Dit onderwerp heeft 2040 reacties, en bestaat uit 82 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 82.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 14:51.
Love the Look: geef je nu op!
- Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 13:42

Hoge Taillebroek: ONLY ¤ 40
Zebraprint topje: H&M ¤ 9.99 ( als ik me niet vergis )
Jasje: H&M ¤ 16.99
Armband & oorbellen: Six ( armband ¤ 7.99 en oorbellen ¤ 4.99 )
Riem & tas: Funny place ( riem ¤ 22.50 en tasje ¤ 17.50 )
Zonnebril: Geen idee meer
Mijn Stijl:
Ik heb niet echt één bepaalde stijl maar draag gewoon wat ik leuk vind en wat lekker zit. Ik ben een grote fan van kleurtjes, en heb dan ook skinny jeans maar ook gewone broeken in alle kleuren van de regenboog ( alleen de roze variant ontbreekt nog ) Ik heb een zwak voor schoenen en armbanden, mijn hele kast ligt er vol mee. De meeste mensen beschrijven mijn kledingstijl als sòms stoer, sòms elegant maar meestal helemaal volgens de mode zonder dat ik het zelf echt doorheb ( ik bedoel dan zonder dat ik er moeite voor doe om de trends te volgen ). Ik ben ook goed in koopjes op de kop tikken, daarom heb ik hééél erg veel kleren, schoenen en accesoires. Mooi hoeft niet altijd duur te zijn ! - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 13:47@babiiSuga: Je vestje lijkt daar heel raar te zitten. maar je broek vind ik wel leuk. :')
- Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 13:56Myn stijl is 75% hetzelfde als de stijl van stijlvol, alleen dan iets meer "Stephanie" erin. :3 Zal binnenkort wel kijken of ik wat foto's kan maken van mijn leukste en hipste outfits waarin ik me helemaal geweldig voel. =) Heb namelijk ook een schoenenverslaving gekregen; dinsdag nog hélé vette Nike Capri's en New Rave Shoes gehaald. Gorgeousss!Parlez vous français? Konichiwa come and move in my way? He lil' chicka from Guadalupee that thing you got behind you is amazing! (L)
- Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 14:44@ summerjump:
Het jasje hoort zo te zitten haha vond het ook wel raar in het begin xD - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 16:47

