Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Het algemene 'DIY ideetjes' topic  (gelezen 1225213 keer)

lieveheersbeestje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4950 Gepost op: 14 oktober 2016, 16:53:53 »
^ leuk, ik maak momenteel een pallet bed!

Weet iemand wat de afmetingen zijn van de lijmpatronen van de action? En of die lijmpatronen in het lijmpistool van de Xenos kunnen (bison)? Ik wil namelijk wèl goedkope lijmpatronen, maar niet het lijmpistool v/d action, die vind ik niet prettig. Of weet er iemand nog een lijmpistool van ongeveer tien euro?

RAINBOWunicorn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4951 Gepost op: 05 november 2016, 11:59:54 »
Voor kerst kan je heel erg leuk zelf kerstkaarten maken! Je kan met strijkkralen bijvoorbeeld een sneeuwvlokje of iets anders winters/kerstigs maken en dan een A4'tje dubbelvouwen. Daar plak je dan het strijkkralen ding op en dan kan je er nog een leuk tekstje op zetten bijvoorbeeld 'Merry Christmas' of zoiets :)

BrokenDreams

• Moonlight
    • Bekijk profiel
« Reactie #4952 Gepost op: 11 november 2016, 13:14:42 »
Ik weet niet zo goed waar ik dit het beste kan vragen, maar een topic openen lijkt mij ook weer zo overbodig. In ieder geval, weet iemand wat voor lijm je het beste kan gebruiken voor karton?
Bij de Hema verkopen ze hobbylijm, zou dat goed zijn?
You're too busy trying to find that blue-eyed soul.

x.esmee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4953 Gepost op: 26 november 2016, 22:49:21 »
Ik weet niet zo goed waar ik dit het beste kan vragen, maar een topic openen lijkt mij ook weer zo overbodig. In ieder geval, weet iemand wat voor lijm je het beste kan gebruiken voor karton?
Bij de Hema verkopen ze hobbylijm, zou dat goed zijn?

Ik denk dat die lijm wel prima is voor karton, maar dan moet je het denk ik wel goed laten drogen.
Ik vind zelf lijmrollers altijd handig. Die zijn onder andere te koop bij de action.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #4954 Gepost op: 08 december 2016, 23:22:27 »
Ik ben op zoek naar een creatief idee! ...
om in plaats van een knoop in een uitgaanstasje, het koord van het tasje op een mooiere manier in te korten.

Iemand ideeën, tips?
Het tasje heeft dus geen verstelbare koord/schouderriem en is te lang. Hieronder het tasje.

Misschien een stuk er tussenuit knippen en dan op maat maken met een verstelbaar bandje? (H&M tasjes hebben dit ook weleens) en dan bijvoorbeeld in een hip printje waar je momenteel weg van bent?

Stylebygina

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4955 Gepost op: 13 december 2016, 19:59:10 »
Een kerst DIY :

Skye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4956 Gepost op: 15 december 2016, 11:41:34 »
Een kerst DIY met hoog Pinterest-gehalte:
Deze thee-kerstboom maak je simpel door theezakjes in lagen rond een wc-rol te plakken. Een kerstkransje erop en klaar! Een leuke kleinigheidje voor de theeleut :)

poepje2000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4957 Gepost op: 29 december 2016, 15:04:19 »
ik vind mijn ideeën altijd op diy accounts op insta en op youtube zijn er superleuke Amerikaanse en Nederlandse accounts. zoals: Beautygloss

talkygirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4958 Gepost op: 13 januari 2017, 11:02:42 »
ik heb zoveel ideetjes gekregen. DANKJEWEL IEDEREEN :bounce:

Anouk

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4959 Gepost op: 10 februari 2017, 12:40:53 »

Mithrandir

• ☾ ☼ ☽
    • Bekijk profiel
« Reactie #4960 Gepost op: 03 maart 2017, 15:10:39 »
Ik heb laatst een tafeltje gevonden bij de kringloop en heb er met een stel beitels dit van gemaakt :) 

qwert

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4961 Gepost op: 04 maart 2017, 00:58:35 »
Dit is een filmpje hoe je met (oude) blousejes een nieuw kledingstuk kan maken:)

https://www.youtube.com/watch?v=OlrKFQTosTo