Auteur Topic: Lush  (gelezen 287544 keer)

Labellefleur

• Bekijk profiel
« Gepost op: 07 juli 2012, 14:11:54 »

Aangezien het allemaal weer een beetje mag worden opgefrist en er een aantal problemen zijn met het oude topic is hier een nieuw topic!

Even wat informatie over Lush van de site zelf.

Wij geloven
In het maken van effectieve producten van verse* biologische* groentes en fruit, de beste essentiële oliën en veilige synthetische ingrediënten.

We geloven in het kopen van ingrediënten van bedrijven die niet op dieren testen en in het testen van onze producten op mensen.
We bedenken onze eigen producten en geuren, we maken ze vers en met de hand en gebruiken zo weinig mogelijk of geen conserveringsmiddelen of verpakkingsmaterialen, met alleen maar vegetarische ingrediënten en vertellen je wanneer ze gemaakt zijn.

Wij geloven in blije mensen die blije producten maken, hun gezicht graag op de producten laten zetten en hun moeders trots maken.

Zo zie je maar, lush is niet alleen enorm lekker en geweldig, maar ook nog eens heel goed voor de natuur! Eigenlijk kun je qua verzorgings producten altijd wel bij de lush terecht, denk aan zepen, shampoo's, bruisballen, verse maskers, haar maskers, parfums en zo kan ik nog wel veeel meer vertellen, maar je kunt ook gewoon zelf gaan kijken natuurlijk!

Er zitten lush winkels in:
Den Haag
Amsterdam
Haarlem
Maastricht
Rotterdam
Den Bosch
Utrecht (vanaf eind april 2012)
En voor de Belgische Lush fans onder ons zit er ook één in Antwerpen!

Als je daar niet zo 1,2,3 kan komen kun je natuurlijk altijd op de Lush website kijken!

Aangezien het in de UK relatief wat goedkoper is zijn er ook veel mensen die daar bestellen. Als je dat liever doet kun je op www.wisselkoersen.nl de ponden naar euro's omrekenen. Verzenden kan via Royal mail (£7.95) en Euro zone
(£10.95). Hoe zwaarder je bestelling hoe duurder. UK bestelling is relatief goedkoper dan de Nederlandse. Als je een kleine bestelling doet kun je beter via NL bestellen.

Als er verder nog vragen zijn kun je die natuurlijk altijd in het topic stellen!

Veel Lush plezier!
Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got

conchobar

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 juli 2012, 14:13:16 »
yaaay mijn awesome beginpost :rocker:
I think that loneliness can be romantic

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 juli 2012, 14:13:56 »
Jee nieuw topic! Fijn :)

Labellefleur

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 juli 2012, 14:14:51 »

yaaay mijn awesome beginpost :rocker:

Haha ja, die vond ik erg goed dus die heb ik lekker meegenomen!
Liefde is als Sinterklaas, je moet er in geloven, anders wordt het niets. / he happiest people do not have it all, they just make the best of what they got

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 juli 2012, 14:18:26 »
Fijn! Ik ga de 18de shoppen in Antwerpen en breng uiteraard ook een bezoekje aan Lush! Ik ben zelf helemaal verslaafd aan Godmother soap :)
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Labellefleur

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 juli 2012, 14:23:49 »
Ik ga in Amerika enkel wat zeepjes kopen die we hier niet hebben, die kunnen makkelijk mee en de rest is (helaas) allemaal duurder dan hier of de UK site.
Als ik weer terug ben is het eerste wat ik ga halen BIG shampoo, echt zeker mijn favoriete lush product! Ik heb al 5 potjes gebruikt hihi, jammer dat hij vrij aan de prijs is, maar ik heb hem nu ook al echt een tijd niet meer gebruikt, dus het mag wel weer een keer :).

Labellefleur

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 07 juli 2012, 14:24:14 »

Ben over 2 weken in Spanje , Playa d'Aro en we gaan ook een keer naar Barcelona..
En daar zit ook een Lush :D
Ik wil sowieso een lekker masker , shampoo en zeep. (:

Oeh leuk! Alvast veel plezier!

