Auteur Topic: Mooie cadeauverpakkingen  (gelezen 1502 keer)

Jughead

• It's called necrophilia, Reggie. Can you spell it?
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 december 2016, 01:15:28 »
Hay,

Ik vind het zelf altijd fijn als iemand tijd steekt in het inpakken van cadeaus
Nu zit ik boordevol ideeen om dingen leuk in te pakken maar ik kan nergens een beetje leuk cadeaupapier en mooie linten vinden.

Weet iemand waar je dit voor een leuk prijsje kunt halen (dus niet 7 euro voor een rol cadeaupapier maar "gewoon" tussen de 0,50 - 3 euro per rol)
In case you haven’t noticed, I’m weird. I’m a weirdo. I don’t fit in. And I don’t want to fit in. Have you ever seen me without this stupid hat on? That’s weird."Iemand ooit zo sexy zien zoenen?? // ik was Carmenneke

Skye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2016, 20:34:20 »
Ik vond zelf het cadeaupapier bij de nieuwe blokker winkels laatst heel mooi! Erg luxe en minimalistisch, maar ik zou geen idee hebben of dat er nog is en hoe duur het dan is :')

Quindo

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2016, 21:12:04 »
http://www.leukelintjes.nl/
http://www.kaartenenkadootjes.nl/

Maar ik weet hiervan niet de verzendkosten enzo.. Want ik heb dat spul allemaal op de Kreadoe gekocht. Vooral Kaarten en kadootjes had hele leuke inpakspullen!

Jughead

• It's called necrophilia, Reggie. Can you spell it?
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 december 2016, 21:14:57 »
Danku dames!!
In case you haven’t noticed, I’m weird. I’m a weirdo. I don’t fit in. And I don’t want to fit in. Have you ever seen me without this stupid hat on? That’s weird."Iemand ooit zo sexy zien zoenen?? // ik was Carmenneke

BrokenDreams

• Moonlight
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2017, 01:20:12 »
Ik vond dit jaar voor kerstmis de cadeauverpakking van de Xenos heel erg leuk. Was een soort fluweelachtige elementen in het papier en dat vond ik zelf heel tof!

I adore you, and not just on Christmas.

MissXara

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 februari 2017, 09:57:39 »
Ik vind het zelf altijd heel leuk om het in te pakken in een soort bruin karton papier en dan met een doorzichtige folie nog een keer in te pakken en dan een gekleurd lintje om heen te doen! Hema heeft hiervoor alles :)
Do all things with love
Mijn Youtube  - www.youtube.com/c/missxara

LiveLifeMichelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 maart 2017, 21:18:31 »
Voor lintjes en cadeautasjes ga ik altijd gewoon naar de action, daar hebben ze nu van die bruine cadeautasjes met een metallic gekleurd patroon erop, in diverse kleurtjes. Oh ja, en ik vond daar ook finding dory inpakpapier :bounce:  Ik heb niet echt kleine kinderen in mijn omgeving, maar ik kon het gewoon niet laten liggen.

Vraagje: Hoe bewaren jullie je inpakpapier? (en andere inpakspulletjes)

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 21 maart 2017, 09:38:08 »
Ik gebruik een IKEA alleshouder (VARIERA) voor m'n inpakpapier: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80010222/

(niet mijn foto)

Voor m'n washi tapes heb ik een grote glazen pot, en m'n lintjes bewaar ik in een doos.

Horrolady

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 21 maart 2017, 09:49:11 »
Blokker, Xenos en sostrene grene hebben leuk inpakpapier :) Primark ook trouwens!
~ 05-02-'14  Love of my life! ~  I'm happy at home, you're my best friend!

LiveLifeMichelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 08 april 2017, 08:44:07 »

Bij de Wibra vond ik weer hele leuke cadeautasjes, zowel dit formaat als kleintjes,en ze hadden ze ook nog met kleine hartjes erop, super schattig! En ze hadden ook weer leuk inpakpapier wat ik nog niet eerder had gezien

En ook bij de Action hadden ze weer wat leuke dingetjes, het inpakpapier maakt me echt zo blij! En de lintjes hebben een glimmend effect, ze doen me een beetje denken aan die 'mermaid' trend

Lavender

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 09 april 2017, 11:09:33 »
Ze hebben bij de Tiger van dat inpakpapier wat aan beide kanten een andere kleur heeft. Ik vind dat altijd leuk om mee in te pakken, en dan het randje om vouwen etc.

Katniss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 31 juli 2017, 15:10:37 »
Dreamkey.nl !

Yisha

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 02 augustus 2017, 07:28:56 »
IKEA heeft momenteel ook een hele leuke collectie cadeaupapier etc.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/decoration/25227/