Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 20:07. Dit onderwerp is gesloten!
Valentijnaktie
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:25Binnenkort is het weer Valentijn en dit moet gevierd worden uiteraard. Ik ben samen met mijn vriend al ettelijke jaren? Normaal gezien doen wij niets speciaal, maar dit jaar wil ik hem eens verrassen. Ik doe mee aan een wedstrijd van het nieuwsblad en daarbij kun je verschillende prijzen winnen zoals een driegangenmenu in een restaurant. Dit zou ik graag winnen, maar ik heb jullie hulp nodig. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dit mogelijk te maken?
Hier is de befaamde link dan en hopelijk helpen jullie zoveel mogelijk
Valentijnaktie
Stem aub :)!
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:45
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:46Dit is nu verdorie je 3e topic!Life was much easier when apple and blackberry were just fruits
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:47
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:49^Echt he! Ik stelde voor om nieuwe leden de eerste week/weken niks te laten posten of op z'n minst geen topics te laten maken, maar dat werd niet door iedereen gewaardeerd.Life was much easier when apple and blackberry were just fruits
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:50
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:07Dit mag niet; lees de regels!Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.