Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Afscheid "cadeautje" klas  (gelezen 527 keer)

Amelie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 juni 2017, 20:59:51 »
Hoi allemaal,
Afgelopen jaar zat ik in een hele leuke klas (havo/vwo). Alleen nu is het zo dat er een stuk of 8 meisjes weggaan waaronder 6 hele goede vriendinnen van mij. Zij gaan namelijk naar Vwo/ Mavo. We hebben een hele hechte klas en ik zou alle meisjes uit de klas graag een "bedankje" willen geven. Ik ga ze allemaal namelijk super erg missen. Ik zoek eigenlijk een leuk maar ook een persoonlijk cadeautje om te maken en te geven, Ook liever niet al te duur😅 Alle ideetjes zijn welkom!

Xxx Amelie

P.s: er zitten 12 meisjes in de klas.

P.s: Ik weet niet zeker of er al een topic van afscheidscadeautjes is. Zo ja zou je dat willen melden? Dan sluit ik deze topic gelijk af!
« Laatst bewerkt op: 17 juni 2017, 21:07:44 door Amelie »
Enjoy the day!

Jupiter

• **
  • sarcasm, coffee and creativity
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2017, 21:02:22 »
Uhm plak op een heel grote, vierkant stuk karton allerlei fotos waarop hun staan, of dingetjes van jullie klas, doe er glitters bij en hier is de perfecte afscheids cadeau.
(alleen ze kunnen het niet allemaal houden)
Hahahahaha, I am weird👽

Amelie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2017, 21:10:14 »
Uhm plak op een heel grote, vierkant stuk karton allerlei fotos waarop hun staan, of dingetjes van jullie klas, doe er glitters bij en hier is de perfecte afscheids cadeau.
(alleen ze kunnen het niet allemaal houden)

Bedankt! Dit is een heel leuk idee. Helaas hebben we als klas geen foto waar iedereen opstaat:-(. Dus dat is jammer! Maar echt heel leuk bedacht!
Enjoy the day!

Jupiter

• **
  • sarcasm, coffee and creativity
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2017, 21:27:13 »
Okay jah snap ik eigenlijk hebben wij ook niet.
Uuuhm misschien dit: kleine maar stevige kaartje net als zo visite kaartje en daarop een zin of woord waarbij bijna iedereen in jullie klas moet lachen of aan iets denken, iets herkenbaars of typisch voor jullie klas en dat aan iedereen geven.
En als je dat niet heb dan gewoon een grappige herinnering erop schrijven van jullie klas bijvoorbeeld: weten jullie nog toen meneer weetikveel gescheurde broek had... we gaan jullie missen x
Zoiets
Hahahahaha, I am weird👽

Amelie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 juni 2017, 21:31:16 »
Okay jah snap ik eigenlijk hebben wij ook niet.
Uuuhm misschien dit: kleine maar stevige kaartje net als zo visite kaartje en daarop een zin of woord waarbij bijna iedereen in jullie klas moet lachen of aan iets denken, iets herkenbaars of typisch voor jullie klas en dat aan iedereen geven.
En als je dat niet heb dan gewoon een grappige herinnering erop schrijven van jullie klas bijvoorbeeld: weten jullie nog toen meneer weetikveel gescheurde broek had... we gaan jullie missen x
Zoiets
Deze is ook leuk! Hier zat ik ook al aan te denken! Bedankt!
Enjoy the day!

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2017, 23:21:19 »

Maak voor iedereen zo'n gelukskoekje met een leuke spreuk. Niet zo heel veel werk maar toch heel persoonlijk!

Linkje:
https://nl.pinterest.com/pin/149463281362456798/

Amelie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 juni 2017, 11:06:01 »
Maak voor iedereen zo'n gelukskoekje met een leuke spreuk. Niet zo heel veel werk maar toch heel persoonlijk!

Linkje:
https://nl.pinterest.com/pin/149463281362456798/

DIT IS SUPER ORIGINEEL EN LEUK! Misschien ga ik dit wel doen! Heel erg bedankt!
Enjoy the day!