Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Stel hier al je medische vragen  (gelezen 403880 keer)

Elril

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 februari 2010, 22:30:24 »
UPDATE 08/06/2010:

HALLO IEDEREEN
SORRY VOOR MIJN TOTALE AFWEZIGHEID HIER

IK HEB HET JAMMER GENOEG ZO ONTZETTEND DRUK GEHAD OP SCHOOL DAT IK HIER NIET MEER KWAM KIJKEN, IN DE VERONDERSTELLING DAT HET TOPIC VANZELF WEL ZOU WEGKWIJNEN.
MAAR BLIJKBAAR ZIJN JULLIE HET BLIJVEN UPPEN.

DUS HIERBIJ:
AL WIE DRINGENDE VRAGEN HEEFT: STUUR ME EEN NOTE, EN IK BELOOF DAT IK ZAL ANTWOORDEN ZODRA IK KAN, MAAR IK KAN NIET GARANDEREN DAT IK IN DIT TOPIC REAGEER.

DANK JULLIE WEL
xxx

Dag iedereen,

ik merkte op dat er hier vaak topics geopend worden in de trant van: 'ik heb dit en dit wat moet ik doen?'
Vaak bestaat het antwoord erop uit :'ik weet het ook niet, ga naar de dokter!'
Om dit te voorkomen wou ik een algemeen topic openen voor al dit soort vragen, of alle medische vragen waar je mee zit.

Ik ben zelf student geneeskunde, 5e jaar. Dat betekent dat ik over 2 jaar afgestudeerd arts ben. Volgend jaar begin ik aan mijn stagejaar, waarin ik ook zelf patiënten zal moeten zien, dus het is ook handig voor mij om alvast wat te kunnen oefenen.

Voor de duidelijkheid:
Ik kan niet 'bewijzen' dat ik echt ben wat ik beweer te zijn. Of je mij gelooft of niet is je eigen keuze. Als je dit graag wilt kan ik wel wat medische literatuur posten met betrekking tot het advies dat ik geef, maar dit duurt wel wat langer omdat ik daarvoor in de wetenschappelijke databanken moet gaan zoeken.
Ik beweer niet alle antwoorden te hebben, als ik het niet weet zal ik dit eerlijk zeggen, en wanneer je je echt zorgen maakt kan je best naar je dokter gaan.

Een online advies kan nooit een echt consult vervangen, ik kan je namelijk niet zien of onderzoeken van achter mijn computerscherm.

Vragen over de anticonceptiepil mogen in het algemene pil-topic geplaatst worden, waar ik ze nog steeds zal blijven beantwoorden zoals hiervoor.