Auteur Topic: Hoe reageerde je op de dood van Michael Jackson?  (gelezen 19209 keer)

ColourSilver

• Gast
« Reactie #225 Gepost op: 15 mei 2010, 18:15:25 »
Maar die herdenking in Amerika keek ik op TV, toen zijn dochter sprak moest ik echt huilen en was ik naar boven gegaan.

Lin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #226 Gepost op: 15 mei 2010, 18:20:47 »
ik had eigenlijk nooit iets met MJ ik kende hem verder niet eens alleen wist ik over die zaken met die kinderen wat ik nooit heb geloofd,
maar ik las het op msn nieuws en ik vond het raar en opde een ofandere manier geloofde ik het menteen.
ik moest gewoon echt janken met zijn begravenis enzo ik was gehersenspoelt ofzo was helmaal gek van MJ.

rip mj

Swooned

• Bekijk profiel
« Reactie #227 Gepost op: 19 mei 2010, 20:34:47 »
Ik had echt heel lang niets van MJ gehoord, ik vond hem al sowieso geweldig =)
Maar ik had dus na een lange tijd een clipje van hem op tmf of mtv gezien, nl  earth song. Een paar dagen erna zou ik met een vriendin naar een vakantie huisje gaan. Ik was iets van 10uur naar beneden gegaan om te ontbijten en mn vader zei dus dat hij dood was. Ik geloofde het eerst niet en ik vroeg 'echt?'
Ik was er echt stil van en ik was echt verdrietig en ik kon het gewoon niet geloven. Dus ik meteen op internet kijken. En ja, het was waar.
Ik begon vanaf toen steeds meer naar zijn muziek te luisteren. Toen ik vlak na zn dood zijn liedjes hoorde kreeg ik echt tranen in mn ogen want ik vond 't nog steeds echt jammer.
Toen ik naar de dodenherdenking had gekeken was het ook best emotioneel.
Ik ben eigenlijk nooit zo, maar op dat moment dus wel.
Maarja, ik vind het nu minder erg dan eerst want nu heeft ie toch eindelijk rust.

R.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #228 Gepost op: 21 mei 2010, 17:12:10 »
Ik had niet zoveel met hem, dus het deed met niet veel.
x

lalalalijdek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #229 Gepost op: 21 mei 2010, 17:17:05 »
huilen huilen, veel micheal jackson draaien, msn naam veranderen, snik snotteren,nieuws kijken, & weer door leven met mijn oude leven!
oooh baby, i wanna destroy you.

xTroublee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #230 Gepost op: 21 mei 2010, 17:24:16 »
ik snap eigenlijk niet hoe iemand zo verdrietig kan worden om de dood van iemand die diegene niet kent (ook al was je een 'grote fan')
I USED TO BE AN ATHEIST UNTIL I REALIZED I AM GOD

Binkiee

• Bekijk profiel
« Reactie #231 Gepost op: 21 mei 2010, 17:40:03 »

ik snap eigenlijk niet hoe iemand zo verdrietig kan worden om de dood van iemand die diegene niet kent (ook al was je een 'grote fan')

Ik ben er nog steeds heel verdrietig om en heb ook heel veel gehuild. Mensen die geen fan zijn snappen de band gewoon niet die Michael met zijn fans had ;)
The child is grown. The dream is gone. I have become comfortably numb.

Miller

• Bekijk profiel
« Reactie #232 Gepost op: 21 mei 2010, 17:42:45 »
Ik vond het niet zo erg eigenlijk want ik ken die man toch alleen maar 'raar'. Dat ie kinderen over het balkon hangt en weet ik het. Vond zn muziek wel leuk maar niet like amazing.

Quaerere

• Bekijk profiel
« Reactie #233 Gepost op: 21 mei 2010, 17:43:49 »
Ik vond het wel erg..
Ik vond het btw erg raar dat er WLMJ topics kwamen, alsof je pas na zijn dood fan van 'm bent geworden. zielig.
en ohja, dr zitten nu een stuk minder vaste posters in dat topic. heel veel zijn er weg ge gaan. en ze durfden zich nog wel fan te noemen.
Бог правду видит   i luv james franco

Anonymous

• Gast
« Reactie #234 Gepost op: 21 mei 2010, 17:45:40 »
Het deed me niets. Het rare was wel, een vriendin en ik hadden de dag ervoor nog filmpjes van hem gekeken. En we hadden echt iets van; 'hij is wel een beetje afgeschreven he..'

Volgende dag was 'ie dood. :']
't boeide me niets, maar het was toch wel erg toevallig.

Binkiee

• Bekijk profiel
« Reactie #235 Gepost op: 21 mei 2010, 17:46:50 »

Ik vond het wel erg..
Ik vond het btw erg raar dat er WLMJ topics kwamen, alsof je pas na zijn dood fan van 'm bent geworden. zielig.
en ohja, dr zitten nu een stuk minder vaste posters in dat topic. heel veel zijn er weg ge gaan. en ze durfden zich nog wel fan te noemen.

Hier word ik echt gestoord van. Misschien wist je het niet maar Michael had voor zijn dood ook al miljoenen fans hoor, niet iedereen is opeens fan geworden na zn dood.

En die daarboven, kinderen over het balkon hangt? Dat was 1 keer en hij deed het niet eens express.

