Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Kerstcadeaus  (gelezen 530 keer)

xAngelxLadyx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 december 2016, 16:34:38 »
Hii girlss

Dit is best dringend!!!
Dus mijn vriendin en ik maken zo elk jaar voor elkaar een kerstcadeautje.
Ik heb echt geen inspiratie en ik weet echt niet wat ik zou kunnen maken of kopen.
Weet iemand wat ik zou kunnen maken of open voor haar???
Thanxxx
XOXO

Hillary

• I'm just chillin' in Cedar Rapids
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2016, 19:08:13 »
Wat vindt ze leuk? Wat zijn haar hobbies?

Does the Hillary shimmy, pastes a Hillary sticker and got hot sauce in my bag swag- Met vriendelijke groet Hillary Clinton Secretary of State

Lot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2016, 19:32:55 »
-Zelf vriendschapsarmbandjes maken en eventueel met een gekocht cadeautje aan haar geven.
-Een leuk pakketje samenstellen met maskertjes, wat make-up en wat lekkers.
-Zelf een cadeaubon maken voor bijvoorbeeld naar de bioscoop, een lunch of een high tea bij haar favoriete restaurant.
-Een leuke collage maken met allemaal leuke foto's van jullie.
-Een boekje maken met allemaal quotes over vriendschap.
-Een canvastas kopen zonder opdruk en daar leuke foto's of leuke plaatjes op drukken.
-Een potje met briefjes erin met allemaal leuke dingen die jullie hebben meegemaakt.

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar verder heb ik ook niet echt idee├źn haha.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2016, 19:50:24 »

Aanvullend op bovenstaand:
https://nl.pinterest.com/search/pins/?q=DIY%20friendship%20gifts&rs=typed&term_meta[]=DIY%7Ctyped&term_meta[]=friendship%7Ctyped&term_meta[]=gifts%7Ctyped

Konijntje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 december 2016, 20:05:53 »
Hi!

Ik heb zelf een gepersonaliseerde mok voor mijn beste vriendin gemaakt. Zij is helemaal gek van wiskunde en is continu met cijfers bezig (ze heeft PDD-NOS) dus ik heb voor haar een blanko mok gekocht bij de xenos, toen een permanent marker gepakt en er allemaal formules op geschreven. Haar naam op het handvat, afbakken en inpakken met instant-chocomelk en een kaartje erbij, leuk ingepakt. Ze was er super blij mee!
Als jouw vriendin een hobby heeft kan je dat gebruiken?