Auteur Topic: Lelijke knieën  (gelezen 430 keer)

Iph__

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 oktober 2017, 00:37:03 »
Hii ishana hier
ik heb een aantal tips nodig. Toen ik jong was heb ik heel vaak op me knieën gekruipt, hierdoor zijn mijn knieën heel erg lelijk en donker geworden... ik schaam me hiervoor heel erg!
hebben jullie misschien tips hoe ik me knieën mooi kan krijgen? Of hoe ik ze weer lichter kan maken?
reageer dan alsjeblieft! :)

Alvast bedankt,
Ishana (13)

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2017, 08:46:22 »
Hier kan je niet veel aan doen.

Make-up maybe? maar in het algemeen zou ik gewoon jezelf accepteren.

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2017, 09:01:06 »
Volgens mij zijn bij veel mensen knieën donkerder dan de rest van de benen. Ik denk dat het verder niemand stoort, probeer het te accepteren.
*gekropen

🌹Roses

• Guess I'll just stumble on home to my cat₍˄·͈༝·͈˄₎
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2017, 12:22:13 »
Volgens mij zijn bij veel mensen knieën donkerder dan de rest van de benen. Ik denk dat het verder niemand stoort, probeer het te accepteren.
*gekropen

Dit, je kunt er weing aan doen en je draagt nu toch alleen maar lange broekenof hebt panty's aan?
Katten insta wat nu meer een fan insta is geworden :) ||  All my flowers grew back as thorns
Je gaat mij vast haten, maar het is: Ik ben groter DAN JIJ bent en hij is net zo groot ALS IK ben.

Saphir

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2017, 22:36:13 »
Heel veel mensen hebben donkerdere knieën, dat komt echt niet doordat je veel rond kroop als kind :) Je kunt er niet echt iets aan doen tenzij je echt je huid gaat blijken, dat lijkt me niet echt aan te raden.

D

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 oktober 2017, 15:55:52 »
Hii ishana hier
ik heb een aantal tips nodig. Toen ik jong was heb ik heel vaak op me knieën gekruipt, hierdoor zijn mijn knieën heel erg lelijk en donker geworden... ik schaam me hiervoor heel erg!
hebben jullie misschien tips hoe ik me knieën mooi kan krijgen? Of hoe ik ze weer lichter kan maken?
reageer dan alsjeblieft! :)

Alvast bedankt,
Ishana (13)

Hey! Mijn knieën waren vroeger ook best donker, maar ik heb van een aantal mensen gehoord dat je je huid kan "bleken" door er wat citroensap op te doen dar in te laten trekken en dat een paar keer te herhalen. Ik had dat dus ook geprobeerd en zag na een aantal keer echt resultaat, het werk ook goed als je oksels wat donkerder zijn. Ik zou get anders even op het internet op Youtube opzoeken dan leggen ze het precies uit enzo :)