Dit onderwerp heeft 62 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 12-08-2010 21:01.
gratis hema spiekpen. wat vind jij ervan?
- Geplaatst op vrijdag 30 juli 2010 18:27
Ik zie er ook wel de grap van in, ook al is het totaal niet opvoedkundig verantwoord :'3quote:Darkmello schreef op 30 July 2010 @ 17:06:
Wat een moraalridders hier zeg. Is toch grappig, alsof die spiekpen gaat werken, zo´n docent heeft het meteen door als je met zo´n lampje zit te schijnen. En ze checken die site ook heus wel, dus de tips die je daar kan vinden zijn nu nogal waardeloos geworden. Maar ´k ga die pen wel halen, ik hou van gratis :')Druk met school! - Geplaatst op vrijdag 30 juli 2010 21:27Is dat zo'n pennetje waar je een zogenaamde 'spiekblaadje' kunt uitrollen en dingen op kunt schrijven.
Die dingen bestaan toch allang? of iig ik heb die weleens eerder gezien, alleen niet van de hema.
Maargoed, zo'n spiekpen valt wel op. xD* - Geplaatst op vrijdag 30 juli 2010 21:33Nou als ik nu de pen heb en het gebruik weet iedereen nu dat ik spiek dus tja..
- Geplaatst op vrijdag 30 juli 2010 21:34haha tja ik vind het eigenlijk nergens op slaan mja. ik plakte gewoon papiertjes in me rekenmachine. niemand die het zag.
- Geplaatst op vrijdag 30 juli 2010 21:38
- Geplaatst op zaterdag 31 juli 2010 19:40haha wat iemand hier al eerder zei ik denk niet dat er nu nog meer kinderen gaan spieken ofzo dat gebeurt sowieso wel ook zonder die spiekpen xd
- Geplaatst op zaterdag 31 juli 2010 19:42Jottem.
Ik hoef niet persé te spieken.
Maar als ik dat wel zou doen zou ik echt geen spiekpen gebruiken.
Ik kan wel iets slimmers bedenken. - Geplaatst op zaterdag 31 juli 2010 19:47Hmm, ik vind dit een beetje gedoe om niks. Wat maakt het nou weer uit zo'n pen.
- Geplaatst op zaterdag 31 juli 2010 20:34zo'n spiekpen is niet te gebruiken, het valt op.
gebruik als je wilt spieken je eigen super techniek.
als ik spiek dan is het toch gewoon op het blaadje van mijn buurman of buurvrouw kijken. dat is makkelijker dan al die andere 'spiektips'
het is een ludieke actie van de hema en er wordt veel op gereageerd. het komt in het nieuws. allemaal reclame voor de hema.zeg nooit nooit. - Geplaatst op zondag 01 augustus 2010 14:06Kom op jongens.
Als mensen die pennen willen gebruiken, gebruiken ze hem toch lekker.
OT.
Ik vind niet dat de hema dit spieken aanmoedigd hoor.
Er zijn zoveel sites waar je spiektips kunt vinden of iets dergelijks, en ik had vroeger een dagboek waarbij dit systeem met die pen ook werkt, dus ze hebben het niet eens zelf bedacht ofzo.
En daarbij, er zijn zoveel mensen die spieken tijdens een bepaald proefwerk, en dat gaan ze echt niet op deze manier doen want dat is veel te ingewikkeld.Some day, you will be old enough to start reading fairy tales again... - Geplaatst op zondag 01 augustus 2010 14:23Mijn god. Een hele ophef over een pen. Who cares, het is niet zo dat ze nog nooit van een 'spiekpen' hadden gehoort en nu 30 keer zoveel gespiekt gaat worden door deze géniale pen.
- Geplaatst op zondag 01 augustus 2010 14:25
- Geplaatst op zondag 01 augustus 2010 14:33Iedereen weet nou al hoe die pen er uit ziet, dus hij gaat vast werken ahum..
- Geplaatst op zondag 01 augustus 2010 18:12het is trouwens een pen die bovenaan volgens mij superdik isXD.
maar ik wil die pen wel maar zou hem niet gaan gebruiken met toetsen... zoo genant als die leraar dan kijkt en zegt'he da's die spiekpen vd hema! geef maar hier...'
ik schrijf meestal op het antwoordblad zo 'vr 15' en me vriendin zit meestal naast me en sschrijft dan 'b' en dan klik ik op me pen zodat ze weet dat ik het zag ofzoiets
... maar op het antwoordblad met pén zulke dingen schrijven is niet zo erg slim...[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262] - Geplaatst op zondag 01 augustus 2010 18:13hmm ik vind het eigenlijk best fout, ze moedigen kinderen gewoon aan te spieken..Gravity is not responsible for people falling in love
- Geplaatst op zondag 01 augustus 2010 18:23hahah alsof dat gaat werken
gebruik het typexpotje! was op de middelbare school altijd zo grappig x]
was zooo handig altijdhet is rood en het is een aardbei - Geplaatst op zondag 01 augustus 2010 18:24Ik vind het idee wel grappig, maar 't stimuleert kinderen niet echt om hun best te doen op school.I\'ve got real big plans and such bad thoughts
- Geplaatst op woensdag 04 augustus 2010 14:13Ik ga toch maar even op die site kijken :')
- Geplaatst op woensdag 04 augustus 2010 14:18Haha, die tips zijn wel heel standaard zeg.
- Geplaatst op woensdag 04 augustus 2010 14:27Trouwens ik ga wel zo een pen halen :'D
Je kunt het ook gebruiken voor je dagboek.stront kak maagbloedende poephond - Toph - Geplaatst op woensdag 04 augustus 2010 14:28Ach, wat maakt het uit.
Alsof we zonder zo'n pen niet kunnen spieken :')Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan. - Geplaatst op woensdag 04 augustus 2010 14:31hoe dom is dit
als een leerling met die 'spiekpen' aankomt weet die leraar toch meteen al dat die leerling gaat spieken :') - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 11:25
- Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 11:27
haha ik doe bijna hetzelfde, maar ik leg dat briefje tussen mijn benen ben nog nooit gesnapt ;D , maar welke leraar gaat ook tussen je benen kijkenquote:POULETFRANCAIS schreef op 30 July 2010 @ 11:53:
ik vind het wel grappig, maar ik spiek gewoon altijd op mijn eigen manier.
ik leg het half onder mijn been en dan kan ik het lezen. sommige docenten zijn toch te dom..
TUMBLR Nobody mourns the wicked - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 12:22oh ik maak altijd foto's met mn mobiel.