Bekijk items waarin is gereageerd door IAMKIRSTEN
Resultaten
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
|---|---|---|---|
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
| De Pil5432 reacties, 238820292 keer bekeken
@helemaalniks10 Ja, een paar kilo, maar dat is normaal :) Wel heb ik ongelooflijk veel honger nu telkens, maar ik kon nooit aan eigenlijk..… | 20 Jun 2008 door Schynzel | |
| Vriend terecht boos?32 reacties, 1942 keer bekeken
[...] 5 maanden x 2 per maand seks = 10x gehad ongeveer. Dat vind ik niet zo vaak, en zeker niet als dat verspreid is over 5 maanden. JE vagina is totaal niet gewend hieraan en moet er dus aan w…… | 16 Nov door krulliemullie | |
| studentensteden31 reacties, 721 keer bekeken
Ik vind het zelf geen geweldige stad, maar de binnenstad is op zich wel gezellig, en om te winkelen is het ook wel leuk want (naar mijn idee) zitten er veel meer winkels dan bijvoorbeeld in Breda. Of …… | 16 Nov door Celebritian | |
| Al mega lang niet ongesteld > is dit wel normaal?23 reacties, 942 keer bekeken Ik verwijs u door naar de huisarts. Het kan inderdaad zijn dat je niet zwanger kan worden, maar ook gewoon erg onregelmatig. Dus voordat je jezelf bang gaat lopen maken, ga even langs de huisarts!… | 17 Nov door Goddelijk | |
| Jaarboek10 reacties, 434 keer bekeken
dankjewel!… | 14 Nov door jenesaispas | |
| Bijzondere Restaurants10 reacties, 438 keer bekeken Erotisch dineren in Rotterdam xD Okee, misschien niet zo geschikt. Zelf vind ik Shabu Shabu heel leuk, zit onder andere in Rotterdam en Leiden en volgens mij ook in Amsterdam. Is Japans, ontzettend…… | 15 Nov door IAMKIRSTEN | |
| Looklet Contest by Grazia #3305 reacties, 9820 keer bekeken
Heel leuk om te horen! En er komt waarschijnlijk wel een deel 4, alleen dat gaat wel even duren denk ik!… | 01 Nov door Grazia | |
| Opleiding om auteur te worden?11 reacties, 326 keer bekeken
Hhm ik weet dat het voor WO Nederlandse taal en cultuur heet, maar van HBO weet ik het niet dus hier heb je vrij weinig aan.… | 07 Nov door IAMKIRSTEN | |
| Gaat hij vreemd?25 reacties, 1272 keer bekeken
Ik denk dat hij 'iemand' zegt omdat jij die iemand miss. niet kent? xD… | 07 Nov door Laylaaax | |
| Is Rotterdam Alexandrium gevaarlijk?26 reacties, 776 keer bekeken
nee het is zeker niet gevaarlijk, denk eerder dat je ouders het te gevaarlijk vinden dat jullie samen met de trein op pad gaan naar een (misschien?) grotere plaats/winkelcentra dan dat je normaal gewe…… | 07 Nov door manolito10 | |
| kutklas..!14 reacties, 335 keer bekeken
Tja, lijkt me inderdaad niet erg fijn. Vraag of je naar een andere klas mag, en anders moet je er maar het beste van maken. Zit je bij een studentenvereniging? Daar kan je opzich ook wel vrienden mak…… | 07 Nov door sweeet3 | |
| Sunny Beach!6 reacties, 293 keer bekeken
Ja, klopt heerlijk goedkoop. Serieus, je staat nog eens versteld. Maar je moet er wel aan denken dat Sunny Beach toeristisch is, dus daar is het sowieso duurder. Als je in de minder toeristische gebi…… | 07 Nov door Peggy250694 | |
| Pijn in onderbuik tijdens sex?25 reacties, 2134 keer bekeken
Het is geen zwangerschap en ook geen blaas onsteking. Benieuwd wat het dan wel is. Gelukkig is de pijn nu wat minder. Maar wel lastig. Het kom denk ik inderdaad door de seks.… | 07 Nov door meiss18 | |
| Welk eten mee bij een excursie?11 reacties, 392 keer bekeken
nouja, je zegt nergens dat het gezond moet.. en van 's ochtends tot 's avonds iets goed laten blijven gaat best makkelijk hoor...… | 06 Nov door ftm88 | |
| Grappige (tumblr) plaatjes :D35721 reacties, 3499208 keer bekeken
http://forum.girlscene.nl..._D_2/list_messages/224177… | 04 Feb 2011 door ghosts | |
| Starbucks225 reacties, 13895 keer bekeken
Zal ik nu naar de starbucks gaan...? Hmm maar dan moet ik me aankleden en mijn ouders gaan zeiken...… | 09 Nov 2009 door Lostinlies | |
| heb jij dit item in je kledingkast liggen?7103 reacties, 6081669 keer bekeken
Broekje wel :) een witte blouse… | 31 May 2010 door OBTAINABLE | |
| waar kan ik goedkope uggs kopen8 reacties, 18287 keer bekeken
Grote UGG topic / Ik zoek topic.… | 03 Aug door Roossii | |
| Wat gaan jullie morgen doen?1727 reacties, 66762 keer bekeken
Foto's van het concert van gisteren uitzoeken / editten. En UITSLAPEN!… | 05 Aug 2010 door Sandroetje | |
| Date or no date?2702 reacties, 170463 keer bekeken
date! romeo (eerst lil' romeo)… | 02 Jun 2008 door Feya | |
| WTF moment van de dag5987 reacties, 311385 keer bekeken
Hier een slotje op, zie verder het nieuwe topic.… | 15 Feb door Samiras | |
| Algemeen Blackberry topic1629 reacties, 21031673 keer bekeken pfffffffff ik word helemaal gek, ik wil een iphone! overal zie je advertenties van sites etc. dat er een app voor android en iphone is. nooit is er iets voor de blackberry!… | 18 May door Phaedra | |
| CD-cover4 reacties, 222 keer bekeken
^Ik zie het. Dankje! http://forum.girlscene.nl..._own/list_messages/141007… | 30 Jun door duCOQUELICOT | |
| Het Officiële BlackBerry Topic!10 reacties, 1342711 keer bekeken Dit topic bestaat al. Hier is de sticky: http://forum.girlscene.nl...opic/list_messages/194116… | 30 Oct 2010 door Mellish | |
| - Bewerk contest279 reacties, 9357 keer bekeken
Indd.… | 05 Jun door lovelush |