Dit onderwerp heeft 111 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 18:50.
Wat zou jij dan alss........ (heel leukxD)
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 08:14helemaal gek worden, ik zou mijn 'bff' de hardste stoot geven en dan mijn 'bf' die is nog lang niet van me af (:
Wat zou jij doen als je een grote spin op jouw bed ziet liggen? - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 08:21Oh, dan ga ik zowat hyperventileren en roep ik me vader of me moeder. Haha.
Wat zou je doen als je hoort dat je naar Frankrijk verhuist? - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 12:342589290 uur janken. En wel heel zeker een mega-afscheidsparty geven..
Wat zou je doen alsssss... Je erachterkomt dat je vader vreemdgaat. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 12:57heb ik meegemaakt een half jaar geleden. Ik heb wel even gehuild maar verder heb ik er niet veel over gepraat. De sfeer in huis is sindsdien alleen echt niet leuk meer.
Wat zou je doen als je zou horen dat je binnen 1 week doogaat?-Xxx- - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:02zooooooooo hard huilen! en aan aron vertellen dat ik hem al superlang leuk vind en dat ik hoop dat het hem goed gaat!
Wat zou je doen als je doorlekt op school en het heel zichtbaar is. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 16:34egt kut voelen en boos worden op me bff, uitmaken met me bf, me bff vergeven (ik kan gwn niet lang op mijn toettie boos blijven)
wat zou je doen als je bff heel hard lacht om haar eigen grappen terwijl ze helemaal niet grappig zijn?? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:01Denken van:WTF!!!
Wat zou je doen als je vader je leraar is ??? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 21:08toevalig is mijn leraar niet me vader maar me oom xd
ik zou gewoon normaal blijfen hoe ik ben
wat zou je doen als je je crush naakt over straat ziet rennen? - Geplaatst op donderdag 12 april 2012 17:09Huilend wegrennen
Wat zoe je doen als je beste vriendin zegt dat ze verliefd op je is? - Geplaatst op donderdag 12 april 2012 17:12zwijgend/geschokt aanstaren
wat zou je doen als je alleen op de wereld was? - Geplaatst op donderdag 12 april 2012 17:16Alle chocolade eten, naar de grootste shoppingcenters gaan, inbreken & alle kleren eens passen. Met een vliegtuig vliegen en naar Amerika vliegen, eens in het witte huis gaan & naar Miami Beach. Daarna zou ik zelfmoord plegen.
wat zou je doen als je school in brand staat? (als jij er nog bent.)Streetofgolden wijzigde dit bericht op 12-04-2012 17:17 met 13% - Geplaatst op donderdag 12 april 2012 18:57Huilend wegrennen, en daarna vragen waarom ze dat hadden gedaan
Wat zou je doen als je het uit wil maken maar juist die dag geeft je vriend(je) je een heel duur cadeau? - Geplaatst op donderdag 12 april 2012 18:59ik zou zeggen wat ik denk.
wat zou je doen als je 1 miljoen hebt gewonnen.. - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 10:21Eerst heel veel gaan shoppen & de spullen die ik al zo lang wou kopen ( ipad, iphone, nieuwe laptop, fototoestel, piano, gitaar, vespa,..) van de overschot helft aan een goed doel schenken & de andere helft delen onder vrienden & familie.
wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven had ? - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 15:09naar New York gaan

wat zou je doen als je geen eten meer in huis hebt? - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 15:36naar de winkel.
wat zou je doen, als je moest kiezen tussen je familie of een leven als beroemd iemand. (wel echt kiezen dus als je kiest voor een luxe leven dan wil je familie geen contact meer hea!)Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 15:48Mijn familie, ik ben nogal gesteld op mijn privacy.
Wat zou je doen als je ouders je verbieden voor een maand op internet te gaan? - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 16:55op de schoolcomputers op internet gaan
wat zou je doen als je ineens van het andere geslacht bent? - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 17:00huilen
wat zou je doen als beyonce opeens voor je deur stond? - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 17:00huilen
wat zou je doen als beyonce opeens voor je deur stond? - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 18:08Een foto met haar maken, en vragen of ze een liedje zingt, een handtekening vragen & die dan voor veel geld verkopen

Wat zou je doen als je de lotto won? - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 18:13Een dansje en daarna op vakantie.
Wat zou je doen als er pindasaus in je nieuwe truitje zit?;D - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 18:14Me moeder heel goed laten wassen
Wat zou je doen als iemand die je niet aardig vind je de hele tijd stalkt? - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 18:15Blokkeren op msn, twitter enz.. en zeggen dat hij/zij moet ophouden.
Wat zou je doen als je een jaar naar new york mag, maar je vrienden & familie mogen niet mee ? - Geplaatst op vrijdag 13 april 2012 18:20Een paar weekjes gaan, en daarna terugkomen
Wat zou je doen als er een heel zielig in de steek gelaten hondje buiten zit te janken, en je weet dat je ouders boos worden als je hem mee naar binnen neemt?