Auteur Topic: altijd jonger geschat  (gelezen 1908 keer)

xOogpotlood

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 mei 2012, 22:04:46 »
Ik ben 19 en ik word altijd jonger geschat! niet 1 of 2 jaartjes jonger, nee heeel veel jonger. Ik ben ook niet zo groot 1,62 misschien ligt het daaraan?
Wat kan ik doen om er ouder uit te zien?
Ik ben al bezig om wat aantekomen want ik ben ook best dun.

&
Met wat lijk je ouder:
schuine pony - rechte pony
donkere kleding - lichte kleding
veel laagjes - weinig laagjes (kleding)
donker haar - licht haar
veel make-up - weinig make-up
grote oorbellen (ringen) - kleine oorbellen

watashi

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 mei 2012, 22:09:04 »
Ik vind een pony sowieso altijd jonger maken. Qua kleding (licht/donker of veel/weinig laagjes) maakt het denk ik niet héél veel uit, meer aan het soort kleding. Verder denk ik dat donker haar meestal ouder maakt, maar ja dit hoeft natuurlijk ook niet altijd. Qua make-up: gewoon gemiddeld. Als je jezelf helemaal vol gooit met make-up kan je ook overkomen als zo'n dom kind die net make-up gebruikt en niet weet hoe ze er mee om moet gaan. Maar helemaal geen make-up maakt vaak weer jonger. Probeer een goede middenweg te vinden? :-) Oorbellen maakt ook niet veel uit denk ik.

Ik denk dat het vooral gewoon aan je gezicht/lichaamsbouw ligt en tja, daar valt helaas weinig aan te veranderen. Accepteren is het enige wat je kan doen vrees ik, later zul je er wel blij mee zijn!
before you judge me, make sure you're fucking perfect

xOogpotlood

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 mei 2012, 22:18:38 »

Ik vind een pony sowieso altijd jonger maken. Qua kleding (licht/donker of veel/weinig laagjes) maakt het denk ik niet héél veel uit, meer aan het soort kleding. Verder denk ik dat donker haar meestal ouder maakt, maar ja dit hoeft natuurlijk ook niet altijd. Qua make-up: gewoon gemiddeld. Als je jezelf helemaal vol gooit met make-up kan je ook overkomen als zo'n dom kind die net make-up gebruikt en niet weet hoe ze er mee om moet gaan. Maar helemaal geen make-up maakt vaak weer jonger. Probeer een goede middenweg te vinden? :-) Oorbellen maakt ook niet veel uit denk ik.

Ik denk dat het vooral gewoon aan je gezicht/lichaamsbouw ligt en tja, daar valt helaas weinig aan te veranderen. Accepteren is het enige wat je kan doen vrees ik, later zul je er wel blij mee zijn!

Ik heb een best groot, vierkant voorhoofd dus het is het een of het ander. Ik weet niet wat ik dan liever wil, ik word er wel gek van dat ik altijd zoveel jonger wordt geschat.

Ik heb nu alleen mascara en oogpotlood, dat is wel gemiddeld toch?

pleasedarling

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 mei 2012, 22:23:18 »
Ik denk dat je met donkere/zwarte kleding wel ouder lijkt. En dat het met uitstraling te maken heeft? Maar je moet het maar zo bekijken, dit wil je waarschijnlijk niet horen, als je 50 bent is het heeeel fijn dat je jonger wordt geschat!

watashi

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 mei 2012, 22:23:26 »

[...]

Ik heb een best groot, vierkant voorhoofd dus het is het een of het ander. Ik weet niet wat ik dan liever wil, ik word er wel gek van dat ik altijd zoveel jonger wordt geschat.

Ik heb nu alleen mascara en oogpotlood, dat is wel gemiddeld toch?

