Bekijk items waarin is gereageerd door BrigitteBardot
Resultaten
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
|---|---|---|---|
| Status | Onderwerp | Start topic | Laatste reactie |
| Alles wat je moet weten over Girlscene(uitleg,regels,vragen)394 reacties, 1945199 keer bekeken
Dan pas? Beetje jammer dat het zo lang duurt, maar goed.… | 01 Aug door Vivere | |
| Stevigere borsten.5 reacties, 494 keer bekeken
@ Cedonulli, dat was eigenlijk het antwoord wat ik zocht :P Maar weet iemand ook goede oefeningen om je borstspieren te trainen zonder dat je naar de sportschool hoeft te gaan?… | 17 Nov door Kaaskroket | |
| say it in englisch200 reacties, 6818 keer bekeken
Why do gold fish always pee in their bowls? Wat heb ik een ranzige koffie nasmaak, zeg.… | 05 Feb 2011 door xoxoxolou | |
| Foundation- is dat wel of niet goed voor je?61 reacties, 6457 keer bekeken ik zeg niet slecht want het zou geen probleem zijn als je elke ochtend en voor je gaat slapen goed je gezicht was. En je hebt ook speciale foundations die de porieën niet verstopt. en het is deels…… | 27 Apr 2011 door HomerAndADonut | |
| Ik wil kleinere borsten(borstverkleining)78 reacties, 823460 keer bekeken Ik had op mn 14 een D80 en ja het is niet leuk maar je leert er mee leven… | 23 Apr 2011 door UseGoogle | |
| Speciale vagina63 reacties, 11035 keer bekeken
[...] muhahaha… | 25 Apr 2011 door Likeeyeshadow | |
| Ouders controleren44 reacties, 3016 keer bekeken
zo zijn mijn ouders ook =) echt rot op, ik doe geen vieze dingen op de computer en mijn mail is gewoon privé, klaar.… | 25 Apr 2011 door ApplexFlavor | |
| Borsten groeien door trainen?13 reacties, 1013 keer bekeken Je borsten zijn geen spieren, je kunt ze dus niet trainen zodat ze groter worden. Wel kun je de spieren daaronder trainen zodat ze rechter op gaan staan en dus groter lijken. Ik ken op het moment al…… | 25 Apr 2011 door youlove | |
| Borstverkleining.31 reacties, 2871 keer bekeken Ik zou het niet doen omdat je er onzeker van wordt; dan moet je aan je zelfbeeld werken en niet aan je uiterlijk. Lichamelijke klachten vind ik wel een goede reden.… | 20 Mar 2011 door ControlGirl | |
| Seks met panty aan???145 reacties, 19015 keer bekeken
dit is gewoon te grappig voor woorden. thanks for making my day laughing7.… | 18 Apr 2011 door Moniekje95 | |
| val je af van veel water drinken?29 reacties, 3351 keer bekeken
als dat zo was, was ik nu anorexia patiënt, dus ik denk het niet.… | 18 Apr 2011 door MXOX | |
| Pinnen in Engeland11 reacties, 1284 keer bekeken
bij metrostations geld pinnen! daar is het gratis(meestal dan) . je maakt het toch wel op. ik had elke twee dagen ongeveer 20pond opgemaakt geloof ik. alleen de laatste dag wat meer xd. als je bang be…… | 17 Apr 2011 door involved | |
| Vette neus maar toch schilfertjes?11 reacties, 1481 keer bekeken waarschijnlijk is je huid te droog (dat kan ook als je neus snel vet wordt) gebruik zeep, facewash of creme op je gezicht? dan zou ik daar even mee stoppen want waarschijnlijk droogt het teveel uit. …… | 16 Apr 2011 door xitslotte | |
| Hoe 'kloot' jij hem ? (:198 reacties, 41232335 keer bekeken
[...] Haha, dit. En neusbijten.. Helaas is hij nog niet volledig de mijne.… | 08 Apr 2011 door BeFamouss | |
| Weinig schoenen24 reacties, 787 keer bekeken
hetgeen ik altijd doe is gewoon op zoek gaan naar goedkope schoenen zodat ik vaker kan afwisselen. ik heb: - 1 paar ballerinas van ¤7 - 2 paar brogues van ieder ongeveer ¤10 - 1 paar wedges van …… | 08 Apr 2011 door Showstoppers | |
| overhalen om een mobiel te kopen.98 reacties, 5192 keer bekeken
ja maar het is voor mijn verjaardag om dat ik naar de middelbare ga enzo niet omdat de andere er ook een hebben! ze zitten altijd te zeuren wel optijd terug zijn anders worden we ongerust en wat nou a…… | 08 Apr 2011 door amber12juni | |
| Nergens heen durven gaan39 reacties, 1980 keer bekeken
Mijn vriend en ik zijn bezig om samen te gaan wonen. (om even te reageren op een aantal die dit voorstelde) We zijn al een jaar bezig.. En elke keer zijn we het niet geworden.. Ik kijk elke dag op int…… | 07 Apr 2011 door _Butterfly | |
| uiterlijk.24 reacties, 1139 keer bekeken Als je hem leuk vind maakt het toch niet uit ? Ook al is hij niet de aller knapste betekend niet dat je niet verliefd op hem kan worden =P… | 06 Apr 2011 door LittlePrincess3 | |
| sims 2: sim kan niet meer weg13 reacties, 1029 keer bekeken
Algemeen topic -.-' Ook al is dat niet meer nodig zie ik al. Wordt gek van alle losse sims topics er zijn niet voor niks algemene… | 06 Apr 2011 door liannnne | |
| Uiterlijk/innerlijk23 reacties, 622 keer bekeken
[...] zekerwel! en als je dat dan eerlijk zegt ben je meteen raar. alsof we echt alleen naar het innerlijk kijken ^^ uiterlijk is evenbelangerijk!… | 06 Apr 2011 door ilovebeauty89 | |
| Sims 2 vs. Sims 320 reacties, 1479 keer bekeken [...] ik juist niet. ik vind het veel makkelijker om dingen te verwijderen enzo. en als je iets niet goed kan zien kan je iets naar boven of naar onder met het beeld. en bij sims 2 moet je dan bovena…… | 03 Apr 2011 door Marijnbieke | |
| Vochteverlies11 reacties, 1334 keer bekeken
Doe je broek dan uit :')… | 27 Mar 2011 door Sgytkut | |
| Vingeren..probleempje31 reacties, 5649 keer bekeken
[...] xDD… | 29 Mar 2011 door EmmaXD | |
| pro-ana sites66 reacties, 8800 keer bekeken [...] zo vatte ik het ook niet op hoor! T was gewoon een beetje een uitlegje, en als ik mijn gevoelens en gedachten uitschrijf dan wordt het soms ook wat duidelijker voor mij. Ik snap mezelf vaak nie…… | 24 Mar 2011 door imasmiler | |
| haar witblond verven?11 reacties, 2768 keer bekeken [...] goed dat je naar kinki bent gegaan, daar heb ik het ook laten doen en ik was heel tevreden, vind hun echt een super kapsalon! ik verf mijn uitgroei 1x in de 2 maanden.… | 22 Mar 2011 door Placebo |