Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Het amigurumi en haak topic!  (gelezen 72392 keer)

SkierAddict

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #550 Gepost op: 21 september 2016, 19:48:21 »
kan je niet zelf iets proberen? Je hoeft eigenlijk alleen maar een rechte lap te maken en die aan drie kanten vast te naaien

Ja, dat kan ik zeker. Maar ik was een beetje op zoek naar een leuk patroontje, dat het niet zo saai wordt wat je standaard in de winkel vindt.
Skiing taught me that falling down is what makes you grow, it taught me to learn from my mistakes.

Jill Groen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #551 Gepost op: 21 september 2016, 22:16:13 »
Super leuk die amigurumi's! ik ben nog steeds bezig met mijn lossen & vasten call van vorig jaar, maar die is nog steeds niet af .. :fieuw:

lolaa

• **
  • Fear is an illusion you have to understand
    • Bekijk profiel
« Reactie #552 Gepost op: 26 september 2016, 13:35:19 »
Ja, dat kan ik zeker. Maar ik was een beetje op zoek naar een leuk patroontje, dat het niet zo saai wordt wat je standaard in de winkel vindt.

ik ben nu zelf ook met een sleeve bezig, ik zal wel even een foto posten als ie af is!
Hij is geïnspireerd op die met dat ruitje van bolletjes;P
It's not about how you look, it's about how you see! // geen tijd om te haasten!

always

• Bekijk profiel
« Reactie #553 Gepost op: 24 oktober 2016, 14:52:45 »
Ik ben bezig met het leren van haken, maar heb nog vaak moeite om de haak door de gaatjes heen te krijgen. Iemand tips?

Floep

• Bekijk profiel
« Reactie #554 Gepost op: 27 oktober 2016, 18:51:58 »
Ik ben bezig met het leren van haken, maar heb nog vaak moeite om de haak door de gaatjes heen te krijgen. Iemand tips?

Klinkt alsof je te strak haakt?

spelfoudt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #555 Gepost op: 30 oktober 2016, 20:22:20 »
http://www.1dogwoof.com/rainbow-crochet-unicorn-pattern/

Is dit haalbaar in 5 dagen? Is voor de verjaardag van een vriendin, maar heb wel heel de week vrij. Ze zou het wel geweldig vinden.

Marlies

• Insecurities.
    • Bekijk profiel
« Reactie #556 Gepost op: 22 november 2016, 11:52:01 »
Ik heb gisteren in de hema een haaksetje gehaald omdat ik graag wil beginnen met haken. Ik zal nog veel geduld moeten hebben! Voor gewoon een verstelbare knoop/magische ring te maken heb ik echt al een eeuwigheid gedaan en ik heb enkel nog maar het eerste deeltje ervan. Zelfs met videos vind ik het moeilijk. Ik hoop dat ik het ooit ga kunnen haha.

lolaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #557 Gepost op: 24 november 2016, 13:59:08 »
^ik heb er ook heel lang over gedaan om die magische lus te kunnen, volgens mij zijn we niet de enige hoor ;P

ik heb tegenwoordig niet meet zoveel tijd om te haken en om gs te bekijken
ik ben nu met deze bezig; [font=arial]https://goo.gl/images/1WXoqC[/font][/size]
[font=arial]Wat doet de rest op het moment?? [/font][/size]
[font=arial]
[/font][/size]
[font=arial]liefs![/font][/size]
It's not about how you look, it's about how you see! // geen tijd om te haasten!

Wolves

• Bekijk profiel
« Reactie #558 Gepost op: 24 november 2016, 14:35:23 »
Ik haak nooit een magische lus omdat het mij ook pas na 10 keer proberen lukte, er zijn ook andere manieren.
doei doei lekkerding

Foxface

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #559 Gepost op: 03 december 2016, 17:00:10 »
Ik heb weer een tasje af :)

J'avais rêvè d'une autre vie, mais la vie a tué mes rêves...

Marlies

• Insecurities.
    • Bekijk profiel
« Reactie #560 Gepost op: 04 december 2016, 10:29:26 »
Hoe beginnen jullie dan als jullie geen magische lus haken?

Wolves

• Bekijk profiel
« Reactie #561 Gepost op: 04 december 2016, 19:16:57 »
Hoe beginnen jullie dan als jullie geen magische lus haken?
Ik haak zoveel losse als dat je in een magische ring zou maken en dan ga ik verder in de eerste losse die je gehaakt hebt. Op de een of andere manier trekt dat ook strak waardoor je geen gat hebt.
doei doei lekkerding

Marlies

• Insecurities.
    • Bekijk profiel
« Reactie #562 Gepost op: 06 december 2016, 17:21:41 »
Ik haak zoveel losse als dat je in een magische ring zou maken en dan ga ik verder in de eerste losse die je gehaakt hebt. Op de een of andere manier trekt dat ook strak waardoor je geen gat hebt.

