carmenneke

• “It’s wingardium leviOsa, not leviosAH."
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 november 2016, 21:31:03 »
Wat je kan doen is bijhouden waarom je die dag gelachen hebt.
Dat kan iets zijn met je vriendinnen onderling
Of iets op TV
Ofgewoon iets wat je hebt gezien die dag.

Als je het dan bewaart voor over een paar jaar, dan is dat super leuk

Pascalleke: voor mij een dubbele porto! Schol!  >>>>>>   http://www.marktplaats.nl/verkopers/21802186.html / Nieuwe link

x.esmee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 november 2016, 22:24:28 »
Je kunt een leeg notitieboekje bijvoorbeeld gebruiken als dagboek, om quotes erin op te schrijven, voor handlettering, voor tekeningen, om ideeën in op te schrijven, om je dromen in op te schrijven, om je doelen erin op te schrijven, voor lijstjes, als to-do boekje (dingen die je niet moet vergeten/die je nog moet doen erin opschrijven), gebruiken voor school, om recepten in op te schrijven.
Ook kun je er verjaardagen, booschappenlijstjes, je bucketlist of gedichten in schrijven.
Dit is mijn waslijst van wat je met een leeg notitieboekje kunt doen :bounce:
Ik weet nog wel meer dingen maar dan wordt dit bericht een beetje lang haha.
Op google staan ook veel leuke dingen! :)

LiveLifeMichelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 01 december 2016, 11:10:19 »
Je kan ook eens kijken op dit forum: http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/notebook-inspiration-2-224814.0.html

Hier staan ook allemaal leuke dingen die je met een leeg notitieboekje kunt doen :angel:

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 01 december 2016, 12:18:16 »
Ik gebruik mijn notitieboekjes altijd voor meerdere doeleinden, haha. Dan wat aantekeningen, dan een to-do-list, dan ideeën, dan ben ik aan het brainstormen voor bijvoorbeeld een dinertje dat ik geef, tussendoor een mooie quote of wat nummers die ik even wil onthouden, etc. Hij slingert altijd in de buurt rond en als ik iets in mijn hoofd heb wat eruit moet, pen ik het neer.

Innocence

• Actually A Badass...
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 31 december 2016, 14:14:24 »
ik heb een bullet journal gemaakt laatst, dat werkt heel fijn om lijstjes in te maken en te plannen! Staan heelveel video's van op YouTube.
I'm sorry I can't be perfect... Simple Plan
Fangirl Instagram🎧😍

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 01 januari 2017, 20:24:46 »
Ik schrijf in een van mijn notitieboekjes lekkere recepten op!

MissXara

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 17 januari 2017, 21:20:13 »
Ik ben verslaafd aan notebooks kopen hahahaha. Ik gebruik ze als dagboek, en heb dus een hoop lege die liggen te wachten om gebruikt te worden aangezien ik maar in één tegelijk kan schrijven  :blush:
Do all things with love
Mijn Youtube  - https://youtu.be/ehFVj2n1f08 -

Phoberos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2017, 16:11:02 »
Sinds 1 januari schrijf ik elke dag iets leuks op wat die dag gebeurd is. Ik voel me wel eens depressief en zo zorgt het ervoor dat ik niet alleen aan de slechte dingen denk die overdag gebeuren, maar dat ik ook denk aan de goede dingen die gebeuren (die je vaak verwaarloost omdat je sneller aan slechte dingen denkt).

Ik vind het zelf leuk om dit op te schrijven en ook vooral leuk om het terug te lezen, dus dat zou je ook kunnen doen met je boekje.

DatEneMeisje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 13 februari 2017, 18:14:13 »
Ik gebruik mijn dummy eigk voor van alles, hoeft geen vast onderwerp te hebben! Schrijf er gedachtes in of hoe ik juist anders moet denken over iets, schrijf erin wat ik in de toekomst nog wil doen of proberen, soms wat ik de volgende dag echt wil bereiken, doelen in het algemeen, wensen die ik heb, plan er dingen in (bijv een verassing voor me vriend, hoe ik het wilde aanpakken), als ik een mooie quote tegenkom die ik wil bewaren schrijf ik het op, ``note to myself´´ doe ik er ook in, teken erin.. En jaa, dat alles in een boekje haha. Laat jezelf gwn lekker gaan! Het zijn lege lijnen die alleen voor jou bestemd zijn, je kan doen wat je wilt meid