jurkje H&M: 34.80 euro (volgens mij)
schoenen van Haren: 24.90 euro
panty vast van de Hema: geen idee
kniekousen Skapino: geen idee
mijn stijl
Eigenlijk heb ik niet één bepaalde stijl. Maar mijn kleding is vooral zwart, want zwart en paars zijn mijn lievelingskleuren. Ik koop veel van mijn kleding bij de H&M. Ik hou veel van jurkjes en rokjes. Maar ook weer van de skinny jeans. Die combineer ik het liefst met stoere laarzen en een trui.
Soms neigt mijn stijl naar gothic, maar lang niet altijd. Eigenlijk koop ik dus gewoon wat ik zelf echt mooi vind en de stijlen zijn heel verschillend. - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 17:03
Vette achtergrond!quote:MaRijJuh schreef op 28 februari 2008 @ 16:47:
[afbeelding]
mijn stijl
Eigenlijk heb ik niet één bepaalde stijl. Maar mijn kleding is vooral zwart, want zwart en paars zijn mijn lievelingskleuren. Ik koop veel van mijn kleding bij de H&M. Ik hou veel van jurkjes en rokjes. Maar ook weer van de skinny jeans. Die combineer ik het liefst met stoere laarzen en een trui.
Soms neigt mijn stijl naar gothic, maar lang niet altijd. Eigenlijk koop ik dus gewoon wat ik zelf echt mooi vind en de stijlen zijn heel verschillend.
Shake it like a polaroid picture - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 17:24coeliejoelie, ik ga ok meedoen, als ik de oplader van mijn camera heb gevonden,
en een normale auwtvit heb gevonden
en mijn haar een littlebit normaal zit
en ik een normaal hoofd heb gevonden
en een beetje mijn stijl heb ontcyfert
dan ga ik meedoen ! - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 17:29quote:stijlvol schreef op 27 februari 2008 @ 21:41:
[afbeelding]
Roze skinny H&M 19,95
Blauw jasje Amisu 29,95
Gestreept hempje 12,95
Sjaal New Yorker 12,95
All Stars, veters M@W
[afbeelding]
Vestje H&M 14,95
Wit hempje met MTV print zelfgemaakt
Blauwe skinny H&M 19,95
Sjaal Invito 14,95
[afbeelding]
Zwarte Skinny H&M 39,95
Geel hempje zelfgemaakt
Gestreept vestje ONLY 29,95
Schoenen H&M 12,95
Zwarte sjaal zelfgemaakt
Zwarte muts H&M 4,95
Roze armband
Mijn stijl?
Apart, voor zover je apart apart mag noemen. Dus door de woorden " vrij normaal" een rood kruis, vink "aparte style" aan. Ik hou van mode. De straat is mijn catwalk: aparte stijlen, nieuwe maybe-trends & creative uitspattingen.
Kortom: Veel straat invloeden, KLEUR, young, trendy, kleurrijk, skinny maar ook volumineus, speels en vrolijk. Korte jacks op een skinny legging of jeans. Lekker over de top met lak, rubber, disco en sportelementen. Mag best provocerend met kleuren en dessins die eerder met elkaar vloeken dan bij elkaar passen. Hierbij grote monturen, in felle kleuren. Vrolijke kapsels met een lossere stijl. En let op zonder de juiste sneakers, een paar goede schoenen en de onvermijdelijke tas is je outfit niet af.
ALS JE MEER WILT ZIEN, KLIK HIER!
die roze broek heb ik ook, haha:D
ik combineer hem iets anders..You know you\'re in love when you don\'t want to fall asleep because reality is finally better than your dreams :) - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 18:38leuk idee
ik ga ms ook nog wel een foto makenTake a bow - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 20:02

Jurkje van H&M Divided: ¤24,90
Cardigan ONLY: ¤19,95
Tas H&M: ¤17,90
Broek New Yorker: ¤39,95
Mijn stijl:
Mijn stijl is vrouwelijk met stoere accenten, ook draag ik graag opvallende kleding. Jurkjes zijn mijn favoriet en de skinny jeans vind ik ook nog altijd fab! Een uitgebreide collectie schoenen heb ik te danken aan een schoenenverslaving en inspiratie haal ik van straat. Verder probeer ik mijn outfits altijd uit op drukke muziek, die mijn outfits op die manier ook weer inspireren.Don\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'t worry, be happy! - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 20:47
leuke foto! goed dat je gewoon draagt wat je zelf mooi vind, en je niks aantrekt van anderen!quote:MaRijJuh schreef op 28 februari 2008 @ 16:47:
[afbeelding]
mijn stijl
Soms neigt mijn stijl naar gothic, maar lang niet altijd. Eigenlijk koop ik dus gewoon wat ik zelf echt mooi vind en de stijlen zijn heel verschillend. - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 21:01
- Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 22:26Mijn Outfit

Mijn Allstars

Blauwe skinny jeans is van de skooter ¤ 30,-
Mijn witte shirtje is van de coolcat voor maar ¤ 4,50
En mijn jasje is ook van de coolcat voor maar ¤ 12,-
Mijn allstars zijn van footlocker ¤100,-
Me friis & company tas van taska ¤60,- ik heb hem voor ¤30,-
Wat houd mijn stijl in:
Ik heb niet echt 1 stijl hou van meerdere stijlen dit vind ik zelf wel een stoere stijl maar ook wel weer girly. De ene keer heb ik een opvallende stijl en de andere keer gewoon een basis stijl met rustige kleuren zoals zwart grijs en wit.Ook ben ik dol op roze. Ik heb nu me allstars er onder maar ook staan gewone zwarte pumps erleuk onder. Verder heb ik echt een schoenen tik. En hou van skinny jeans. - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 22:31
dat moet je doen!!quote:there\'s only music, so that there\'s new ringtones - Geplaatst op donderdag 28 februari 2008 22:57Wat ik vandaag toevallig aan had:

