Auteur Topic: Help me aub  (gelezen 507 keer)

sabriaxoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 oktober 2017, 15:45:59 »
Beste meiden
Ik heb een probleem
Ik moet namelijk een beugel.
Het probleempje is ik wil echt geen beugel het staat mij echt niet omdat mijn tanden echt heel klein zijn, en het ziet er minder mooi uit.
Weet iemand iets zoals een nachtbeugel etc inplaats van die slotjes? Wat ik niet naar school hoef te dragen?
Thankyou  x

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 oktober 2017, 15:54:57 »
Ik denk dat niemand staat te springen om een beugel te krijgen. En hoe weet je van tevoren al dat het je niet staat? Uiteindelijk wordt je gebit er alleen maar mooier van en het is maar tijdelijk.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

🌹Roses

• Guess I'll just stumble on home to my cat₍˄·͈༝·͈˄₎
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 oktober 2017, 16:47:16 »
Ik denk dat niemand staat te springen om een beugel te krijgen. En hoe weet je van tevoren al dat het je niet staat? Uiteindelijk wordt je gebit er alleen maar mooier van en het is maar tijdelijk.

Dit! En de orthodontist bepaalt welke beugel je krijgt. Elke beugel is voor een ander 'probleem' in je mond zeg maar. Dus je kunt niet kiezen tussen beugels.
En bekijk het positief, het is 1 à 2 jaar dat je een beugel draagt, dat is niks vergeleken met hoeveel tijd je met een mooi gebit mag rondlopen :D
Katten insta wat nu meer een fan insta is geworden :) ||  All my flowers grew back as thorns
Je gaat mij vast haten, maar het is: Ik ben groter DAN JIJ bent en hij is net zo groot ALS IK ben.

Demure

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 oktober 2017, 18:04:52 »
Je kunt vragen naar doorzichtige slotjes? :)
Oh, the places we'll see.

lifeisnoteworthy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 oktober 2017, 18:30:31 »
Er valt helaas weinig aan te doen.. Ik heb zelf ook heel erg lang een beugel gehad, het went veel sneller dan je denkt ook al is het natuurlijk echt niet leuk maar blijf ook denken aan wat je er voor terug krijgt!(namelijk een heel mooi gebit).
lots of love

Iph__

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 oktober 2017, 00:45:38 »
Heyy
Ik ben Ishana (13) en ik heb sinds de meivakantie een slotjes beugel.
Je moet maar zo denken: Na de beugel heb je super mooie tanden!! Ik vond het ook echt niet leuk, maar ik ben eraan gewent. Je kan geen nachtbeugel krijgen of iets anders  de orthodontist je al hebt verteld dat je een slotjes beugel krijg, het spijt me. En het is btw super normaal om een beugel te hebben en het valt echt niet op hoor! heb je al gehoord dat de tanden het mooiste van het gezicht zijn? want als je lacht, zou het vreselijk zijn als je schots en scheven tanden zou hebben!! Meer heb ik niet om je te vertellen, behalve dat het echt reuze meevalt, echt waar! Ik wens je super veel succes en sterkte!!
Byee,
Ishana :bounce:

Gabje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 oktober 2017, 14:25:14 »
Ik vond het een drama toen ik m kreeg maar mistte m net zo hard toen die eruit ging.

Het is een kwestie van wennen. Uiteindelijk weet je niet beter :)
No one can hurt you without your permission