Auteur Topic: Iemand kamer-pimp-tips?  (gelezen 91893 keer)

Sanntheman

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 september 2007, 18:13:06 »
-
« Laatst bewerkt op: 18 december 2012, 00:10:43 door Sanntheman »

Lelia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2007, 18:22:47 »
Maak een foto muur!
Koop allemaal verschillende foto lijstjes, in kleuren die bij je kamer passen, allemaal in een verschillende maat. En hang ze kris kras door elkaar aan je muur. Geeft een onwijs leuk effect, hoe meer hoe beter.
:zwaai:

Sanntheman

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 september 2007, 19:30:32 »
Dankje!
Dat ga ik cker doen! :D

xnancc

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 september 2007, 22:39:50 »
je kunt ook zoown plastic fotoding aan je deur hangen, daar kan je niet alleen leuke foto's in doen maar ook veertjes ofzo =P

IKiiMM

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 oktober 2007, 14:43:54 »
beplak dozen met bijv. de kleur van je kamer en gooi daar allemaal spulletjees in.. goedkoop, netjes, leuk:D
something to tell?

xSiets_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 08 oktober 2007, 17:48:29 »
Je hebt ook hele leuke muurstikkers, omdat ik las dat je je muur niet mocht verven. Die kunnen er gewoon weer af enzo.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Siets.

Lerem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 08 oktober 2007, 17:51:04 »
Koop eens in de maand het blad, 101 woonideeën.. dat doe ik nu al een paar maanden en heb er al zulke vette ideeën uitgehaald!

Nadia

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 08 oktober 2007, 18:37:30 »
jaa klopt! die koopt me moeder altijd.. :p
Insert all Muse lyrics here

OktoTentakel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 21 oktober 2007, 10:01:30 »
ik heb zelf een klamboe, dat doet al heel veel met een saai bed vind ik, en vraag me niet hoe maar ik heb het voor elkaar gekregen om boven in mijn klamboe een lampjessnoer op te hangen, heel gaaf! misschien een idee? xxx

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 21 oktober 2007, 10:07:42 »
Misschien een prikbord waar je gewoon kleine briefjes op kunt hangen? Of zo'n bord waar je met een stift op kan tekenen, ook leuk ^^

Anna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 21 oktober 2007, 11:41:03 »
jah,, ik heb  gwoon een prikbord waar ik allemaal posters/ plaatjes uit tijdschriften op uhm prik,, en me prikbord is btw knalgroenxD word je kamer iig wel erg vrolijk van :P

Retro

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 21 oktober 2007, 11:46:15 »
Een muursticker
een Foto muur ( met allerlei lijstjes of een groot prikbord of iets )
Een zithoekje met een bank of stoeltjes
Kussens!
Kamer opruimen en alles een beetje in 1 of 2 kleuren doen is mooi
Klerenkast een kleurtje geven
Kaarsjes en dingetjes neerzetten
Een soort stijlboek op een stuk muur beginnen :P

xFish

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 21 oktober 2007, 13:00:07 »
• Een prikbord of magneetbord kopen en daar met plaatjes uit tijdschriften een soort van collage op maken (kun je er ook makkelijk weer afhalen als je het zat bent).
• Als je goed kunt tekenen/schilderen, een lijst kopen bij bijvoorbeeld Ikea en daar je mooiste tekening/schilderij indoen en ophangen.
• Snoeren maken met bijvoorbeeld kralen of lucky stars (die kleine, papieren sterretjes) eraan en die ergens ophangen.
• Koop een paar leuke kussens (bij Xenos hebben ze leuke) en leg die op je bed, dan ziet het er al een stuk vrolijker uit.
• Plantjes zien er leuk uit, dus zet er daarvan een paar neer. Als je van jezelf weet dat je toch zal vergeten ze water te geven, koop dan een cactus (ik heb een kleine cactus met oranje bloemetjes eraan XD) of vetplantje, die hebben maar heel weinig water nodig. Of koop nepbloemen.
• Posters ophangen, maar ook van die pagina's waar reclame opstaat uit tijdschriften scheuren, omdat die vaak heel mooie advertenties hebben (in de ElleGirl staan vaak van die reclamepagina's).
• Ga eens naar een rommelmarkt, daar hebben ze vaak heel leuke beeldjes en andere dingen die niet duur zijn en die je kamer op kunnen leuken.