Peevish

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #236 Gepost op: 21 mei 2010, 17:47:20 »
Eerlijkgezegt deed het me niet veel,
ik irriteerde me eigenlijk vooral aan mensen die spontaan fan werden na zijn dood
(dan bedoel ik ook mensen die dat daarvoor duidelijk niet waren)
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2010, 17:48:00 door Peevish »
Damn right I'm good in bed; I can sleep all day!

Quaerere

• Bekijk profiel
« Reactie #237 Gepost op: 21 mei 2010, 17:48:09 »

[...]

Hier word ik echt gestoord van. Misschien wist je het niet maar Michael had voor zijn dood ook al miljoenen fans hoor, niet iedereen is opeens fan geworden na zn dood.

En die daarboven, kinderen over het balkon hangt? Dat was 1 keer en hij deed het niet eens express.

Als is al zoveel fans had, waarom was er dan voor zijn overlijden dan geen WLMJ topic dan ?

Binkiee

• Bekijk profiel
« Reactie #238 Gepost op: 21 mei 2010, 17:53:16 »

[...]

Als is al zoveel fans had, waarom was er dan voor zijn overlijden dan geen WLMJ topic dan ?

Wil je echt zeggen dat die niet veel fans had? Ik denk dat er geen artiest was die zoveel fans had als hij.
Het topic werd aangemaakt omdat mensen behoefte hadden om te praten over zijn overlijden.

Quaerere

• Bekijk profiel
« Reactie #239 Gepost op: 21 mei 2010, 17:59:09 »

[...]

Wil je echt zeggen dat die niet veel fans had? Ik denk dat er geen artiest was die zoveel fans had als hij.
Het topic werd aangemaakt omdat mensen behoefte hadden om te praten over zijn overlijden.

Nee, tuurlijk weet ik dat ie veel had.. wie nou niet.. Maar dr werd niet alleen over zijn overlijden gepraat, het was meer een slowchat.. in de eerste topics misschien nog wel, maar later echt niet.
Ik wil wel geloven dat jij een echte fan bent, maar ik weet ook dat er heel veel 'fake' fans waren, die nu niet eens aan 'm denken.

Binkiee

• Bekijk profiel
« Reactie #240 Gepost op: 21 mei 2010, 18:19:16 »

[...]

Nee, tuurlijk weet ik dat ie veel had.. wie nou niet.. Maar dr werd niet alleen over zijn overlijden gepraat, het was meer een slowchat.. in de eerste topics misschien nog wel, maar later echt niet.
Ik wil wel geloven dat jij een echte fan bent, maar ik weet ook dat er heel veel 'fake' fans waren, die nu niet eens aan 'm denken.

Jaa daar heb je wel gelijk in.
De eerste paar topics gingen heel veel over zijn overlijden, daarna is het misschien meer een slowchat geworden, omdat mensen elkaar gewoon leerde kennen enzo, maar het gaat nog wel gewoon over Michael hoor.
Nou laten we maar ophouden met deze discussie want het gaat nergens over :P

maybeee

• Bekijk profiel
« Reactie #241 Gepost op: 21 mei 2010, 18:28:17 »
vond t jammer en wou het niet echt geloven op een of andere manier:P

vertonghen

• Bekijk profiel
« Reactie #242 Gepost op: 21 mei 2010, 23:27:08 »
Toen ik het hoorde had ik nogal haast. Ik moest weg en was al laat en net op enzo. Maar het schokte me wel. Michael was (en is) een goede artiest.
The joke is a never had a drink but I'm acting the drunkest.  

_OMG

• Bekijk profiel
« Reactie #243 Gepost op: 24 mei 2010, 16:47:26 »
'Michael wie?'

fashionbooth

• Bekijk profiel
« Reactie #244 Gepost op: 24 mei 2010, 16:52:37 »
The best moments in life are unseen. That\'s why we close our eyes when we kiss, cry and dream.

Optimism

• Gast
« Reactie #245 Gepost op: 24 mei 2010, 22:52:12 »

ik ging verder met tanden poetsen.

laughing7.

OHbabe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #246 Gepost op: 24 mei 2010, 22:57:40 »
'Ha-ha en mijn pa is niet de paus'
Save the planet, kill youself..

selsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #247 Gepost op: 25 mei 2010, 20:18:40 »
Ik ging lachen en dacht dat het een grapje was

infinite

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #248 Gepost op: 29 mei 2010, 18:29:23 »
Boeide me niet echt. Waarom komt hij in het nieuws en mijn opa niet? Mensen gaan nou eenmaal een keer dood ;o
Maar wat ik absoluut niet snap zijn die mensen die opeens hardcore fan worden en verliefd op hem worden o.O I mean, hij was 50 en heel hard, maar hij is ook dood ....
I don\\\\\\\'t believe in END but in AND (- Lee Teuk, Super Junior)

Rockerbaby_

• Bekijk profiel
« Reactie #249 Gepost op: 29 mei 2010, 18:32:44 »
ik vond het shocking; toch wel een der groten der aarde qua muziek is overleden. ik was geen superfan, maar sommigen van zijn nummers stonden standaard op mijn mobiel, en zijn nummers kent iedereen. hij was wel echt de king of pop. en ja, cliche, k denk dat de meesten dat wel hadden; na zijn dood wat liedjes opzoeken, veel nieuws gekeken, ofcourse zijn begrafenis, en diezelfde week was er nog en herhaling van een concert. en toen was 't voor mij weer gedaan =)