Deze sites vind je misschien ook leuk Ze.nl, Beautyscene.nl, en meer
Ik vind een pony sowieso altijd jonger maken. Qua kleding (licht/donker of veel/weinig laagjes) maakt het denk ik niet héél veel uit, meer aan het soort kleding. Verder denk ik dat donker haar meestal ouder maakt, maar ja dit hoeft natuurlijk ook niet altijd. Qua make-up: gewoon gemiddeld. Als je jezelf helemaal vol gooit met make-up kan je ook overkomen als zo'n dom kind die net make-up gebruikt en niet weet hoe ze er mee om moet gaan. Maar helemaal geen make-up maakt vaak weer jonger. Probeer een goede middenweg te vinden? :-) Oorbellen maakt ook niet veel uit denk ik.Ik denk dat het vooral gewoon aan je gezicht/lichaamsbouw ligt en tja, daar valt helaas weinig aan te veranderen. Accepteren is het enige wat je kan doen vrees ik, later zul je er wel blij mee zijn!
[...]Ik heb een best groot, vierkant voorhoofd dus het is het een of het ander. Ik weet niet wat ik dan liever wil, ik word er wel gek van dat ik altijd zoveel jonger wordt geschat.Ik heb nu alleen mascara en oogpotlood, dat is wel gemiddeld toch?
Ik had ook heel erg last van dat ik jonger werd geschat. ik had blond haar, en heb toen mijn haar bruin geverfd, en het werkte! Ik leek ouder en dat vonden andere mensen ook, dus misschien is dat nog een tip :')