Auteur Topic: Afgebroken nagellak  (gelezen 344 keer)

marijke

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 september 2017, 19:54:18 »
hi girlsssss
Ik was even benieuwd naar jullie mening!
Ik draag zelf altijd veel nagellak (vooral grijs zwart en groen/bruin tinten).
Ik vind het zelf ook echt verschrikkelijk als ik/ andere, afgebroken nagellak hebben.
Daarmee bedoel ik dat de helft van je nagellak eraf is...
Daarom was mijn vraag: Vinden jullie dat ook? of ben ik hier werkelijk de enige in??? ( mijn vriendinnen inden het altijd wel prima als dat het geval is, ik neem soms zelfs nagellak remover mee naar school voor hen, omdat zij het er zelf niet afhalen hahah )
Gewoon een vraagje omdat ik benieuwd ben!!

xxxx Marijke

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 september 2017, 20:16:47 »
Ok, ik snapte de vraag eerst totaal niet.

Maar ik vind het ook heel rot voelen als de helft van je nagel nog nagellak heeft, voelt de nagel meteen een stuk dunner dan de rest van m'n vingers, dus ik lak 'm dan altijd bij of ik haal alles er af.
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Gabje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2017, 08:24:10 »
Citaat
Ok, ik snapte de vraag eerst totaal niet.
Ik moest ook even goed lezen haha

Ik heb hetzelfde, ik word stapelgek als er ook maar een scheurtje inzit. Met mijn nagels is het zoiezo een ramp. Nagellak blijft bij mij nooit langer dan een dag zitten ongeacht wat ik doe  :-\\.

Nu lak ik ze wel eens met LCN (geloof ik) en dit is een lak voor onder de lamp. Deze blijft bij mij dik een week zitten. Misschien kan je iets in die trant proberen :)
No one can hurt you without your permission

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2017, 08:34:47 »
Mij maakt dat dus echt helemaal niks uit haha. Ik draag nu sowieso niet vaak nagellak meer, maar als ik het draag dan laat ik het er 2 weken op zitten (en dan is de helft er al af) en dan pas gebruik ik nagellakremover.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2017, 23:12:05 »
Ik werk het gewoon bij, en haal alles er in 1 keer weer af. Erger me daar ook altijd aan hahaha
handtekening

lovely

• Enjoy the silver linings
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 23 september 2017, 23:23:35 »
Ik erger mij er ook aan als mijn nagellak er half af is. Bij mij bleef het ook heel slecht zitten terwijl ik gewoon een topcoat erover deed. Nu gebruik ik de basecoat en topcoat voor gelnagellak van Essence met ook een kleurtje uit die lijn. Nog redelijk budget en het blijft bij mij wel goed zitten.
Mijn spiegelbeeld lijkt voor altijd het enkelvoud van eenzaamheid

Mrs. Carter

• This Diamond
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 september 2017, 00:54:23 »
Ik vind het niet zo dramatisch. Als anderen met afgebroken nagellak lopen ga ik daar echt niks van zeggen hoor. Als mijn eigen nagellak afbreekt en ik vind dat het niet meer kan haal ik het er gewoon af.
I got hot sauce in my bag swag (ik was Hillary) Ari, Bey & Era ♡

BrokenDreams

• Moonlight
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 24 september 2017, 02:03:47 »
Ik vind het niet zo dramatisch. Als anderen met afgebroken nagellak lopen ga ik daar echt niks van zeggen hoor. Als mijn eigen nagellak afbreekt en ik vind dat het niet meer kan haal ik het er gewoon af.
I adore you, and not just on Christmas.

kopjechino

• Global Moderator
  • phil tops
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 24 september 2017, 21:59:45 »
Ik vind het niet netjes staan en ik kan me er ook aan ergeren. Kleine meoite om het eraf te halen. Ongelakte of slecht gelakte teennagels kan ik ook slecht tegen.
icecold like my drink