Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Decoreren van lelijke plekken in je huis  (gelezen 558 keer)

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 februari 2017, 15:51:49 »
Hi!

Ik ga binnenkort in mijn eigen appartementje wonen. Hier krijg ik te maken met 'lelijke' plekken in het huisje. Denk hierbij aan leidingen die door de kamer lopen, een minder mooie keuken en een radiator die voor het gigantische raam staat. Natuurlijk kun je dit voor veel geld opknappen, maar ik dacht: je kunt het natuurlijk ook goedkoper maken door het als leuke decoratie te gebruiken/te verbloemen.

Ik heb zelf al wat leuke ideetjes. Zo wil ik de leiding in de slaapkamer als kledingrek gebruiken en de verwarming verstop ik achter een bank.

Hebben jullie ook van ditsoort plekken in huis die jullie op zo'n manier beter hebben gemaakt? Ben benieuwd!

Nox

• I'm feeling hungry today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 februari 2017, 16:11:23 »
Maar wat bedoel je met een minder mooie keuken? Een keuken die er niet uitziet zoals op Pinterest? Ik woon in een appartement uit de jaren 70 en alles is basic. Maar door een goede vloer, verse verf op de muren en leuke meubels werd het direct anders. Mijn keuken hou ik basic, dus weinig rommel en alles opgeborgen. Leidingen lopen gelukkig achter de gordijnen langs, de verwarming is verborgen achter de bank zoals jij ook van plan bent.

Het beste is echt om dit op te lossen als je er woont. Dan merk je welke dingen voor grote ergernissen zorgen en welke dingen wel meevallen.
That's the real trouble with the world, too many people grow up.

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 februari 2017, 16:31:09 »
Maar wat bedoel je met een minder mooie keuken? Een keuken die er niet uitziet zoals op Pinterest? Ik woon in een appartement uit de jaren 70 en alles is basic.

De keuken die er momenteel in zit is bruin met geel. Dit is naar mijn mening niet erg mooi.

Wil met dit topic vooral bereiken dat mensen hun ideeën delen en dat inspiratie gedeeld kan worden. ;)

Nox

• I'm feeling hungry today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 februari 2017, 16:41:51 »
Oei... Ja dat is wel iets minder. Godzijdank zijn onze kastjes wit. Ik weet dat bouwmarkten als Karwei plakfolie/plakplastic verkopen. Zo hebben ze plakfolie met een marmerprintje, met houtprint. Dit zou je misschien over je kastjes heen kunnen plakken? Zo hoef je geen nieuwe kastdeurtjes te kopen. Verder heb je ook tegelverf, mocht je tegels hebben die bruin/geel zijn. Een wit canvas doet al direct heel veel!
That's the real trouble with the world, too many people grow up.

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 februari 2017, 00:06:49 »
Wij hebben onze leidingen kunnen verstoppen achter gordijnen. Oh en onze kat heeft een keer gekotst in de slaapkamer en dat is helemaal ingetrokken. Dus daar hebben we nu een klein matje/kleedje overheen gelegd. Ook hebben we een goedkope kledingkast van marktplaats geplukt en die in een hele andere (lichte/rustige) kleur geschilderd, nu is die gewoon mooi. Tot slot hadden we een heel raar leeg plekje tussen onze koelkast en de deur naar de badkamer. We hebben daar scheve planken geplaatst en we verzamelen er nu glas/papier/plastic/batterijen/flessen/etc. Maar dat is niet echt decoreren. Verder kan ik eigenlijk niet iets bedenken.

Voor je keuken: kastdeurtjes misschien overspuiten/verven?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 februari 2017, 12:19:10 »
Ik zou de keuken inderdaad ook beplakken met folie of verven als dat mag!
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 februari 2017, 18:57:17 »
Grote plant ervoor en voor mij is alles dan goed. :')