Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Het grote menstruatietopic  (gelezen 206124 keer)

Phaedra

• Bekijk profiel
« Gepost op: 19 februari 2012, 13:11:25 »
Voor alle vragen en/of problemen met betrekking tot je menstruatie.

Dreamer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2012, 13:12:50 »
upje voor dit topic!
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt

aether

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2012, 13:21:18 »
laat maar XD
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2012, 13:21:47 door aether »
ik was anna+k.mijn blog: annatural.blogspot.com

rougealevres

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2012, 13:25:52 »
haha dit is wel een leuk idee!

MINDFUCK

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2012, 13:33:40 »
Wow, dat dit nog niet bestond haha!
~

Phaedra

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2012, 13:34:54 »
Het bestond al langer, maar het vorige topic had last van foutmeldingen ;) Vandaar dit nieuwe topic.

Moonkissed

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2012, 13:35:16 »
Yay :)
Ik ben vandaag ongesteld en ik heb echt een hevige buikpijn. ... fml

34_Blue_Cat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2012, 13:37:49 »
dan is het aan mij de eer om als eerst een vraag te stellen JEUUH
namelijk: ik slik de pil, en doe om de 2 maand een stopweek omdat ik het zo erg heb. Volgens de dokter kan dit gewoon, maar ondanks de pil (die ik keurig elke avond slik) word ik toch gwoon elke maand ongesteld.
Heeft iemand idee hoe dit kan?

Moonkissed

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 19 februari 2012, 13:38:49 »
^
algemene pil topic

rougealevres

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 februari 2012, 14:00:42 »
Heeft iemand ook of heeft iemand ook gehad dat het heel onregelmatig is. Ik ben nu ongeveer 3 jaar ongesteld, maar het is soms dan heel regelmatig, en dan soms slaat het weer een maand over! echt heel vreemd! (Ik ben bijna 15)

-----

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 februari 2012, 14:19:44 »

Heeft iemand ook of heeft iemand ook gehad dat het heel onregelmatig is. Ik ben nu ongeveer 3 jaar ongesteld, maar het is soms dan heel regelmatig, en dan soms slaat het weer een maand over! echt heel vreemd! (Ik ben bijna 15)

Ja hoor. Ik ben nu over een paar maanden 19 en het is nog steeds niet helemaal regelmatig. Maar vroeger was het echt zo dat ik maanden oversloeg, nu ben ik vaak gewoon een week of misschien 2 te laat.

Expression

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 19 februari 2012, 14:29:44 »
Ik ben na 3 jaar ook nog ongesteld, maar moet nu bijna ongesteld worden (wel al 4 dagen telaat..). Ineens allemaal puistjes en buikpijn ;c

tearsx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 19 februari 2012, 15:04:19 »
Zo te zien heb ik geluk lol, ik heb nooit iets wanneer ik ongesteld ben.

rougealevres

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 19 februari 2012, 15:05:46 »
Scabior haha okee dankjewel!

M

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 19 februari 2012, 17:37:51 »
ik heb het ook hoor dat het na 3 jaar nog steeds niet regelmatig is. Dan zit ik daar maar te lijden van de buikpijn en komen mijn regels er maar niet door, zooo frustrerend.

DearPrudence

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 28 februari 2012, 15:36:00 »
-
« Laatst bewerkt op: 18 december 2014, 20:06:20 door DearPrudence »

Memoria

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 28 februari 2012, 15:45:11 »

ik heb een vraag, ik ben ws voor de eerste x ongesteld geworden,
gister lag er bloed in mijn onderbroek kwam erachter nadat ik van de wc was geweest en toen ik me afveegde zat er bloed aan het wcpapiertje. De kleur in m'n onderbroek was een beetje bruin -,-
maargoed, t was echt een beetje, en in de wc lag een klodder bloed ter grote van mayonaise. Dus volgensmij ben ik ongesteld geworden?.
Alleen in het begin is je menstruatie dus niet gelijk en ik ben gewoon als de dood dat ik een x doorlek op school of ergens anders ( als ik bijv een week op kamp ga) als ik wel erger ongesteld word . Mijn vraag heeft iemand tips of iets, moet ik nu iedere dag een maandverband dragen ( oke ik weet dat dat hoeft niet maar dit is gewoon allemaal nieuw). Ik vraag het aan jullie want ik praat er gewoon liever niet met mijn moeder over ik vind dat gewoon geen fijn onderwerp. Ze weet het wel want ik heb t vanochtend gezegt en kreeg maandverband. Dat zit trouwens ook als een luier xD

sorry volgensmij stel ik me echt een beetje aan, maar even kort gezegt ik vind dit echt kut. :3

