Girlscene Musthaves

Auteur Topic: Enorme klitten in haar  (gelezen 356 keer)

Saartje<3

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 juli 2017, 15:12:38 »
Hoi,

Ik heb ontzettend grote klitten in mijn haar. Mijn haar is in vieren gedeeld en er zitten dus 4 grote klonten van klitten. Het is vreselijk. Ik voel me zo wanhopig en het lukt allemaal niet met de borstel en het doet ook zoveel pijn. Heb gisteren mijn haar gewassen met shampoo en daarna conditioner het is nu nog een klein beetje vochtig. Help?!
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2017, 18:03:22 door kopjechino »

Dandelion

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2017, 15:57:09 »
Heb dit vroeger ook een keer gehad, moet dan ook zeggen dat ik absoluut geen aandacht bestede aan mijn haar (behalve wassen natuurlijk). Ik heb echter wel het geluk dat ik best wel veel (en dik) haar heb. Mijn moeder heeft me destijds geholpen door de klitten te knippen, hiermee bedoel ik niet ze eraf knippen maar gewoon door 2en, in de lengte, zodat je dan 1 klit 2 kleinere klitten maakt en dan beginnen met borstelen. Als dat ook niet klein genoeg is knip je de klit nog eens door 2en. Ik kan je wel vertellen dat je best wel veel haar zal verliezen hierdoor en het duurt ook wel even om alle klitten eruit te krijgen. Grootste tip, wanneer dit klaar is, borstel je haar regelmatig!

always

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2017, 16:06:08 »
Ik laat het mijn moeder dan altijd uitborstelen :')
Probeer anders eens van dat anti klit spul, daar wordt je haar makkelijker kambaar van. Kun je goedkoop wel bij de action krijgen.

Galaxy

• Cash me ousside, howbow dah?
    • Bekijk profiel
Alt er love.  Sensuele foto van mezelf

Saartje<3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 juli 2017, 21:42:58 »
Heb dit vroeger ook een keer gehad, moet dan ook zeggen dat ik absoluut geen aandacht bestede aan mijn haar (behalve wassen natuurlijk). Ik heb echter wel het geluk dat ik best wel veel (en dik) haar heb. Mijn moeder heeft me destijds geholpen door de klitten te knippen, hiermee bedoel ik niet ze eraf knippen maar gewoon door 2en, in de lengte, zodat je dan 1 klit 2 kleinere klitten maakt en dan beginnen met borstelen. Als dat ook niet klein genoeg is knip je de klit nog eens door 2en. Ik kan je wel vertellen dat je best wel veel haar zal verliezen hierdoor en het duurt ook wel even om alle klitten eruit te krijgen. Grootste tip, wanneer dit klaar is, borstel je haar regelmatig!

Alles behalve mijn moeder mijn haar laten uitkammen als zij het doet doet het heel erg veel pijn en geeft ze een enorme preek waar ik totaal geen zin in heb ik zou t liever in mijn eentje willen oplossen  xx het probleem is dat ik dat niet kan doen want als ík dit doe verlies heel veel haar en ík heb al weinig waar want ík draag ook al een hoofddoek waardoor mijn haar uitvalt en door de klitten is mijn haar ook uitgevallen en een jaar geleden toen mijn moeder mijn haar ging uitkammen kon die klit niet uitgekamd worden en toen knipte ze het eraf en nu zit er een hele grote kaal plek aan de achterkant en het is gewoon een chaos in mijn haar!!!!

Saartje<3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 juli 2017, 21:44:52 »

Alles behalve mijn moeder mijn haar laten uitkammen als zij het doet doet het heel erg veel pijn en geeft ze een enorme preek waar ik totaal geen zin in heb ik zou t liever in mijn eentje willen oplossen  xx het probleem is dat ik dat niet kan doen want als ík dit doe verlies heel veel haar en ík heb al weinig waar want ík draag ook al een hoofddoek waardoor mijn haar uitvalt en door de klitten is mijn haar ook uitgevallen en een jaar geleden toen mijn moeder mijn haar ging uitkammen kon die klit niet uitgekamd worden en toen knipte ze het eraf en nu zit er een hele grote kaal plek aan de achterkant en het is gewoon een chaos in mijn haar!!!!

Saartje<3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 juli 2017, 21:46:47 »
Ik laat het mijn moeder dan altijd uitborstelen :')
Probeer anders eens van dat anti klit spul, daar wordt je haar makkelijker kambaar van. Kun je goedkoop wel bij de action krijgen.

Zou het helpen? Het zijn echt hele grote klitten dat je gewoon in huilen uitbarst :'(

BrokenDreams

• Moonlight
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 17 juli 2017, 22:48:14 »
^Niet geschoten is altijd mis.
The world may call it a second chance, but when I came back it was more of a relapse.

rosedvanilla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 18 juli 2017, 17:26:22 »
Met droog shampoo en anti klit spray aan de slag. Droog shampoo werkt heel erg goed. Anders hier en daar wat knippen, moest ik ook doen. Had geen andere keuze. Het groeit toch weer terug.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 18 juli 2017, 18:03:04 »
Beter verzorgen of geen hoofddoek dragen.
if you have nothing to hide, you have nothing to fear.

Yahya

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 18 juli 2017, 18:12:34 »
^ Haar hoofddoek heeft helemaal niks met de klitten te maken?

Als ik een grote klit heb, doe ik er heel veel conditioner in en ''trek'' de haren voorzichtig los van de klit met mijn vingers. Hierdoor blijft er vaak een kleine klit over die je eruit kan kammen of evt. afknippen.
Probeer je haar elke dag te borstelen en doe het in een vlecht, waardoor je minder snel klitten krijgt!
Perseverance.

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 19 juli 2017, 12:17:34 »
^ Haar hoofddoek heeft helemaal niks met de klitten te maken?

Als ik een grote klit heb, doe ik er heel veel conditioner in en ''trek'' de haren voorzichtig los van de klit met mijn vingers. Hierdoor blijft er vaak een kleine klit over die je eruit kan kammen of evt. afknippen.
Probeer je haar elke dag te borstelen en doe het in een vlecht, waardoor je minder snel klitten krijgt!

Inderdaad, gebruik veel conditioner!! En (ja, dit is niet heel goed voor je haren) kam het uit, zover dit kan, terwijl de conditioner in je haar zit. Kam hierna je haar ook nog een keer door terwijl je het uitspoelt.

En het is echt beter om je haar dagelijks even door te kammen.