Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Muggenbulten  (gelezen 491 keer)

Llhx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 augustus 2017, 07:56:44 »
Hoi allemaal,
Ik word veel geprikt door muggen maar twee maanden geleden ben ik op een avond helemaal lekgeprikt.
Ik had een stuk of 5 muggenbulten op mijn enkel die vermengd waren door een grote felrode plek.
Nu, twee maanden later, zitten deze muggenbulten er nog steeds en jeuken ze daarnaast ook nog ontzettend.
Heeft iemand een idee wat ik hiermee kan? Is er wellicht sprake van een allergie?
Alvast bedankt!

Afraidtobeme

• **
  • We're all mad up here
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 augustus 2017, 09:18:28 »
Ai, ik heb hetzelfde, we gaan zo naar de drogist om iets te halen voor die verrekte muggenbulten, ik ben er hartstikke allergisch voor
Maar als je al 2 maanden muggenbulten hebt is het een idee om naar de huisarts te gaan denk ik
Christmas Eve on a rooftop, saw a chimney, my whole brain just went: "What the hell!" The Eleventh doctor

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 augustus 2017, 22:59:09 »
Er bestaat iets genaamd een 'huisarts', waar je naartoe kan gaan als je vragen hebt over je gezondheid. Alleen die kan het zeker weten/

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 augustus 2017, 12:39:34 »
Er bestaat iets genaamd een 'huisarts', waar je naartoe kan gaan als je vragen hebt over je gezondheid. Alleen die kan het zeker weten/
handtekening

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 augustus 2017, 15:15:53 »
Ik reageer ook weleens zo heftig op muggen maar het gaat uiteindelijk altijd wel vanzelf weg. Maar inderdaad, ga naar de huisarts als je er iets tegen wil, daar kunnen wij je niet bij helpen.
Hoi

Nightmare

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2017, 10:22:31 »
Ik smeer vaak azaron of een zalf die we ooit in frankrijk hebben gekocht voor het verminderen van jeuk ed op mn muggenbulten, misschien helpt dat?

Larissa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2017, 10:28:38 »
Ik gebruik meestal ook Aaron, werkt heel snel. Misschien dat eens proberen?