Hmm oke. Als ik jou was zou ik dan voor een rechte pony kiezen. En ja, dat vind ik wel gemiddeld ja. :) Kijk, het maakt niet uit als je bijvoorbeeld ook wat foundation, blush, eyeliner en/of oogschaduw gebruikt, zolang het er maar mooi uitziet. Een lijntje boven je oog met eyeliner bijvoorbeeld, vind ik vaak ook wel ouder maken. Klein beetje oogschaduw erbij en het kan super mooi zijn! Maar dan moet het dus wel mooi aangebracht zijn (:
before you judge me, make sure you're fucking perfect

Sofie

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 mei 2012, 22:29:20 »
Ik had ook heel erg last van dat ik jonger werd geschat. ik had blond haar, en heb toen mijn haar bruin geverfd, en het werkte! Ik leek ouder en dat vonden andere mensen ook, dus misschien is dat nog een tip :')
 http://beautysparkles.nl Beauty | Fashion | Lifestyle |  Julian 1/11/11

xOogpotlood

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 mei 2012, 22:31:25 »

Ik had ook heel erg last van dat ik jonger werd geschat. ik had blond haar, en heb toen mijn haar bruin geverfd, en het werkte! Ik leek ouder en dat vonden andere mensen ook, dus misschien is dat nog een tip :')

Ooo! ja ik was het van plan, want ik heb namelijk best licht haar.

rara-avis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 mei 2012, 09:45:05 »
Ik ben wel eens 10 jaar jonger geschat dan ik ben laughing7. Iedereen zegt dat het komt omdat ik zo'n rond jong koppie heb en veel lach. Nou ja zeg... :x Kom in ieder geval op veel plekken voor de kinderprijs binnen hahaha! Het wordt soms zelfs zo gek dat ik voor leugenaar word uitgemaakt als ik mijn echte leeftijd vertel. -_-

Meer makeup helpt inderdaad wel een beetje, en andere soorten kleding... als ik ipv een spijkerbroek werkkleding aan doe... denk aan een heel net jurkje of rokje met blouse en pumps, dan lijk ik al veel volwassener.
good morning.

BELIEVE_

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 mei 2012, 09:50:10 »
Een duidelijk zichtbare pony maakt jonger, een rechte pony kun je misschien proberen! En natuurlijk make-up, en je bent 19 dus dat kan wel.
Trouwenss.. hakken maakt altijd ouder!
You can close your eyes for things you don\\\\\\\'t want to see, but you can\\\\\\\'t close your heart for things you don\\\\\\\'t want to feel.

Cynosure

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 mei 2012, 10:03:39 »
Ik denk niet dat het echt veel met de dingen uit je lijstje te maken heeft.
denk dat het meer aan je gezicht, lichaam en lengte ligt.
Ik ben 19 en ze schatten me 16/17. ben ook klein enzo :') vind het niet echt leuk maar ach. als je 40 bent is het wel leuk haha.
Believe you can and you're halfway there. - Ik was Excogitation.

Inez

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 mei 2012, 10:05:37 »
Wat maakt het uit? Ik word ook jonger ingeschat, maar ach. Waarom zou je er ouder uit willen zien?

xoxoroxanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 06 mei 2012, 10:31:40 »
Misschien dat een beetje make-up helpt of een andere kledingstijl en hakken?
De mensen schatten mij vaak ook 4 jaar jonger dan ik ben maar dat maakt mij niet zo veel uit. Beter dat dan dat ze vragen of je 30 of 40 bent ofso.
i believe happy girls are the prettiest girls

workingondreams

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 06 mei 2012, 10:55:11 »
ik wordt ook jonger geschat, maar ik denk dat het bij mij aan de make-up ligt, want iedereen draagt super veel lagen make-up en tja, ik helemaal niks, alleen mascara .. te veel make-up vind ik niet mooi..

Silverbleed

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 06 mei 2012, 11:05:05 »
Bij mijn 18-jarige vriendin dachten ze dat ze moeder was. Dat is pas horror.
Ik ben best lang maar ook mij schatten ze een jaartje of 4-5 jonger, ook leeftijdsgenoten. Ik vind het niet erg. Als je rond 25 of 30 jaar bent, ben je denk ik dolblij om jonger geschat te worden.

NikkiMouse

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 06 mei 2012, 11:10:40 »
Er komt een moment waarop je blij gaat zijn dat ze je jonger schatten.
“When your heart is in your dream, no request is too extreme”   ― Jiminy Cricket  ♥ / was chanelchique!

Betty Rose

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 06 mei 2012, 14:02:38 »
Toen ik 19 was liet ik iemand raden hoe oud ik was. Hij zei toen 14/15.....

Ik weet niet hoe je er ouder uit kunt komen te zien... Daar houd ik me absoluut niet mee bezig.