Labellefleur

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 07 juli 2012, 14:41:40 »

Hier ben ik erg benieuwd naar!

Telephonic

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 07 juli 2012, 14:47:32 »
Ze hebben er ook bodylotions/bodycrèmes neem ik aan? Voor mij is zo'n winkel te ver, dus ik zou heel graag zo'n bodylotion willen bestellen. Maar welke ruikt nou lekker, hebben jullie tips? Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde geur, alles is welkom haha.
Words like a loaded gun

conchobar

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 07 juli 2012, 14:50:39 »

[afbeelding]

omg dat ziet er geweldig uit!
I think that loneliness can be romantic

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 juli 2012, 14:52:20 »

[afbeelding]

Ja en ze worden ook lekker duur, dus een no go voor mij.
no standing - only dancing || travel blog || vegan + travel instagram

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 juli 2012, 14:53:42 »
En ik vind het fijn dat er een nieuw topic is, maar ik denk niet dat het erg veel gaat helpen omdat er bij dat andere nieuwe lush topic ook al vanaf het begin problemen waren. Lush topics zijn gewoon vervloekt. DUMDUMDUM

Labellefleur

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 07 juli 2012, 14:53:56 »

Ze hebben er ook bodylotions/bodycrèmes neem ik aan? Voor mij is zo'n winkel te ver, dus ik zou heel graag zo'n bodylotion willen bestellen. Maar welke ruikt nou lekker, hebben jullie tips? Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde geur, alles is welkom haha.

Ik heb alleen ervaring met Dream Cream, de werking is super! Maar voor de geur zou ik hem laten staan..

Labellefleur

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 07 juli 2012, 14:55:05 »

[...]

Ja en ze worden ook lekker duur, dus een no go voor mij.

Oh ik heb nog geen prijzen gezien, hoeveel gaan ze kosten?

Achja we kunnen het proberen toch? Als dit topic straks ook stom gaat doen dan is dat balen, maar dan hebben we het iig geprobeerd op te lossen!

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 juli 2012, 15:03:23 »
Ik heb gelijk een vraag.. Vanaf hoeveel euro is het nou echt goedkoper om het vanuit Engeland te laten komen?
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Labellefleur

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 07 juli 2012, 15:06:21 »

Ik heb gelijk een vraag.. Vanaf hoeveel euro is het nou echt goedkoper om het vanuit Engeland te laten komen?

Precieze bedrag kan ik niet zeggen, maar als je van plan was sowieso online te bestellen dan is UK eigenlijk vrijwel meteen goedkoper. De verzendkosten liggen namelijk niet veel hoger dan van de Nederlandse webshop (ik weet het niet meer precies, is een tijdje geleden dat ik besteld heb).

Mijn grease lightning is op. Ik kan eigenlijk niet zonder dat spul maar heb geen tijd meer om voor ik ga nieuwe te kopen, dan misschien toch maar daar kopen...

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 07 juli 2012, 15:07:50 »

[...]

Precieze bedrag kan ik niet zeggen, maar als je van plan was sowieso online te bestellen dan is UK eigenlijk vrijwel meteen goedkoper. De verzendkosten liggen namelijk niet veel hoger dan van de Nederlandse webshop (ik weet het niet meer precies, is een tijdje geleden dat ik besteld heb).

Mijn grease lightning is op. Ik kan eigenlijk niet zonder dat spul maar heb geen tijd meer om voor ik ga nieuwe te kopen, dan misschien toch maar daar kopen...

Oke thanks :)
Ik weet nog niet zeker of ik online dingen wil bestellen, zoiezo ga ik eerst naar de winkel binnenkort..

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 07 juli 2012, 15:31:02 »
Ik ga maandag denk ik even langs de Lush, zin in! :)
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 07 juli 2012, 15:41:33 »

[...]

Oh ik heb nog geen prijzen gezien, hoeveel gaan ze kosten?