Zwart basic shirt: H&m, ¤9.90
Gebloemde sjaal: ..weetdienaamevenniet.., ¤16.95
Ketting sleutel: HEMA, ¤7.95

Jeans: TenFeet, ¤49.95

Schoenen: Mexx, ¤49.99
Wat houd mijn stijl in?
Ehm, Ik combineer baggy met klassiek geloof ik..
Ik draag voornamelijk baggy jeans. Heb vele verschillende converse..
Ik draag heel vaak sjaaltjes. of kettingen. . verder..niks bijzondersJanniejeweet wijzigde dit bericht op 29-02-2008 00:01 met 37% - Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 10:37Leuke stijlen allemaal.
Iek gaa ook wel ns een keer meedoen! - Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 14:58

Wat heb ik aan:
Zwart t-shirt WE 12,95
Topje S,Oliver 27,95
Zwarte cardigan. In Haarlem gekocht.Weet de winkel niet meer. Prijs 22,95
Ketting zelf gemaakt.
Grijze broek Esprit 49,95
Zwarte laarzen Tango 129,95
Mijn stijl is:
Ik draag vooral veel laagjes en basic's. Door basic's te dragen kan ik veel laagjes creeeren. Ook moeten bij mij kleding shirtjes en topjes vooral lang zijn. De reden? Ik heb een lang boven lichaam en topjes vallen bij mij al snel te kort. Wat ik vreselijk vind zitten. Ook draag ik graag mooie laarzen en pumps. Een jurkje of een lang tuniekje vind je ook in mijn kast veel. Ook draag ik altijd een lange ketting. Ik vind dat gewoon mooi en het geeft iets extra's. De kleuren in mijn kast zijn vooral aarde achtigen tinten. Ik vind die kleuren namelijk het mooiste bij mij staan.Lovee X Lis - Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 15:05

- Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 15:53leuk topic
xEeyore wijzigde dit bericht op 29-02-2008 15:54 met 93%I had no choice.. i fell in love with you - Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 16:30
doen doen doen doen. xDquote:Oh really, your folks are away now? Alright, let's go, you convinced me. - Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 18:09leuk man!!!xHiipToDress wijzigde dit bericht op 05-03-2008 15:07 met 112%
- Geplaatst op vrijdag 29 februari 2008 19:17

petje ¤ 5,- zijzoen
sjaaltje ¤ 2,- zijzoen
riem ¤ 10,- zijzoen
blousje ¤ 25,- only - zijzoen
broek ¤ 80,- dept - zijzoen
Ik vind mijn stijl persoonlijk heel erg leuk ik vind kleuren vooral heel erg leuk ( lekker vrolijk )
De kleuren moeten natuurlijk wel bij elkaar passen anders is het zooo nott !!!
Een petje of sjaalte of riem maakt alles weer net wat leuker anders is het zo saaitjess . - Geplaatst op zaterdag 01 maart 2008 16:43Leuk idee!Nooor_ wijzigde dit bericht op 02-03-2008 09:04 met 105%
- Geplaatst op zaterdag 01 maart 2008 16:51hoihoi, wat grappig, ik ga meedoen(H)!

vest [only 29.95,-]
shirt [only ? ]
broek [ paisley uitverkoop; 15,- ]
sjaal [ van de markt; 7 ,-]
mijnstijl'
ik heb niet echt een bepaalde stijl, maar mixjes tussen alles! ik draag vooral skinnyjeans'en [en ik hou van mijn rode skinnyjeans:D!][ofzo] maar ook baggyjeans'en [ofzo x'D] en meestal een vest of gewoon een leuk shirt.. ik draag allstars,, en Vans, maar daar ben ik op uitgekeken, - Geplaatst op zaterdag 01 maart 2008 16:58hee 2 van die meisjes staan in hetzelfde hokje x'D (zal vast wel geen toeval zijn)some people have real problems