Girlscene Musthaves

Auteur Topic: bruin worden  (gelezen 176 keer)

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 juni 2017, 20:37:01 »
hoi meiden,

ik, en vast meerdere meiden hier, word absoluut niet (snel) bruin. weten jullie of je dit op kan bouwen? dat je bijvoorbeeld bepaalde tijden in de zon gaat en dan vaker, zodat het langzaam opgebouwd word? of is er behalve zonnebank en spray tan/zelfbruiner etc. geen oplossing?

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2017, 20:46:06 »
Ik word ook niet heel snel bruin, maar je hoeft toch niet per se bruin te zijn? Sowieso goed insmeren (!!!!) en als je echt graag bruin wil zijn, kun je zelfbruiner gebruiken.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Jupiter

• **
  • I run on sarcasm, caffeine and netflix
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 juni 2017, 20:53:54 »
Indd zoals hier boven wordt gezegd, bleke huid is ook heel mooi, geloof me het heft zn mooie kant, bruin staat nie bij iedereen. En natuurlijk ook zonnebrand gebruiken want die helpt je ook erbij.
Happiness is being confidently weird👽

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 juni 2017, 21:17:12 »
Tja, ik ben ook heel bleek en heb me daar gewoon bij neergelegd. Mijn armen worden wel wat bruin, maar voor mijn benen gebruik ik gewoon wat zefbruiner zodat het een beetje matched bij de rest 🙈
Als je dan toch in de zin wil zitten, smeer je dan goed in en doe dat dan in de ochtend voor 12u of na 6u savonds. En dan nog niet te lang.
Hoi

Atosenzosja

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 juni 2017, 21:34:14 »
Goed insmeren en dan buiten dingen gaan doen. Ga een eindje wandelen, sporten (niet om 12 uur, maar om 9 uur schijnt de zon ook al), winkelen en even op een terrasje zitten.

Ik merk zelf als ik buiten actief bezig ben met mooi weer, ik veel sneller, makkelijker en mooier bruin word dan als ik op een lichtbedje ga liggen.