Bekijk items waarin is gereageerd door Pianissimo
Resultaten
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
|---|---|---|---|
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
| Iemand terugpakken12 reacties, 218 keer bekeken
Idd gewoon vragen aan de mensen die het rondbrengen. Je voorkomt een naar moment voor je vriendin en de jongens hebben hun lol ook niet meer.… | 21:29 door Theddyx | |
| Beginnen met paardrijden5 reacties, 117 keer bekeken
Super leuk dat je lessen gaat nemen! Het zou nog wel even duren voordat je zelfstandig mag rijden. Ik weet zelf niet meer hoe lang dat duurden bij mij, want ik begon toen ik 10 was. Maar ga er…… | 01 Feb door Pianissimo | |
| twee vagina openingen.57 reacties, 5664 keer bekeken
(ze vinden niks raar en zien elke dag weet ik veel hoeveel vagina's en penissen (hoe schrijfj e dit? xD) voorbij komen, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, het is hun werk, nog meer dan …… | 02 Dec door xWhoYouAre | |
| Bleken van tanden99 reacties, 581 keer bekeken @BratPack, oke, dat is dus ook wel een optie! jammer dat het altijd zo prijzig is. wel begrijpelijk, hoor, daar niet van. maar zoiets zou ik pas over een poosje kunnen doen haha. ik denk dat ik …… | 25 Jan door R1992 | |
| Berichtje sturen?140 reacties, 765 keer bekeken
Oke, mag ik dan wel vragen waarom jullie niet zo'n berichtje zouden sturen met op hij op Atheneum 2 zit enz? :)… | 25 Jan door xButterflyy | |
| Slapen jullie nog met een knuffel?192 reacties, 6248 keer bekeken
16 en ja een grote eend en een witte beer… | 13 Aug 2009 door Sassofono | |
| Aparte haarkleuren #3.21187 reacties, 69571 keer bekeken Wow, zo goed uitziend haar, ik wil ook!http://711.la/isy2a… | 15 Dec door Excogitation | |
| Eetpatroon11 reacties, 288 keer bekeken
Om de 2 uur proberen te eten. Kleine porties, en groente/fruit.… | 11 Jan door extraordinharry | |
| hoe krijg ik me haar stijl.24 reacties, 1332 keer bekeken [...] Dank u dank u dank u, ik dacht, ik laat het maar links liggen, maar ergerde me ondertussen wel aan iedereen (A)… | 05 Oct door Mcopenski | |
| Brainwashkappers44 reacties, 2095 keer bekeken [...] Valt wel mee hoor, in delft zit ie gewoon in t centrum… | 12 Oct door NiiicOllee | |
| Op dezelfde boy21 reacties, 276 keer bekeken [...] haha, precies wat ik ook wilde zeggen. En voor de rest is alles wat ik wilde zeggen al gezegd. Waarbij ik nog een keer duidelijk wil benadrukken dat haarkleur echt geen reet met verliefd …… | 05 Sep door FunnyCupCake | |
| Het Postcrossing topic895 reacties, 71928 keer bekeken
Vandaag mijn eerste kaartje binnen gekregen :) En hij is echt vet! Harry Potter ;D Maar mijn kaart naar Taiwan is al 3 weken onderweg :(… | 12 May 2010 door lemonacid | |
| Moet ik het uitmaken of niet?43 reacties, 1501 keer bekeken
goed nadenken! en geef jezelf de tijd. sterkte meid!… | 27 Jun door nikitaartje | |
| Briefje??86 reacties, 505264 keer bekeken
ah jammer zeg, sterkte ermee en ben het met lemmonjenny eens :)… | 22 Jun door MaryEllen | |
| Harry Potter marathon in Pathe42 reacties, 2003 keer bekeken Upppperd… | 21 Jun door Chainsaw | |
| Het "Alto" Inspiratie Topic II14161 reacties, 638898 keer bekeken
Ik heb een galaxyjurk van black milk hier liggen. Wat ze daar verkopen is alleen daar te koop. Je zult het dus daar moeten bestellen.… | 27 Jan 2011 door Spoonk | |
| opgeslagen document kwijt?18 reacties, 358 keer bekeken En als je eerst je Word opent en dan bij de laatst geopende dingen kijkt? Als hij daar niet tussen staat, mag je zeker zijn dat het verloren is.. Denk ik (:… | 15 Jun door Prodigal | |
| Respect30 reacties, 647 keer bekeken
Oja en trouwens als je weet dat je 8 jarige zusje dat alleen maar doet omdat ze het leuk vind om jou boos te maken. word dan niet boos, maar negeer het.… | 14 Jun door COTTONCANDYxx | |
| BH's132 reacties, 6324 keer bekeken
Maar wat heeft dit met seks te maken?… | 09 Jun door Sunnyt | |
| Strenge ouders92 reacties, 2355 keer bekeken
[...] … | 06 Jun door Truuske123456 | |
| Vriend krijgt veel aandacht.9 reacties, 888 keer bekeken bedenk dat hij niet voor niets verkering met jóu heeft. hij wil dus niet met iedereen flirten, want dan zou hij single zijn. hij vind een ander meisje dus niet leuker dan jou, want dan zou hij geen v…… | 05 Jun door Lisdotcom | |
| op z'n kop?21 reacties, 777 keer bekeken [...] uhm ja. Ik durf te wedden dat jij het al niet leuk meer vindt als je een halve minuut met je hoofd naar beneden hangt. 'T is niet voor niks dat je hoofd op je nek staat en niet naar benede…… | 05 Jun door lollipopje | |
| Turkse crush81 reacties, 3298 keer bekeken
[...] Ahw maak je geen zorgen hoor, ik zeg altijd maar zo: het hangt er vanaf wáár je naar zoekt. Ik geloof dat als je écht een bepaald type wilt, je die ook kan vinden. Mijn neef is echt de eeu…… | 05 Jun door Spongetownie | |
| aparte haarkleuren1803 reacties, 190493 keer bekeken Er is een nieuw topic, dus slotje :)… | 25 May door Excogitation | |
| Vader65 reacties, 1775 keer bekeken
[...] … | 28 May door likedamnbabyy |