Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Verkeerde kleur(en) in mijn haar gekregen. Tips?!  (gelezen 401 keer)

henk

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 juni 2017, 22:04:22 »
Hoi meiden,
Ik heb mijn haar een aantal keer geverfd. Eerst thuis, en na een paar keer bij de kapper. Het enige wat ik wou was licht bruin haar. Dit is alleen wel verkeerd uitgevallen. Ongeveer 2 maanden geleden ben ik weer naar een kapper geweest en heb ik gezegd dat ik weer dezelfde kleur als mijn natuurlijke haarkleur wou hebben zodat het weer een geheel zou worden (dus zelfde kleur als de uitgroei). Dit was een redelijk dure kapper (Kuypers) maar ook hun hebben het niet voor elkaar gekregen. Nu ziet mijn haarkleur eruit als een ombre.. zie foto's hieronder. Wat kan ik nu het beste doen om mijn haarkleur weer een geheel te krijgen? Toch maar weer naar de kapper, of kan ik dit zelf oplossen?

henk

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2017, 20:02:04 »
iemand..?

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2017, 20:12:18 »
Geen idee wat je zou kunnen doen, maar ik vind je haar juist heel mooi zo!
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Violet

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 juni 2017, 20:43:16 »
Ik vind het idd ook wel mooi zo. Maar als je het echt weer lichtbruin wilt hebben zou ik toch naar de kapper gaan, een andere dan. Straks verpest je het als je het zelf doet.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2017, 12:33:10 »
Ik vind het ook mooi. Kan je het niet uit laten groeien?
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

kopjechino

• Global Moderator
  • phil tops
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 juni 2017, 21:38:52 »
Ontkleuren? Maar dat is wel slecht voor je haar. Ik zou het uit laten groeien, zo erg valt het niet op.
it's over