Gewoon altijd maandverband/tampons bij je hebben. Als je ongesteld wordt is het niet meteen zoveel dat je meteen doorlekt.

slaopjema

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 28 februari 2012, 15:49:45 »
Waarom worden mannen niet ongesteld? UGH.

pisass

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 28 februari 2012, 15:51:28 »

ik heb een vraag, ik ben ws voor de eerste x ongesteld geworden,
gister lag er bloed in mijn onderbroek kwam erachter nadat ik van de wc was geweest en toen ik me afveegde zat er bloed aan het wcpapiertje. De kleur in m'n onderbroek was een beetje bruin -,-
maargoed, t was echt een beetje, en in de wc lag een klodder bloed ter grote van mayonaise. Dus volgensmij ben ik ongesteld geworden?.
Alleen in het begin is je menstruatie dus niet gelijk en ik ben gewoon als de dood dat ik een x doorlek op school of ergens anders ( als ik bijv een week op kamp ga) als ik wel erger ongesteld word . Mijn vraag heeft iemand tips of iets, moet ik nu iedere dag een maandverband dragen ( oke ik weet dat dat hoeft niet maar dit is gewoon allemaal nieuw). Ik vraag het aan jullie want ik praat er gewoon liever niet met mijn moeder over ik vind dat gewoon geen fijn onderwerp. Ze weet het wel want ik heb t vanochtend gezegt en kreeg maandverband. Dat zit trouwens ook als een luier xD

sorry volgensmij stel ik me echt een beetje aan, maar even kort gezegt ik vind dit echt kut. :3

Meestal merk je het wel als je weer ongesteld moet worden. Het verschilt per persoon maar ik heb zelf altijd een heel 'trekkerig' gevoel in m'n buik. Gewoon ervoor zorgen dat je altijd iets van maandverband of tampons bij je hebt, en een vest is ook handig om om je middel te knopen, dan zie je het niet als je bent doorgelekt.
jabba dabba done with your shit

SilverBlueberry

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 28 februari 2012, 15:56:38 »
Kan het trouwens ook normaal zijn dat je echt maar 3 keer in een jaar ofzo pijn hebt van menstruatie? Ok stomme vraag misschien :') Maar ik heb echt nooit buikpijn, ben daar wel blij mee :P
To judge a man by his weakest link or deed is like judging the power of the ocean by one wave

M

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 28 februari 2012, 16:10:47 »

Kan het trouwens ook normaal zijn dat je echt maar 3 keer in een jaar ofzo pijn hebt van menstruatie? Ok stomme vraag misschien :') Maar ik heb echt nooit buikpijn, ben daar wel blij mee :P

denk wel dat dit normaal is hoor en je mag daar inderdaad blij om zijn :P

leonie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 28 februari 2012, 16:15:32 »
Heeft iemand nog iets goeds tegen menstruatie klachten? :)  Ik ben al aan de pil, maar heb nog steeds elke maand dodelijke rugpijn en kramp enzo :angry2:

M

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 28 februari 2012, 16:33:02 »

Heeft iemand nog iets goeds tegen menstruatie klachten? :)  Ik ben al aan de pil, maar heb nog steeds elke maand dodelijke rugpijn en kramp enzo :angry2:

mijn zus had dit ook, toen is ze naar de dokter gegaan en heeft die haar een zwaardere pil voorgeschreven en toen was het wel minder.

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 28 februari 2012, 16:50:01 »

Ligt aan je leeftijd, wrs!
You may be a lover but you ain't no dancer.

Warrior_Monster

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 28 februari 2012, 19:14:21 »
Ik heb altijd standaard een dag mega veel buikpijn, en dat gaat pas weg als ik geslapen heb. Echt raar ik weet het c: