Girlscene Musthaves

Auteur Topic: wallen  (gelezen 350 keer)

groenpaarsblauw

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 maart 2017, 23:04:03 »
Heyy
Ik vaak best wel last van wallen ik weet niet helemaal hoe dit komt want naar mijn idee slaap ik meestal wel genoeg +\- 7 à 8 uur.
Ik ben 14 dus misschien ligt het aan de puberteit ofzo ik weet het ook niet?
Weet iemand hoe dit misschien zou kunnen komen en wat ik er tegen kan doen?

Christa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 maart 2017, 06:05:46 »
Pubers hebben ongeveer 8-10 uur slaap per nacht nodig, misschien slaap je dus toch te weinig.
« Laatst bewerkt op: 02 maart 2017, 10:03:27 door Christa »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 maart 2017, 09:30:10 »
Voel je je verder wel goed? Ik merk dat ik heel snel wallen krijg als ik al net iets te weinig slaap of te weinig eet oid.
if you have nothing to hide, you have nothing to fear.

Automaton

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 maart 2017, 17:23:51 »
Ik ben een slechte slaper en heb dan  met korte nachtjes ook heel erge wallen. Vaak worden mijn oogleden dan ook dik.
Maar ook als ik wel genoeg slaap, heb ik eigenlijk altijd wallen onder mijn ogen. Mijn oogleden zijn dan niet dik, maar ik heb wel eigenlijk altijd van die paarsige plekken. Misschien heb je ook gewoon een wat dunnere huid, net zoals ik! Dan zie je dat sneller.

Verder, goed eten, goed slapen, dat helpt toch het beste. En als je er heel erg mee zit kan je er altijd wat concealer over doen, toch? :)
Boop.

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 maart 2017, 21:20:36 »
Je kan er een ijsblokje tegen aan houden, ik heb wel eens gehoord dat dat helpt. Of gewoon concealer over heen smeren.

Maar het beste is gewoon optijd gaan slapen en genoeg eten.
handtekening

Olivia

• The best people in life are free♡
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 maart 2017, 21:55:15 »
Ik heb eigenlijk ook standaard last van wallen. Volgens mij kan dat ook erfelijk zijn, maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik draag nu sinds kort ook concealer en dat helpt wel met jet verbergen van de wallen :)
Choco choco 🍫 || I'm just gonna shake, shake, shake 💃 || Meredith en Olivia 🐱 || They'll tell you I'm insane 👻

Fleurtjee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 maart 2017, 22:47:26 »
Ik heb ook wallen, en het is erfelijk. Ook as ik gewoon veel slaap, gezond eet, ijsklontjes ertegen aan hou en weet ik nog wat. Die dingen helpen vaak gewoon niet en dat moet je accepteren. Wat wel helpt is concealer dragen. De paarsige kleur is gelijk al weg en ze zijn ook iets minder donker. Ik gebruik zelf een van estee lauder en die werkt heel goed! Helaas is het wel zo, hoe duurder hoe beter