Ah oké bedankt; Mijn mama zei het ook dat ze het zo deed vroeger maar ik had inderdaad dat gat en dacht dat dat een probleem ging zijn, maar niet dus.

Maar als de eerste stap in van je ding is: 1 losse, 6 vasten en afsluiten met ene half vaste
dan doe je dit gewoon nadat je eerste de losse hebt gemaakt voor je lus. En hoeveel moet je er dan in dit geval maken?

Foxface

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #563 Gepost op: 10 december 2016, 18:06:35 »
Ik haak dan met 4 of 5 lossen een ring (door in de eerste een hv te maken), en in die ring haak ik mijn eerste toer. Dat vind ik mooier, want dan heb je aan de binnenkant van die ring de steken ipv lusjes.
J'avais rêvè d'une autre vie, mais la vie a tué mes rêves...

lolaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #564 Gepost op: 30 december 2016, 16:00:09 »
hoihoi,

Ik zie nu dat ik al best een tijdje niks meer gepost heb, ik haak nu ook wel veel minder tbh..

in de zomervakantie al een paar pokémon gehaakt:

voor een collega deze leuke vogeltjes, die gingen in een pot met geld op haar bruiloft!(:

en dan eindelijk mn laptop sleeve die stiekem al best lang af was, oeps :fieuw:

spelfoudt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #565 Gepost op: 31 december 2016, 11:13:33 »
@lolaa, erg mooi!
Zelf ben ik klaar met de eenhoorn die hierboven stond en die is er zo uit komen te zien
Fran Snorry
Ben nu bezig met Nelle het nijlpaard
Hanna the Hippo | Amigurumi design contest | entry by Little Muggles:

lolaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #566 Gepost op: 03 januari 2017, 13:33:23 »
Hahaha wat een leuke! Stiekem wil ik altijd alle knuffels die ik maak zelfhouden terwijl ik die eigenlijk altijd voor iemand anders maak :') Dat zou ik ook echt hebben met dat eenhoorntje!

En omg, dat nijlpaard is cute :blush:

BrokenDreams

• Moonlight
    • Bekijk profiel
« Reactie #567 Gepost op: 10 januari 2017, 02:04:12 »
Oh die pokemon's zijn zo leuk!!! :D En die eenhoorn ook
Eigenlijk is heel dit topic leuk, ik krijg gelijk kriebels haha. Ik wou dat ik dit kon joh! Knap! :D
You're too busy trying to find that blue-eyed soul.

Lavender

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #568 Gepost op: 13 januari 2017, 19:52:54 »
Die knuffeltjes zijn zooo ontzettend cute!

Ik heb nog nooit zoiets gemaakt, maar heb net acryl gekocht om een knuffelmuisje te haken :) ben benieuwd of het lukt hahaha, het lijkt zo moeilijk

always

• Bekijk profiel
« Reactie #569 Gepost op: 13 januari 2017, 21:17:54 »
oeee die laptop hoes <3
ben er zelf ook eentje aan het maken maar heb al drie keer overnieuw moeten beginnen omdat ik hem niet mooi genoeg vond. Ik haak erg strak en alles moet dan ook mooi strak eruit zien. ;p

Foucher

• Bekijk profiel
« Reactie #570 Gepost op: 13 januari 2017, 22:05:47 »
@lolaa, erg mooi!
Zelf ben ik klaar met de eenhoorn die hierboven stond en die is er zo uit komen te zien

Ooooh die eenhoorn is superleuk! Ik wou dat ik dit kon, dan had ik hem meteen willen maken hahaha.
Do not let my fickle flesh go to waste, as it keeps my heart and soul in its place. And I will love with urgency, but not with haste.

esthertjuuuuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #571 Gepost op: 11 februari 2017, 15:34:55 »
hoe verkopen jullie eigenlijk de spullen die jullie haken? ik heb nu een facebook pagina waar nog maaar 1 ding op staat(ik heb nu nog geen goede plek of tijd om het op de foto te zetten). ik dacht al aan etsy, maar ik heb geen creditcard ofzo. zijn er nog andere manieren?

Marlies

• Insecurities.
    • Bekijk profiel
« Reactie #572 Gepost op: 23 februari 2017, 09:37:20 »
Heb eindelijk mijn eerste haakwerkje afgewerkt! Het is nog wel wat mislukt maarja misschien logisch van een eerste