Ladychoco

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 06 mei 2012, 14:23:12 »
hmmm, ik zou het niet weten, je hebt mischien een heel kinderlijk gezicht, ik ben zelf 15, bijna 16 en word meestal 17 geschat haha, dus ouder :p komt mischien jaa, ik lijk gewoon ouder blijkbaar :p maar vind ik niet erg, want zo kom ik wel die discotheken binnen gheghe ^^

Mybe

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 06 mei 2012, 14:25:31 »
Ik ben 16 en word rond de 14/15 geschat, gewoon omdat ik klein ben en een jonger gezichtje heb en nog niet echt rondingen heb. Maar beter jonger geschat worden dan ouder! (: Je kan eigenlijk niet ouder lijken haha.

FlowerGirl333

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 19 mei 2012, 12:35:01 »
ik ben 16, en ik wordt echt 12 geschat ofso! super irritant als ik bijvoorbeeld een keertje uit wil. Maar dat komt denk ik ook, omdat ik nog niet veel ''rondingen'' heb. Ik denk dat het nog niet zo zeer aan de make-up ligt!

xPurkie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 19 mei 2012, 12:48:34 »
ik ben 14, en ik word altijd 11 geschat -.-' maakt me niet veel uit, maar op jou leeftijd begrijp ik het ;p
misschien heb je hier wat aan:
schuine pony
donkere kleding - lichte kleding , maakt helemaal niks uit..
veel laagjes kleding
donker haar - licht haar-maakt niks uit..
veel make-up
grote oorbellen (ringen)
Dit is hoe ik oudere tenminste zie, maar je moet gewoon jezelf blijven en niet aanpassen van wat anderen van je denken xd

x

Snijboon

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 19 mei 2012, 12:52:34 »
Het is vooral je gedrag dat bepaalt hoe oud mensen je schatten, ik zie er vrij jong uit (15 ipv 20) maar als mensen met me praten schatten ze me meteen 22.
Ik ben inderdaad ook klein en eh, ja niet meer dun maar wel slank haha.
Als je neus 180 graden gedraaid zat zou je bij regenval verdrinken.
~Tumblr~

Stripe.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 19 mei 2012, 13:32:19 »
Neem een bril haha, met bril vind iedereen mij altijd veel ouder/volwassener overkomen!

ΔStupidFailure†

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 mei 2012, 13:53:58 »
ik wordt ook altijd jonger geschat, echt niet leuk ..
schuine pony - rechte pony
donkere kleding - lichte kleding
veel laagjes - weinig laagjes (kleding)
donker haar - licht haar
veel make-up - weinig make-up ; beetje tussenin. veel make-up maakt je al snel een 'wannabe old' terwijl weinig make-up je weer vaak kinderachtig laat lijken.
grote oorbellen (ringen) - kleine oorbellen ; zelfde als de vorige, grote ringen laten je vaak ordinair en 'wannabe old' overkomen, te kleine kinderachtig.
Throw me in the water, push me out to sea, leave me on the tracks, walk away and don't look back.

AcrossTheOcean

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 mei 2012, 14:48:05 »
Ik word eigenlijk altijd ouder geschat, maar ik draag amper make-up ofzo. Dus ik heb geen idee hoe je ouder over komt, meestal ligt het gewoon aan je gezicht, denk ik.

BELIIEVE

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 mei 2012, 14:57:22 »
Ik word ook áltijd jonger geschat. Ik ben dan ook nog maar 16, maar ik ben klein(1.63) en heb een heel jong gezicht. Er word altijd naar m'n ID gevraagd en iedereen ziet me altijd aan als een klein schattig meisje, wat ik echt behoorlijk vervelend vind. Ik heb een stiefzusje van 13 en ik weet nog heel goed dat een man een keer naar onze leeftijd vroeg en mijn stiefzusje zei :'' Nou wat schat u?'' En weet je wat ie zei? Nou jij * wijzend naar m'n zusje* zal wel 16 zijn en jij *wijst naar mij* zal wel rond de 13 zijn. Niet fijn als zelfs je 13e jarige zusje veel ouder lijkt.. Ik baalde er eerst ook ontzettend van, maar langzamerhand begin ik het steeds meer te accepteren en zoals eerder gezegd, later zullen we er veel profijt van hebben! Als iedereen eruit ziet als een uitgezakte oude taart, zien wij eruit als jeugdige moeders : )
People cry, not because they\'re weak, it\'s because they have been strong for too long.