Moonboon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 21 oktober 2007, 20:13:05 »
sfeer maken. dit doe je door bijv:
- mooie verlichting! dat maakt echt heel erg veel uit! als je ergens leuke sfeerverlichting ophangt is het gelijk helemaal anders :)
- Een kleedje op de vloer kan heel leuk staan..
- dingen zoveel mogelijk in passende kleuren.. geen duizend en een kleurtjes, dan lijkt je kamer ook alleen maar kleiner!
- Less is more. Ga niet ieder oppervlak helemaal volstouwen met kaarsjes en frutseltjes en dingetjes.
- Hang bijv. je sieraden ergens op waar je er zicht op hebt. mooi en practisch ;)
- Geen te grote meubels als je een kleine kamer hebt. ruimtebesparende meubels zijn wel weer goed, dus bijv. een bed met laden eronder of zo, maar ik zou geen enorme kast of bureau neerzetten. Wordt het alleen maar kleiner van!
- zorgen dat het makkelijk op te ruimen is. Niks laat je kamer kleiner lijken dan zooi overal! Koop een paar simpele opbergbakken en pimp ze, of laat ze gewoon lekker rustig en onopvallend.
Tick tick tick tick tick... BOOOOOOOOMMM!

Elinexxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 24 oktober 2007, 09:12:03 »
Een grote spiegel:D dan lijkt je kamer ook groterr:)
en foto's is ook altijd leuk!..
misschien kan je iets met zilver doen.. wat bij je behang past

Hallucinations

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 30 oktober 2007, 20:58:43 »
Je deur helemaal volplakken met reclame kaartjes en mode en boomerang of reclame kaartjes [ik spaar ze al een paar jaar xP] geeft een heel leuk effect met verschillende maten.
Nostalgie was vroeger beter.

engeltjjeee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 30 oktober 2007, 21:44:13 »
in mijn topic heb ik ook wat tips

Marye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 30 oktober 2007, 22:00:28 »
fotolijstjes ophangen met leuke/grappig foto's of tekeningen.
een grote staan spiegel kopen en een paar kettingen erover hangen
warme gordijnen. anders indelen.
paar vleurige kussens op je bed.

lovingfashion

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 30 oktober 2007, 22:49:51 »
* Maak een leuke fotocollage. Of meerdere - bijvoorbeeld één van foto's van jijzelf vroeger, een van je idool, een van foto's van jou en je vriendinnen. Dat vrolijkt de boel al echt op enzo!
* Zorg dat alles opgeruimd is en netjes geordend - je vind dan alles makkelijker terug en het staat veel netter.
* Zorg dat je genoeg plek hebt om huiswerk te maken.
* Maak een zithoek met vele kussens, dekentjes en knuffeltjes. Het is dan lekker warm en je kunt er even lekker relaxen en een tijdschrift lezen.

Tessa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 31 oktober 2007, 08:20:20 »
Ik heb een heele boel dingen..
Ik ga wel f foto's maken!

LiiL_Meliike

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 09 december 2007, 13:42:03 »
Haha Dat behang hb k ook :P
Maar Nu wil k Ander behang XD

IljaXTokioHotel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 09 december 2007, 13:44:24 »
je kan schoolbord verf kopen in vreschillende kleuren en dat dan op je deur ofzo doen, is heeel leuk.
Tokio Hotel ROCKS!!!

Like_summer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 09 december 2007, 13:54:58 »
ick heb voor mn verjaardag gevraagt of me ouders me kamer wilden behangen hij s nu knal roze!!

T

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 09 december 2007, 14:03:35 »
oeh leuk topic. ik heb er niet echt veel aan toe te voegen, maar een grote spiegel (als je die nog niet hebt) in een hoek van je kamer is altijd leuk en het lijkt groter ^^