Achja we kunnen het proberen toch? Als dit topic straks ook stom gaat doen dan is dat balen, maar dan hebben we het iig geprobeerd op te lossen!

Hier een paar linkjes met info. Op sommige staan ook prijzen.

http://m.shefinds.com/201...-mood-ring-for-your-face/

http://www.mediapost.com/...-boosting-color-line.html

http://beautyhigh.com/lus...cosmetics-that-lifts-moo/

http://www.lily-otte.com/...ush-emotional-brilliance/

Het is een hele make-up lijn, dus niet alleen nagellak. De lijn gaat Emotional Brilliance heten :)

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 07 juli 2012, 20:59:48 »
Oh is DAT wat het is! Ik ging gister het Emotional Brilliance filmpje kijken en het was mij totaal niet duidelijk wat het nou waren. Mijn eerste gedachte was nieuwe solid perfumes ofzo.

Noem me gek maar ik kijk nu al uit naar de halloween en kerst producten :')
Ik hoop dat ze hetzelfde zijn al vorig jaar: lady catrina zeep, skullduggery bath bomb en als retro Ghost douche gel. Die laatste wil ik heel graag proberen, want die heb ik toen niet besteld.

Moonstone

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 07 juli 2012, 21:23:07 »

[...]

Ik heb alleen ervaring met Dream Cream, de werking is super! Maar voor de geur zou ik hem laten staan..

Ik heb het zelfde met Coco lotion. :-)

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 08 juli 2012, 00:52:33 »

Oh is DAT wat het is! Ik ging gister het Emotional Brilliance filmpje kijken en het was mij totaal niet duidelijk wat het nou waren. Mijn eerste gedachte was nieuwe solid perfumes ofzo.

Noem me gek maar ik kijk nu al uit naar de halloween en kerst producten :')
Ik hoop dat ze hetzelfde zijn al vorig jaar: lady catrina zeep, skullduggery bath bomb en als retro Ghost douche gel. Die laatste wil ik heel graag proberen, want die heb ik toen niet besteld.

Haha, toen ik het filmpje ging kijken dacht ik ook van "Wat is dit nou weer".

En over de halloween en kerst producten. Ik ben als ze de halloween dingen verkopen in Londen, dus das wel leuk :) Vind het alleen wel jammer dat ik dus juist de kerst producten misloop want die vind ik leuker dan de halloween, mja :)

mymyl

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 08 juli 2012, 04:19:04 »
Ahhh serieus he ik hou van Lush!!
Disappointments are just god's way of saying I've got something better in store

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 08 juli 2012, 12:25:08 »

[...]

Haha, toen ik het filmpje ging kijken dacht ik ook van "Wat is dit nou weer".

En over de halloween en kerst producten. Ik ben als ze de halloween dingen verkopen in Londen, dus das wel leuk :) Vind het alleen wel jammer dat ik dus juist de kerst producten misloop want die vind ik leuker dan de halloween, mja :)

Oh dat is leuk! Ik weet alleen niet of ik alleen van de UK site ga bestellen maar ook van de Amerikaanse, want die hadden echt veel halloween dingen(pumpkin soap: WANT!) die de UK site niet eens verkopen.
Kerst gaat mij stiekem vooral om de sale die ze in januari houden: lush in de uitverkoop  :kwijl:

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 08 juli 2012, 21:34:24 »

[...]

Oh dat is leuk! Ik weet alleen niet of ik alleen van de UK site ga bestellen maar ook van de Amerikaanse, want die hadden echt veel halloween dingen(pumpkin soap: WANT!) die de UK site niet eens verkopen.
Kerst gaat mij stiekem vooral om de sale die ze in januari houden: lush in de uitverkoop  :kwijl:

Omg jaaa, die uitverkoop was ik helemaal vergeten!!! Weet je toevallig wanneer die altijd beginnen? Of gelijk al 1 januari?
En weet je zeker dat je uit de US wilt bestellen? T is echt heel duur om te laten verzenden vanaf daar en de producten zijn ook duurder.