Girlscene Musthaves

Auteur Topic: DIY's gezocht voor op Girlscene.nl!  (gelezen 40666 keer)

xJustNaomix

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 10 augustus 2015, 15:53:09 »
Haiix
Ik zocht ook een keer een diy dus ik ging heel yt afzoeken en toen vond ik een filmpje van awsomeness tv en dat was lippenstift maken :
Hierbij heb je alleenmaar coconut oil (kan je bij de alberthein kopen daar is hij het goedkoopst) , een pillendoosje            (wibra) , kleine glazen bakjes (blokker) , en crayon krijtjes!?! ( ik had een 24 pak van the reed shop) en je moet een pan hebben op het gasvornuis met water erin ohja en ik had op het pillen doosje swaroski steentjes geplakt om het meer meisjes 8iger te maken die kan je gwn bij wibra of acton halen.

Wat je moet doen.
1 zet een pan met water op .
2 doe de glazen bakjes met coconut oil erin (het water moet niet over de bakjes komen)
3 wacht tot de olie weg is (gesmolten dus)
4 je kan kleurtje natuurlijk mixen zoals paars en rood dat maakt het heel mooi doe dan van allebei de helft erin
5 iets wat je ook nodig heb is een roerstaafje (vergeten te zeggen oeps) en daar mee meng je het door elkaar mengen en het zorgt ervoor dat er geen brokken krijt in zit
6als er geen krijt meer in zit kan je het gieten in je bakje
7 als je alle kleuren hb die je wil moet je het bakje 1 dag in de vriezer zetten
8 de volgende dag zet je het even op de tafel of in de keuken maar het liefts in de zon dan gaat het wat sneller
9 gebruik het

En zo had ik 21 lippen stiftjes voor 15 euro ❤

TIP doe gwn gek en doe groen blauw zwart wit of geel dat komt goed van pas bij halloween
X Naomi

Stylebygina

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 16 augustus 2015, 12:16:14 »
DSC03959

DSC03960

DSC03968

malu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 30 september 2015, 15:03:30 »
Ik heb de fluffy Fendi keychain van Kylie Jenner nagemaakt:D Meest simpele DIY ooit en ben er super blij mee!

Edit: geen reclame maken ajb
« Laatst bewerkt op: 30 september 2015, 15:10:15 door Estranged »
BLES Magazine : www.blesmagazine.com  | Beauty, Life, Entertainment & Style

Veraaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 09 november 2015, 17:12:20 »
Ik vond ergens op internet dit hele leuke idee, teminste dat vind ik zelf.
Iedereen heeft wel strijkkralen in huis van vroeger dus voor deze DIY moet je ze weer van zolder halen en ze tevoorschijn toveren.  Verder heb je alleen oortjes en een schaar nodig.

Vervolgens pak je een aantal strijkkralen en knip je ze aan een kant kapot.

Dan krijg je dus dit resultaat:

Vervolgens is het heel makkelijk. Je pakt je oortjes en buigt de kraal om het draad van je oortjes.

Als je dit steeds blijft herhalen krijg je dit leuke resultaat:

http://2.bp.blogspot.com/-AlO5lt9i3dU/Tv5YkHwV9GI/AAAAAAAAAzQ/pclbUnDLOSM/s640/DSC05604.JPG

Dat was het resultaat veel succes!

Aaah jaa omg, een paar jaar geleden deed ik dit zo vaak :o

sillyy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 05 juni 2016, 07:48:35 »
edit mod: reclame maken is niet toegestaan
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2016, 19:35:31 door Falathiel »